Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 227 van 250

Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Mijn hoofd is stom! Altijd als ik wil gaan slapen begint hij van alles te plannen. Zo ben ik bijv bezig met eventueel volgend jaar pas te gaan reageren op appartamenten enzo, maar nu begint mijn hoofd het al helemaal in te richten! Zo vervelend, vooral als je weet dat de wekker vroeg zal gaan. xD
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Vandaag speel ik voor pak ezel. Ik neem de macbook van mijn vriend mee naar school om opnieuw te laten installeren met de nieuwe mac osx , door mijn favoriete leraar. Dan moet ik een theorie toets maken, dan afwachten of ik het heb gehaald,.. en dan door sporten. als ik het niet heb gehaald ga ik even sporten en terug naar school.

Jup jup ik ben echt naar de sport school gisteren ! Vond het best wel eng om te gaan omdat ik dacht dat de enige zou zijn met deze vet massa, maar niet dus . Niet dat het leuk is voor hun of mij, maar het geeft een meer comfortabler gevoel. Ik heb 20 km gefietst, toen nog geroeid en toen op zn raar apparaat nog xD En nu geen spierpijn en wel naar school gaan en dan door naar sportschool :D dag dag vet massa :D
(Het is wel moeilijk omin te plannen, maar als ik iedere dag een uur tot 2 uur, vanaf nu ga, ben ik in een half jaar tot een jaar heel veel kilo kwijt)
Imme
Teamlid Teamlid

^ Echt knap dat je het naar de sportschool gaat. Zou ik ook wel willen, maar het is zoveel moeite :sweatdrop

Vandaag twee uurtjes les :D En m'n paps is jarig. Het is echt raar. Op buienradar zie je de motregen, het beweegt. Maar precies waar ik woon blijft het er boven hangen en beweegt het niet. Hopen maar dat het straks droog is xD
Simmielove

Ik heb iets, maar dat wil ik liever hier niet kwijt, en heb nu ruzie met mijn moeder, over hetzelfde...
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
AnsjJ2

@Imme: Haha het is ook veel moeite :( en totaal niet leuk, maar het moet! Ik bouw het rustig op :)

Helaas is niet alles volgens planning gegaan! maar dat kwam alleen maar beter uit. Ik kreeg een telefoontje dat ik aangenomen ben op school voor stage. EINDELIJK! Na 27 afwijzingen EINDELIJK een stage!
Dus moest papieren invullen en nu moet ik een bewijs van goed gedrag hebben (Kost weer 30 euro, krijg ik wel weer terug maja) , toen richting mijn woonplaats gegaan en toen even bij de action een slotje gehaald voor mijn locker bij de sportschool. Hun vragen daar namelijk 8 euro voor 1 slot, en nu heb ik er 3 voor 1,65 :') Zo kan ik ook winst maken! Nja nu even relaxen en dadelijk showtime chat bekijken :D!
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

AnsjJ2 schreef:Vandaag speel ik voor pak ezel. Ik neem de macbook van mijn vriend mee naar school om opnieuw te laten installeren met de nieuwe mac osx , door mijn favoriete leraar. Dan moet ik een theorie toets maken, dan afwachten of ik het heb gehaald,.. en dan door sporten. als ik het niet heb gehaald ga ik even sporten en terug naar school.

Jup jup ik ben echt naar de sport school gisteren ! Vond het best wel eng om te gaan omdat ik dacht dat de enige zou zijn met deze vet massa, maar niet dus . Niet dat het leuk is voor hun of mij, maar het geeft een meer comfortabler gevoel. Ik heb 20 km gefietst, toen nog geroeid en toen op zn raar apparaat nog xD En nu geen spierpijn en wel naar school gaan en dan door naar sportschool :D dag dag vet massa :D
(Het is wel moeilijk omin te plannen, maar als ik iedere dag een uur tot 2 uur, vanaf nu ga, ben ik in een half jaar tot een jaar heel veel kilo kwijt)
NIET DOEN! Je moet echt niet zo veel per dag sporten, daar val je helemaal niet van af! Ik weet dit omdat de moeder van mijn beste vriendin dietiste is. ;)
Dit komt door een "erfenis" uit de oertijd: Als je veel achter elkaar sport, denkt je lichaam dat je in nood bent. (een achtervolging door een mammoet bijvoorbeeld, om er een beeld bij te krijgen. ;)) Er komt dan een stofje in je lichaam vrij, waardoor je extra vet op gaat slaan. (Die energie heb je hard nodig bij de volgende "achtervolging"!) als je de volgende dag weer intensief gaat sporten, ontstaat er zo een kettingreactie.
Je kunt beter afvallen door elke dag kort te sporten (20 minuten) of een paar keer per week een uur lang te gaan sporten. Zo heeft het tenminste effect ;)
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Net naar de stad geweest, ik heb eindelijk The Vampire Diaries seizoen 2 gevonden :woot
UKGDFCDUVFJHSLVLKDSVB <3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Zoals jullie misschien al in het journaal gezien hadden, was pas ene 'Jing', een jongen van 14 in Arnhem, die een meisje 'Joyce' heeft neergestoken. Die 'Jing' zit/zat dus op mijn school.. :bored
.................................................................>Afbeelding<.................................................................

Weergave- en sorteeropties

Gesloten