Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1651 berichten • Pagina 44 van 83

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het grote school-topic

Ah nee :( Ik sta voor Frans precies een 8.49 en dat is dus net geen 9 :( Haha ik weet het, het is al goed maar het is echt 1/100 xd

Ben trouwens verder klaar, morgen alleen cijfers halen :) Waaronder dus een 9 voor Frans GP!
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het grote school-topic

Ik moet vandaag nog 1 literatuur opdracht doen voor school en dan portfolio inleveren! Hopelijk hoef ik niks opnieuw te doen want dat zou betekenen dat ik klaar ben voor dit jaar :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het grote school-topic

Morgen examen onderdeel 2..... Begin wel een beetje zenuwachtig te worden.. Ze hebben mij in een heel andere klas gestopt, wat ik raar vind :bored En die klas is nog eens heel druk en chaotisch... :bored Dus kans op zakken is verhoogd :(
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het grote school-topic

^
Hee, bij mij ook :3

Nog 1 pw, en dan hebben we alleen nog maar boeken inleveren, rapport ophalen en schoolfeest enzo :3

En van de pww heb ik al twee cijfers terug, een 8 voor biologie en een 8,1 voor Frans (:
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Het grote school-topic

Vandaag had ik natuurkunde proefwerk, ging redelijk, waarschijnlijk wel voldoende, en ook engels leestekst. Ik ging hem nakijken en ik heb 9 fout van de 30... hoop dat het geen erge onvoldoende is, ik hoop een zes ofzo...

Even lekker gecomputert, nu naar huiswerkbegeleiding en die-hard leren voor geschiedenis en scheikunde!
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Het grote school-topic

YEAH, voor scheikunde een 7.7 en voor biologie die keimoeilijk van een 8.1 BURN!

EDIT: JAA JOEPIE! Een 8.8 voor wiskunde! Ben echt goed bezig zo in m'n laatste toetsweekje!
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het grote school-topic

Yeahh, dit jaar best goede punten gehaald, ik heb geen enkele onvoldoende gehad dit jaar! :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Aurelyce
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
305
Lid geworden op:
di 19 jun 2012, 21:58

Re: Het grote school-topic

Zo, dat was de laatste serieuze lesweek. Volgende week toesteek, daarna projectweek, dan boeken inleveren en dan genieten van een *welverdiende* vakantieeeee!!!!!!!!! =DDDDDD
A secret is a weakness. If it wasn't a weakness, it wouldn't be a secret~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 19:09

Re: Het grote school-topic

Toetsweek is redelijk gegaan! 6,0 voor Duits viel wel tegen, 7,0 voor wiskunde, 9,0 voor Frans, 9,4 voor Engels en 8,8 voor Nederlands! GS, AK en NS moet ik nog terugkrijgen. En nu vakantie! :D
Gebruikersavatar
Luque
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
249
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 19:00

Re: Het grote school-topic

Het lijkt nog echt geen 'bijna zomervakantie', al heb ik aankomende week projectweek en die week daarna maar twee daagjes; boeken inleveren en rapport halen. Ik hoop zo dat het beter weer word in Nederland, ik ga niet op vakantie.. -.-
Afbeelding
idk hoi

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie