^ Ahahahahaha, dat heb ik ook altijd, ga ik achter de computer zitten omdat ik wil simsen, maar dan ga ik eerst simsnieuws kijken en wachten tot er iemand reageert ofzo.
En ik wordt helemaal gek dat mijn sims het niet doet!
*gooit 6 downloads weer in sims*
*gaat verder met foto's maken*
en mijn handen zijn koud
en mijn oortjes zijn op school irritant, dan staat het volume al op 1 maar dan doet het pijn aan mijn oor en vind ik dat het hard staat maar kan ik het niet zachter zettne omdat het al op 1 staat en das stom :3
en ik ben denk ik verslaafd aan ene liedje, heb het al 71 keer geluisterd vandaag, gister zo 120 keer ben benieuwd hoevaak ik het morgen luister
Yaaaaaay, nieuwe cd gekocht, heb nu 25 cd's <3
Ik heb Fallen, van Evanescence gekocht
En we hebben bij de KFC gegeten en zijn naar een
museum geweest :3
euuh,ik haat school!ik was rustig nog aan het genieten van de vakantie die bijna gedaan spijtig.Stuurt ne leerkracht een bericht van ge moet da bij en da en zus en zo.das voor een kunstvak en allemaal tege maandag.Hallo?we hebben vakantie hoor(en een leven).grrrr!
Edit: gedaan, en nu weer opnieuw installeren. Als hij het op de een of andere reden niet meer, doet, de sims. Dan ben ik zoooooooo pissig! Ik heb net alle uitbreidingen en accessoires!
Edit2: Het duurt maar 20 minuutjes. Lang leve MAC!
weet iemand waar ik een soort collaga kan maken met screenshots? dus overelkaarheenlopende sceenshots.... hopelijk snapt iemand het, want ik heb al een paar keer iemand pm'd maar die wil neit reageren, terwijl ik heb gezien dat hij of zij online is geweest. (het gaat over ieen collage dat zij of hij had gemaakt) hopelijk iemand antwoord/
Gisteren geschaatst bij Jaap Eden baan. Was erg leuk In het begin was het wel weer even wennen. En vandaag moet ik maar eens me Nederlands boek gaan uitlezen en al m'n hw maken.
Paul was gister eigenlijk best wel slecht, dat hij dan toch door is ;0
En mijn vader kwam gister pas om half 9 thuis, hij had een receptie ofzo, maar eerst wat het echt hmnpf enzo.
Zo naar dat winkelcentrum, Rosendalen ofzo ><
GEEN ZIN NATUURLIJK.
We zijn er 2 weken geleden nog geweest ;O
Zo, Nederlands boek uit, scheikunde hw af. En met de recensie ben ik begonnen. Dus ben goed op weg En Sven Kramer deed het net erg goed op de 5km. Echt knap na een jaar lange blessure. En zometeen herhaling van de serie kijken