Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2639 berichten • Pagina 130 van 132

Gebruikersavatar
MissSnowwolf
Snackventer Snackventer
Berichten:
51
Lid geworden op:
wo 17 okt 2012, 20:01

Re: Heb jij een lief?

Jaaah! Ik heb een lief alleen woont hij in Groningen en ik in Overijssel :/ Maar ik ben nu al de hele vakantie bij hem en heb het super gezellig met hem :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Heb jij een lief?

Vrijgezel nog steeds maar wel een oogje op iemand, ben alleen zo verlegen... :$
Ik zag hem eerst op internet via een datesite (Ben er niet lid ofzo, ik ging daar alleen kijken voor de lol samen met een vriend)
was dus benieuwd wie er daar lid waren uit de buurt. Ik vond hem dus best tegenvallen eerst...hij zei zelfs: "meer weten? Stuur dan een bericht, wel origineel zijn hoor!" ik dacht: Jaja...

Later die dag naar de supermarkt gegaan, zie ik hem opeens achter de balie. :O Ik dacht jij komt me zo bekend voor...Later weer gezocht op internet en ja hoor, het is dezelfde persoon!
Op internet: :bored
Maar in real: :love
lol xD Nu weet ik dus niet wat te doen, later kwam ik er ook nog achter dat die bij mij ook op de sportschool zit. :woot
Ik zat te denken om dit te zeggen: Nou hier ben ik dan, ben ik nou origineel of niet?
Maar daar laat ik hem vast mee schrikken en denkt die straks dat ik een stalker ben ofzo... :S
Hij is in iedergeval opzoek naar een jongen dusja.
Vet ingewikkeld weer allemaal.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Heb jij een lief?

Ik vind ook alweer 2,5 maanden ofzo iemand leuk.. Idk, hij vindt mij ook leuk geloof ik. Achjaa. :')
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Heb jij een lief?

Tot over mn oren verliefd, en hij zegt hetzelfde over mij.
En nee, het is niet die jongen waar ik het een week geleden mee gekoppeld zou worden. Die was wel aardig, maar hij was niet echt mijn type en we hadden ook niet echt een klik.
Maarr.. Die zaterdag gingen die ene jongen van vorige week, mijn vriendin, 2 vrienden van hem en ik uit, en die 2 vrienden kende ik dus nog niet. En ja hoor! Raak met 1 van die vrienden van hem :D ik ben echt zo verliefd... :$

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op di 06 nov 2012, 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Heb jij een lief?

Vandaag alweer 11 maanden samen met Jos <333
Alweer bijna een jaar, dus binnenkort een feestje ;D Maar omg, de tijd gaat zoo snel ._.
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Heb jij een lief?

Still single. :)

V haha ik val ook op vrouwen hoor. Heb in verleden al 2 x een relatie gehad met meisjes. ;) Maar die liepen niet zo leuk af (vooral de laatste) en toen was ik van de liefde al een lange tijd genezen. Nu ben ik weer eraan toe.

Laatst gewijzigd door lam6 op wo 06 feb 2013, 12:23, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
lopter12
Mest analist Mest analist
Berichten:
533
Lid geworden op:
ma 27 aug 2012, 18:33

Re: Heb jij een lief?

Ik wist niet dat lam6 op mannen viel is niet erg hoor nog single op de middelbaar vind ik wel een leuk meisje maar ik ben happy single and still single
Afbeelding
Keep calm and say sims
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Heb jij een lief?

Valentijn 2013
Het is weer eens zo ver! Valentijn 2013, of voor sommigen "Forever-Alone Day", wat ga jij doen voor jouw vriendje, vriendinnetje of zelfs 'crush'? Of wat heb jij gedaan voor jouw vriend/vriendin. Misschien doe je wel iets samen met vrienden of familie! Wat ga jij doen? Of juist niet?
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Heb jij een lief?

Ik vraag me af waarom mensen onder de 18 zich forever alone noemen. Ook daarboven hoor, maar dan wat minder.
Voor altijd bestaat niet, dus ook niet in dat soort gevallen (:

Maar ik ben soort van ziek thuis. Ik ga gewoon knuffelen met mijn kat en me alvast voorbereiden op wintersport, haha.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Heb jij een lief?

Afbeelding Afbeelding

gekregen van vriendlief
ik was er echt zo blij mee hahaha

voor hem chocola, twee deo's en het spel 'homefront' voor op zijn playstation3
hij werd helemaal gek toen ie dat spel had
bleek dat ie die al heel lang wilde hebben haha!
was ik even blij :laugh
Afbeelding
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Heb jij een lief?

@Marlinde: Ik weet niet of je dat 'forever alone' wel zo serieus moet nemen als mensen dat zeggen. Vaak zeggen ze het gewoon voor de grap. Tenminste in mijn omgeving wel. :P Maar er zijn vast ook wel mensen die het wel serieus bedoelen en dan vind ik dat ook wel een beetje overdreven.

Ik heb geen valentijn, maar ik kreeg net wel een chocoladereepje met 'ik vind je lief' erop van mijn moeder :wub
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Heb jij een lief?

Idk, we hadden deze week vakantie, maar vorige week hebben we rozen op school gekregen.. Idk, die dingen kosten geld enzo, en de meeste mensen sturen het ook alleen maar als ze iets met elkaar hebben, maar ik heb er toen dus een gekregen van iemand, en ik weet nog steeds niet van wie hij is haha. :')

Voor de rest is mijn kat mijn valentine, I guess. :')
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie