Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

127 berichten • Pagina 6 van 7

Gebruikersavatar
Miss_Darkie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
316
Lid geworden op:
vr 20 nov 2009, 09:51

Re: Het Twilight topic! <3

Heb eerst de eerste 3 films gezien, dan alle boeken gelezen en zopas Breaking Dawn (part 1) gezien :P

Heb de boeken op internet gelezen, en wil ze nog eens lezen...dus op mijn verlanglijstje voor de kerst staat de Twilight Sage boekenreeks :D
Origin accountnaam: 'Sarientje'
Gebruikersavatar
Caitlin
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
194
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 10:41

Re: Het Twilight topic! <3

Oojee zeg, ik had dit topic eerder moeten vinden. Dan had ik hier mijn verslaving kunnen uiten en hadden de mensen om mij heen er niet zo een last van haha.
Ik heb destijds alle boeken tegelijk gekocht toen Breaking Dawn net uit was en ik heb ze alle 4 in 3/4 weken uitgelezen :P Alle films inmiddels te vaak gezien, Breaking Dawn inmiddels 3 keer (A) en ik wil een 4e keer gaan :P
Heb de ost's ook echt allemaal minstens 100 keer gedraaid :P (zelfs die laatste heb ik denk ik inmiddels wel 50 keer geluisterd xD) Mjaa genoeg over mn verslaving in deze post :P Ik denk dat jullie het wel door hebben hoe erg het is :P
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Het Twilight topic! <3

Bumpje van een maand.

Ik ben nu de twilight boeken aan het lezen. Ik vond de films al super, maar de boeken zijn helemaal geweldig, ik heb nieuwe maan bijna uit, en ik heb twilight al uit! De boeken zijn echt beter als de films, ik vind het wel jammer dat ik weet wat er gaat gebeuren enzo, maar ik heb wel telkens een prachtig beeld in mijn hoofd qua locatie en personages maar ook door hoe iedereen beschreven wordt, geweldig!

v huh? Wat is dat dan?

Laatst gewijzigd door Dave. op zo 08 jan 2012, 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Twilight topic! <3

Ik heb laatst het handboek gekregen.. Dat handboek is gewoon veel leuker dan die boeken xD
Nee, maar het is echt heel interessant, want je komt echt achtergrondverhalen te weten die je in de boeken nooit gelezen hebt :)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Het Twilight topic! <3

Jaa, dat boek heb ik ook, zo leuk om alle achtergrondverhalen te lezen enzo. :)
@Dave dat is gewoon boek met alle personages erin en allemaal extra informatie en een interview met Stefanie Meyer. Echt een collectors item zegmaar. :)
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Het Twilight topic! <3

Ik ben naar deel 4 geweest.
Het was een beetje overdreven allemaal xd de wolven waren wel goed gemaakt
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Twilight topic! <3

Als je het echt goed wil doen ben je denk ik wel meer als een maand bezig, ik zelf probeerde Kristen Stewart een x. Ben er haast anderhalve maand mee bezig geweest, maar het lukte echt niet, toen heb iker maar de brui aan gegeven.
Maar de films vind ik zo niet lijkend op de karakters, dat is welleswaar zoo jammer;O
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Het Twilight topic! <3

Ja, klopt. Ik wou eigenlijk de familie eerst maken zoals het in het boek beschreven wordt. Maar, ik dacht, het is eigenlijk leuker als ik echt de acteurs en actrices namaak, omdat ze dan herkenbaarder zijn. Soort van.

Edit: sorry voor pp. :$

v Ik vindt alice ook een super leuk personage nu ik het boek gelezen hebt, ze is in het boek veel, vrolijker enzo.

Laatst gewijzigd door Dave. op ma 09 jan 2012, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Het Twilight topic! <3

@ Imme: deel 1: Twilight
deel 2: New Moon/Nieuwe maan
deel 3: Eclipse/Eclips
deel 4: Breaking Dawn/Morgenrood.

Daarnaast is er ook nog een klein boekje dat over een persoon gaat die in deel 3 voorkomt, genaamd: Het korte tweede leven van Bree Tanner. (Geen idee wat de engelse naam is). Het verhaal staat los van de Twilight-gebeuren, maar ik raad je wel aan om eerst t/m deel 3 te lezen voordat je hieraan begint. ;)
Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Re: Het Twilight topic! <3

Persoonlijk vond ik Midnight sun veel interessanter dan het altijd depressieve geklets van Bella. Dus erg jammer dat die nooit is afgeschreven, dat wie weet toch ooit nog zal gebeuren?

De boeken blijven in het Engels goed te pruimen. Kennen jullie trouwens The Host? (Zielen) van de zelfde schrijfster? Ook een heel goed boek en in mijn ogen toch echt wel een beter boek :)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Twilight topic! <3

@EvannahSue
Ik heb het boek wel, nooit helemaal uitgelezen, maar het is wel een erg leuk boek vind ik zelf (=

Wat voor "boek" is die Midnight Sun dan? Ik ken het niet ;X
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie