Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 142 van 188

Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Waar erger jij je aan?

Aan een stom kind die tegen mijn nieuwe fiets aanknalde :( Die ik volgens mij nog niet eens een maand heb en nu zit er een kras op dat ding om de trappers -.- & de stumpert zei geneens sorry keek me gewoon aan.. Kom op zeg -.- Ik wou es eindelijk zuinig doen omdat die fiets in mijn lievelingskleur is maar nee hoor moet er een stumpert tegen aanfietsen -.-
Afbeelding
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Waar erger jij je aan?

Ik erger me aan één van mijn docenten. Ze geeft twee so's voor morgen waarvan het ene so 22 pagina's leerwerk is. (vol met rijtjes in nogal lettertype 3). En een so die 8 powerpoints vol info bevat. En ik heb zeker geen ander huiswerk!
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Waar erger jij je aan?

Dave dat had ik ook. Dan probeer je die mensen te begeleiden gaan ze irritant doen -_- Gewoon door blijven gaan en hem negeren. Sakita, dat van jou maak ik ook mee. En uiteindelijk had ik een 6,5 dus daar baalde ik best van. Ok het is een voldoende maar ook niet veel meer dan dat. Als je zelf er maar voor gaat! Ik heb ene hekel aan groepsopdrachten omdat er altijd mensen zijn die niks doen en daardoor krijg jij een slecht punt -_- Mijn ergernis moment van de dag. Een super groot leesverslag. Eerst mag je ene mega groot boek lezen en vervolgens moet je zo'n beetje een ingekorte versie van dat boek maken wat dan uiteindelijk door alle vragen toch net zo groot is als het boek zelf.
Gebruikersavatar
Sakita
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
458
Lid geworden op:
za 21 apr 2012, 17:15

Re: Waar erger jij je aan?

Erger me nog altijd aan de groepsleden. Misschien 3 mensen die iets doen.
@ Lestis: weet ik, heb al (te) vaak groepswerken gehad om dit te beseffen. Erger me er natuurlijk nog steeds aan. Maar de mensen die niets doen kan ik nog altijd slechte punten geven voor samenwerking ( 8-) )

En ik erger me ook aan het klein sneetje in mijn duim die bloedt alsof de wereld niet genoeg bloed meer heeft. :p

Laatst gewijzigd door Sakita op do 26 sep 2013, 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Morsmordre
Snackventer Snackventer
Berichten:
84
Lid geworden op:
zo 22 sep 2013, 18:34

Re: Waar erger jij je aan?

Mijn mobiel die net compleet kapot is gegaan waardoor ik nu onbereikbaar ben en aan Hi die ik niet kan bereiken waardoor ik dus heel erg lang zonder mobiel ga zitten.
Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: Waar erger jij je aan?

Ray schreef:^ Ach, hoezo haat jij en de anderen de mentor dan?

Moeilijke keuzes maken in kleding. :S
(Sorry voor PP)

Nou, omdat hij het bloed onder je nagels vandaan haalt. Hij is mijn Wiskunde en Natuur & Techniek leraar, en bij die 2 vakken is hij echt zo lomp en irritant en hij laat je echt na de les nog een kwartier nablijven als hij vindt dat je te weinig hebt gemaakt of als hij vindt dat je iets niet goed doet... En dan heb ik nog 5 minuten pauze..
If you have a dream, follow it.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie