Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 129 van 188

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar erger jij je aan?

Ouders die hun kinderen niet opvoeden en die kinderen zelf. Echt, die kinderen zijn er gewoon veel te veel.
En van die verwende kinderen, die boos zijn als ze en Iphone 4 krijgen ipv van een 5. Zoweizo horen kinderen van 12 geen Iphone te hebben. Zeker niet zo'n koelkasttelefoon.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Waar erger jij je aan?

Ray schreef:Jeetje :(! Ik had vandaag een groot, probleem, want mijn lens wilde niet meer uit mijn oog. Dus ik moest naar de dokter, en zij heeft hem niet gevonden >.< dus nu heb ik een zalf 8-)
Ieeeel :o
Waar is je lens nu dan? Nog steeds in je oog? :?

Nu durf ik geen lenzen meer te nemen xD

Ik erger me aan mezelf als ik moet leren, omdat ik helemaal geen concentratie heb :S
En aan lawaaierige buren.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

Simmielove schreef:Ouders die hun kinderen niet opvoeden en die kinderen zelf. Echt, die kinderen zijn er gewoon veel te veel.
En van die verwende kinderen, die boos zijn als ze en Iphone 4 krijgen ipv van een 5. Zoweizo horen kinderen van 12 geen Iphone te hebben. Zeker niet zo'n koelkasttelefoon.
Hmmm true... Al heb ik ook een iPhone en krijg ik binnenkort een nieuwe telefoon.. Wel gratis! Hahaha :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Waar erger jij je aan?

Ray weet je zeker dat ie nog in je oog zit? Ik dacht dat bij die van mij namelijk ook een keer, en toen konden ze ook niets vinden. Maar bleek dat ie in de badkamer eruit was gevallen :P
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar erger jij je aan?

Maandagen
En dan gelijk 8 uur les, de laatste les ben je echt aan het vechten tegen de slaap, vooral als het wiskunde is.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

Aan een nieuwe tandarts, de vulling was uit m'n kies en dus werd er een afspraak gemaakt, maar die tandarts die ik normaal heb was bezet, dus kreeg ik een andere. En nu heb ik al 7 uur knallende pijn aan die kies. -____-
Al 4 paracetamol en 1 Ibuprofen geslikt en of het helpt, nou niet gigantisch.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie