4993 berichten • Pagina 227 van 250
Stoutje jij! ;oMarit. schreef:Ik ben te weinig op SN!
Ik voel me slecht
NIET DOEN! Je moet echt niet zo veel per dag sporten, daar val je helemaal niet van af! Ik weet dit omdat de moeder van mijn beste vriendin dietiste is.AnsjJ2 schreef:Vandaag speel ik voor pak ezel. Ik neem de macbook van mijn vriend mee naar school om opnieuw te laten installeren met de nieuwe mac osx , door mijn favoriete leraar. Dan moet ik een theorie toets maken, dan afwachten of ik het heb gehaald,.. en dan door sporten. als ik het niet heb gehaald ga ik even sporten en terug naar school.
Jup jup ik ben echt naar de sport school gisteren ! Vond het best wel eng om te gaan omdat ik dacht dat de enige zou zijn met deze vet massa, maar niet dus . Niet dat het leuk is voor hun of mij, maar het geeft een meer comfortabler gevoel. Ik heb 20 km gefietst, toen nog geroeid en toen op zn raar apparaat nogEn nu geen spierpijn en wel naar school gaan en dan door naar sportschool
dag dag vet massa
(Het is wel moeilijk omin te plannen, maar als ik iedere dag een uur tot 2 uur, vanaf nu ga, ben ik in een half jaar tot een jaar heel veel kilo kwijt)