Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1651 berichten • Pagina 47 van 83

Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Het grote school-topic

Woeeejjjjj net een cadeautje gekregen van me ouders omdat ik het zo goed heb gedaan ;3

Ik zit nu op MBO niveau 4, eigenlijk is dat 2 niveau's hoger dan me vorige opleiding !

5.6 , 6.4 , 2x 6.5 , 6.7 , 7 , 7.3 , 7.5 , 2x 8 , 8.4 , 8.8, 8.9 , 9.5

Dus maar 1 cijfer lager dan een 6 en de rest zit er allemaal boven !! En dat op 2 niveau's hoger ;D
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het grote school-topic

Ik ben gisteren aangenomen op Niveau 4 Systeembeheer. Moet zeggen best netjes.. Heb anderhalf jaar ,, waarvan half jaar stage, niveau 2 gedaan.. Anderhalf jaar niv3 en nu 3jaar niv4. Voor mij heeel wat dat ik nu op niveau 4 zit, liefst ga ik hierna nog hbo doen!
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Het grote school-topic

Kleine bump, maar qua school gaat het nu wel lekker.
Sure, ik moet wel vóór mei alles af hebben en doe ook een paar extra vakken voor examen, maar dat komt nog wel goed ;)

Leuke klas, koffie-apparaat in de klas, goede leraren, etc. :thumbsup
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het grote school-topic

En yay, ik zit ook alweer een week op school.. Achja, best awesome. Vorig jaar zat ik in HA1C, en daar zaten ook gewoon heel veel mensen die laagbegaafd (nee, niet serieus laagbegaafd, het is gewoon een stopwoord van mij..) waren, en nu in A2A zitten er super nerdjes, haha! Dat vind ik natuurlijk weer helemaal awesome xD

En oja, mijn rooster:
Ma: 2-8
Di: 1-7 (met 1 tussenuur en 45 min rooster)
Woe: 1-7
Do: 1-7 (met 2 tussenuren achter elkaar waar ook nog twee pauze's aanzitten, blegh)
Vrij: 2-7 (met 1 tussenuur)

Nouja, veel tussenuren enzo, maar stiekem best een fijn rooster :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het grote school-topic

Vandaag de eerste lesdag weer gehad. Was best wel leuk! Vooral mijn aardrijkskunde docente is zo grappig XD
Nu eerst trainen en daarna weer mijn huiswerk voor Latijn en Grieks voor morgen maken… blergh…
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Het grote school-topic

:scared Ik heb vandaag ook mijn eerste les gehad, en ik heb een rot-rooster... :cry
maandag 9e (en een vast tussenuur)
dinsdag 8e
woensdag 7e
donderdag 9e
vrijdag 6e

Twee keer negende en een ingeroostert tussenuur. Welke gek heeft dit bedacht! Ik heb nu 39 uren...
Ik HAAT gym,
Ik HAAT duits,
Ik HAAT frans,
Ik HAAT wiskunde
En ik HAAT elk uur dat ik niet kan simsen... :cry
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Het grote school-topic

Balen. Vandaag naar nieuwe school geweest, dat moet na 3 jaar in Lekkerkerk, maar het zijn dus 4 gebouwen en elke les zit je weer ergens anders... zo vervelend regelen en plannen. :(
Just be kind.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Het grote school-topic

Mijn boeken allemaal gekaft vandaag! 17 stuks nog wel! Ik ben zeer origineel geweest dit jaar, ik ben er echt trots op, en daarom deel ik het met jullie.

:p

De hele stapel, valt mee met voorgaande jaren:
Afbeelding

Ik zat in een theaterklas, en dit is toch om mijn oude klas te blijven herinneren:
Afbeelding

Walibi plattegrond:
Afbeelding

Dit was een poster van het toneelstuk Kees de Jongen, van school waar ik toen in mee heb gespeeld:
Afbeelding

De poster van het filmfestival van dit jaar bij ons op school, ik sta er op en ik vond het wel leuk:

(ik vind mezelf niet geweldig hoor, dat ik mezelf op mijn kaft heb. :sweatdrop)
Afbeelding

Fokke en Sukke kaftpapier, heel stevig en goed te vouwen! Echt super papier:
Afbeelding

Random Paul Frank plaatjes opgeplakt:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Het grote school-topic

Mmm, word niet echt vrolijk van m'n nieuwe rooster.
Maandag, dinsdag, woensdag en donderdag van 9 tot half 5 naar school. Vrijdag dan wel is waar van 9 tot half 1. Maar het blijft kut met 5 ingeroosterde tussenuren. -_-' Hopelijk veranderd het rooster nog!
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Het grote school-topic

Mijn school begint volgende week pas en ik heb mijn boeken nog niet, maar door Dave's creativiteit kon ik het ook niet laten om mijn schriften alvast te pimpen! Hier het resultaat van de eerste zeven, die eerst gewoon kaal waren.

Afbeelding
Sorry voor de slechte kwaliteit :$
Afbeelding
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Het grote school-topic

Ik ben nog niet echt ver met kaften (A)

Maar ik heb nu 2 dagen school gehad, valt een beetje tegen. Vergt veel zelfstandigheid van je en is best ver fietsen. Maar aan de andere kant, volgens mij heb ik wel een leuke klas, ook al ken ik niemand! :)
Just be kind.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

Ik hoop zo erg dat ze mijn rooster niet gaan omgooien alleen omdat (als ik een nieuwe mentor krijg) 1 uurtje studieles moet worden ingevuld >o<
Net geprobeerd bv in te vullen en eventjes een mailtje verzonden naar de leraar die ons dat dan moet geven :)
Ik houd echt zooo veel van mijn rooster nu, en nog maar 1 jaar frans. yay
Met frans wil ik echt niet doorgaan, teveel huiswerk!
Ik moet 4 ww's leren, das wel makkelijk, iig. Avoir, Être, Aller & Faire. Présent, Passé Compose, Imparfait & Futur. En de woordjes van les 1.
En van de ww's komen er nog 6 bij die ik moet weten binnen 2 weken ><
Ik HAAT frans vrschrikkelijk, engels is een eitje, duits wordt dit jaar ook erg veel. Talen is niet mijn ding als ik eerlijk ben.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het grote school-topic

Kaften? Pfoef dat is een tijd geleden! Laatste keer was toen ik 16 was :P! Ik moet mijn laptop meenemen, Linux boek, NL/ENG/REK boek en that's it! Het is jammer dat we NL/ENG/REK ook niet digitaal aangeleverd krijgen, mja je kan niet alles.
Ik ben vandaag weer begonnen en het gaan geen appeltje eitje worden dit jaar. Mweh, geen zin meer :P Vakantie? Nu? AUB?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie