... nee, Beatrix en Patricia Paay zijn wel oud hoor...
Hérisson schreef:Al vind ik vrouwen als Doutzen Kroes of Beyoncé knapper
nou ja, waarom denk je Doutzen Kroes bij de film Nova Zembla zat, gewoon om haar naam erboven te zetten. Zodat er weer wat extra mannen komen, zodat de film weer meer geld gaat opleveren. Dus ze is gewoon als een publiekstrekker gebruikt.
Ik dacht dat je een clubje wilde oprichten van jongens voor bruine krullen
Maar laat maar dus
v Pfoe... Liefst lang haar, kleur maakt niet zo heel veel uit, lang zou leuk zijn, een beetje gevoel voor mode ook (anders heb je van die gevallen die bij mij op school rondlopen ) en bovenal: Een aardig, lief karakter :3 En jouwe?
Laatst gewijzigd door Matthieu op wo 08 feb 2012, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
^maar alsjeblieft, geen anorexia patiënt. dan heb ik liever dat ze een heel schattig buikje heeft, maar niet van die vieze vetrolletjes van iemand uit mijn klas. blech.
ik vind lieve meisjes snel leuker, omdat mega knappe meisjes ook gelijk een wat hogere zelfwaarde hebben, waardoor ze nogal uit de hoogte gaan doen.
Ik hou erg van meisjes met blond haar, maar het moet geen dom blondje zijn. Ook moet ze een beetje modieus gekleed zijn en ze moet niet te lang zijn. Ik vind persoonlijk iets vollere vrouwen wel mooi, maar niet te dik hoor.
Karakter moet lief, spontaan, anthousiast en zorgzaam zijn. Ze moet niet zo'n stil iemand zijn, want dat vind ik saai.
djon black schreef:
nou ja, waarom denk je Doutzen Kroes bij de film Nova Zembla zat, gewoon om haar naam erboven te zetten. Zodat er weer wat extra mannen komen, zodat de film weer meer geld gaat opleveren. Dus ze is gewoon als een publiekstrekker gebruikt.
Dat is toch logisch die mensen moeten er ook aan verdienen
\/ ze hebben er vast wel over nagedacht haha
Laatst gewijzigd door Jozz op do 09 feb 2012, 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zit nu een beetje dramatisch te doen omdat ik nog nooit iets bereikt heb, geen talent heb (wel talenten enzo maar niet één hele goede) weinig mensen ken, nergens kom...
Mijn leven is gewoon zo ontiegelijk saai, en ik ben supersnel jaloers ); Zelfs als iemand gewoon een mooie tekening of foto maakt, denk ik 'Kon ik dat maar' enzo..
Ik lijk nu vast enorm aanstellerig, maar zo zie ik het op dit moment. Kijk, ik heb ook wel mijn fijne momentjes in mijn leven hoor, maar nu niet en mijn cijfers maken het niet beter.
^^Tja, ik heb dat ook. Mijn leven is best saai en er gebeurd niet veel of intersants in mijn omgeving.
En elke dag is het zelfde. Opstaan, school, huiswerk maken, computeren/tv kijken, slapen en dan begint het rijtje weer opnieuw.