Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 211 van 250

Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Melanie schreef:Hmmm ik ben echt in zo'n Hetalia bui de laatste tijd! Is het een goed idee om hier een topic te starten ook voor andere fans hier? Of ben ik de enige x_x?

De vakantie is bijna over :< Echt zo jammer en ik ben nog helemaal niet uitgevakantied :O
Ik hou ook van Hetalia hoor :')
Romano is zo een poepie xd
okay nee :')

Nieuw avatar en sig =3

v Mijn sig is dunner dan de meesten O n O;; Mag ik het houden?

Laatst gewijzigd door Emma op zo 08 jan 2012, 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

^ Misschien moet je je onderschrift beperken tot 1 regel tekst + plaatje? Het is immers een regel dat de tekst onder het plaatje maar 1 regel lang mag zijn dusja. ;) Wel erg leuk plaatje :D

Ik ben echt supermoe. >.< ff tas voor morgen inpakken en dan wie is de mol? kijken :3 (ik heb de uitzending van donderdag opgenomen, vandaar. ;3)
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

^^
Denk het niet, wat als de de laaste regel wat kleiner maakt en achter de andere plakt?

Blijk Dinsdag soort spirtdag te hebben vanaf 11 uur. Dus ik ga dan niet naar school want ik moet om 12 uur dan weer naar huis (vanwge die begrafenis). Wel raar, had eerstdi dag een repetitie dus die wordt waarschijnlijk verplaatst naar de week erop.

Dat keverfestijn was echt super leuk. Post binnenkort denk ik wel wat foto's. Wil er ook bij zeggen dat je gewon voor 6 duizend een kever kon kopen, en nog leuke ook ;o.
Moet ik later wel een garage erbij nemen :3
maar dat soort auto's laat je echt niet buiten staan & heb ook nog wat gekocht; autotjes ^_^
Post ik ook nog wel wat foto's van.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simmielove

Lekker om 1 uur uit, morgen hoef ik niet naar school, ook niet de eerste 3 uur. Degene die mijn moeder aan de lijn had bleek de gene die dus dood is een beetje te kennen ;o

ppMijn moeder is nu naar de bakker en tanken. O, ze is al terug =3
Ik ga denk ik zo of RCT3 doen óf Sims 2/3
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Emma, zorg er alsjeblieft voor dat je je onderschrift verandert. Regels zijn regels, daar moet iedereen zich aan houden, geen uitzonderingen. ;)

Ik voel me echt ziek vandaag :ziek gisteravond was het al heel erg, vanochtend kon ik amper op mijn benen staan. Heb het alsnog geprobeerd, maar ben nu alweer thuis omdat de pijn weer terugkomt. ;o
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Moest dat echt zo centraal?

Ik heb het lettertype al kleiner gemaakt.
Ik wil echt niet dat die twee regels naast elkaar komen te staan en als ik mijn sig nog dunner maak is Miku helemaal plat.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Simmielove

Ik begin nu echt op te hikken tgen de begrwfenis.. Ik weet zeker dat ik ga janken (je kan me bij elke begrafenis neerzetten en ik ga janken) het zal vast ook een trieste vertoning zijn zegmaar =X
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten