Volgende week nog even een druk weekje, zo voor de vakantie.
Maatschappijleer herkansing (ik had een 4.9 ) en voordracht Nederlands over kannibalisme.
En dan vrijdag lekker naar Spanje op vakantie (helaas gaan mijn schoolboeken mee).
Mijn examenjaar is nog erger dan ik dacht
Vandaag Engels toneel gehad. Moest de witte - ik dus - weeral niet mee, met 3 anderen, op het podium zeker... Ik heb mij, voor een 200-tal 2dejaars plus leerkrachten keibelachelijk gemaakt. Ik moest een dansje nadansen en ik heb mij volop gesmeten... Gelukkig bestaat er geen beeldmateriaal van.
Dat @#$#%$^%@!@#@^& mens van Nederlands heeft me een 5,7 voor mijn presentatie gegeven terwijl hij helemaal niet zo slecht was. Het had op z'n minst een 6,5 moeten zijn. Maar nee, zij haat mij dus krijg ik een laag cijfer.
Ugh ik haat haar D:<
mijn hoogste gemiddelde is voor duits, 8,9
laagste voor natuurkunde, 4,9 leer ik een heel weekend voor pw natuurkunde, haal ik nog een onvoldoende dus ik heb de hoop op gegeven. Vorig jaar haalde ik daar wel altijd voldoendes voor (2 atheneum) en dit jaar nog geen een voldoende voor dat vak gehaald (3 atheneum).
zolang ik voor andere vakken maar voldoende sta, laat het na dit jaar toch vallen
Onze leerkracht Latijn heeft over de GO (Grote Overhoring) Latijn maar liefst 6 beloftes gemaakt inzake inhoud en wanneer we hem zouden terugkrijgen, en eindelijk hebben we hem terug. (Van vrijdag niet vorige week, niet de week daarvoor (vakantie) maar de week daarvoor). Bovendien was hij aartsmoeilijk. Ik heb met moeite 90% ('t is mijn beste vak) kunnen halen maar er zijn er veel gebuisd. Afijn, ik heb geen reden om teleurgesteld te zijn.
verder voor de mensen die over school klagen, niet dat veel dat doen, maar wil ik het volgende kwijt over school:
Het is belachelijk om over school te klagen, we moeten blij zijn dat we naar school mogen en kunnen! Kinderen in arme landen worden op hun veertiende zwanger en verdienen weinig geld, wij kunnen doorstuderen tot ons twintigste en dan krijgen we een goede baan. Dan kan je een goed huis kopen, en kan je jezelf van alles voorzien. Kinderen in arme landen kunnen dit niet! Je toekomst begint met school, als je school nu al verpest, dan verpest je je toekomst! Waardeer school, waardeer de mensen die je dingen leren, dus je ouders en leraren!
WEES BLIJ DAT WIJ NAAR SCHOOL KUNNEN!