Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 247 van 250

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Gisteren een IPad gekocht voor mijn oma. Ze vindt het echt superleuk en zit nu ookal op de wordfeud. Nu hebben beide oma's van mij een IPad ;D
En gister ook nog een boek gekocht bij Donner, bij de Bijenkorf hadden ze ze niet, en daar wel. Alleen heb ik nu best wel weinig geld voor mijn doen :sweatdrop
Maar 20 euro in mijn portemonnee en 35 euro aan mooi geld, dat zijn dus die briefjes die helemaal glad zijn enzo, heb er 1tje van 10 uitgehaald, want de zijkant was wat gevouwen :3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Charge
Oplichter Oplichter

Ik wist niet dat ik zoveel lol kon hebben om how to speak... filmpjes. die gezichten wanneer ze het nog eens langzaam herhalen :lol
En ook geweldig wat je allemaal krijgt wanneer je how to in de zoekbalk van youtube intypt. xD
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Pfieeuw, dadelijk maar even tabs zoeken.. iemand een goed nummer? (voor acoustisch ;3)
En ik wil ook verder aan mijn deur, maar goed, dat doe ik morgen wel..

En ik ben echt totaal verslaafd aan Get Down On Your Knees And Tell Me You Love Me van All Time Low, al 28 keer geluisterd vandaag :3 (Nee, dat houd ik niet bij, dat doet iTunes ;d)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simmielove

Mijn kat is echt gestoord, hij gaat op mijn bed onder het dekbed liggen, je ziet nu een hele bobbel waar die kat ligt x'd
En gisteren zat hij weer op z'n gemakkie, mijn ouders hebben er foto's van gemaakt. Hij zit dan met zijn rug tegen de openhaard, poten wijd, en zijn rechter pootje op zijn buik en de andere naast 'm, je zou er nog eenn fles bier naast moeten zetten om eht plaatje compleet te maken ;3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
AnsjJ2

@Simsfreak: ultimate guitar moet je kijken. daar staan een hele boel tabs.

Vandaag weer een nieuwe werk week. En het begon al goed.. De school is deze week gesloten, en wij, et het bedrijf, zitten in dit gebouw >< Dus ik stond voor een gesloten poort, toen was ik eindelijk binnen waren er nog geen mensen >< En nu ben ik eindelijk op mn werkplek. Morgen neem ik dus mooi een trein later.
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

^
Jaa, daar heb ik ook al opgekeken, ik weet alleen niet welk nummer, maar ik denk dat ik dan maar verder ga met de riff uit Enter Sandman..

Shit, ik ben vannacht om half 3 naar bed gegaan.. Echt bah.. Ik wilde niet te laat gaan slapen, en het is me weer gelukt >.<
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

@Elisa Sweet Goodbyes ^^ Nah, oké, nee, die is te moeilijk xd Probeer kerstliedjes ^^ Verschrikkelijk, i know, maar ze zijn wel makkelijk c:

Ik ben moe. En ik moet nog voor zoveel dingen zorgen D:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
AnsjJ2

^Lekker!! Met een beetje geraspte kaas :O!
Wij eten vandaag weer een vette hap, net zoals gisteren. Heb geen zin om te koken, en mijn vriend ook niet. :$

Stage was wel weer leuk, moest op locatie.. Dus mee naar een ander gebouw. En toen we klaar waren wouden de jongens naar KFC, en heb ik daar een salade gehaald met gegrilde kip. Was wel lekker :) Dus heb toch nog een beetje gezond gedaan vandaag!

Nu even wat TV kijken, en dan denk ik slapen :P Tsja, zo zien mijn dagen er door de weeks uit nu :(

Weergave- en sorteeropties

Gesloten