Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

15 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

The hunger games

Ik zag dat er veel mensen op het forum fan zijn van The Hunger games films en boeken, dus ik dacht laten ik een topic maken waar we kunnen praten, delen etc.

Laat ik beginnen dat ik sinds vorig jaar een tribute ben, ik heb inmiddels alle boeken gelezen en de eerste film al te vaak gezien, en ben ik van plan in November om 00:00 naar Catching fire te gaan. Ook ben ik 1 van de 3 beheerders van het Twitter account @Hungergames_NL

Hier nog wat nieuwe foto's en nieuwtjes:

- Er komt een covergirl Catching Fire make up lijn, leuk voor vrouwelijke tributes.

- Catching fire cast in Cannes:

Afbeelding

Afbeelding

- En een nieuwe poster:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Yeroen
Snackventer Snackventer
Berichten:
98
Lid geworden op:
zo 31 okt 2010, 08:48

Re: The hunger games

Nog een tribute super super leuk. En jullie volgen me op Twitter, zelf volg ik meer @dehongerspelen, maar volg jullie ook wel, maar doe niet vaak mee met de competities. Verder een super account.

En ja ik heb ook al alles veel te veel gezien en gelezen. Pfff... Kan niet stoppen.
Weer een computer, maar te sloom voor de sims. Ik ga nog steeds dood
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: The hunger games

Super idee Maxxie!
Kan echt niet wachten!
Ik vind de poster echt vet! Wow, beheerder van een twitter onderwerp! Dat is wel echt heel vet!
Ben nou bezig deel 3 uittelezen, zit nou gevangen nadat ze coin heeft neergeschoten spannend en ga zo verder!
We kletsen hier nog wel even wat over onze ideeën!
Echt heel leuk Maxxie en zelfs Beadankt :D

Veel groetjes Markos
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: The hunger games

Hee jullie volg ik! :D Topaccount!

En okeeee, waarom heb ik niet eerder dit topic gemist. Ik ben echt uberfan. Film al zovaak bekeken, Engelse boeken 4x gelezen. Zooooooooveel zin in Catching Fire. Vooral de Quell. Yay. Oh en die poster, waaah. Sws die vleugels, en die pose is gewoon zo goed, en Jennifer is gewoon ook awesome, en hoe die pijl en boog zitten, en die kleuren, wauw. Ik wil echt heel graag boogschieten, sinds ik dit ken, moet ik echt nog een keer doen. En ik heb al 2 x gedroomd dat ik zelf een tribute ben en dat ik steeds in slaap val en dan mijn allies weg zijn. XD

Woeeeh. Ik hoop dat er nog een trailer komt waarin onze lieve Snow de Quell aankondigd en we de arena en tributes zien. En die apen/jabberjays/bloedregen/enzenzenz.

FANGIRLMODUS UIT
<-- Wieh ik woon bij Johanna in de buurt
Just be kind.
Gebruikersavatar
Yeroen
Snackventer Snackventer
Berichten:
98
Lid geworden op:
zo 31 okt 2010, 08:48

Re: The hunger games

Ik heb ook een keer gedroomd dat ik tribute was, en toen werd op de derde nacht gekilt. Ik liep de hoorn in (waar in mijn droom achterin de hoorn draaiende messen stonden) en stond de messen te bestuderen en er kwam iemand van achter en duwde me in de messen. Autschh
Weer een computer, maar te sloom voor de sims. Ik ga nog steeds dood
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: The hunger games

haha, er is nu alleen nog een teaser trailer, en de echte trailer moet nog komen! Hopelijk zien we hier wat meer Finnick in!
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: The hunger games

^
heb net even gezocht! Zo cool OMG! kan niet wachten!
hier heb ik hem!:


"Video door gebruiker verwijderd" Dit staat er! :?

Sorry, maar hij is er niet meer, Markos :)

Laatst gewijzigd door markos op wo 22 mei 2013, 20:24, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Yeroen
Snackventer Snackventer
Berichten:
98
Lid geworden op:
zo 31 okt 2010, 08:48

Re: The hunger games

Ik kijk hem standaard 1 keer per dag. Het blijft gewoon een vette teaser en ik vind die trailer veel te lang duren voordat die komt. Bah.
Weer een computer, maar te sloom voor de sims. Ik ga nog steeds dood
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: The hunger games

Ik hou echt van de hongerspelen. Ik heb zelf de boekenbox, en al een aantal keer gelezen. Ik kan niet wachten tot de film, ik ben benieuwd namelijk hoe ze het verhaal verwerkt hebben, omdat er best veel in het boek gebeurd en het over zowat een half jaar uitgespreid is in dat boek.

@Maxxie en Yeroen: letten jullie wel even op je powerposting? We zien liever dat er minstens twee berichten tussen je vorige bericht zit. Berichten aanpassen gaat ook erg gemakkelijk.
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: The hunger games

maxxie03 schreef:ik zie niets :? Heb je de link?
"Video door gebruiker verwijderd"
Nou, ja! Het was volgens mij ook gewoon de teaser dus maakt toch niets uit ;)
Yeroen heeft de link gegeven :D Maar die heb je toch al gezien ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie