Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 208 van 250

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik kreeg en grandioos plan! Ik ga morgen mijn huiswerk maken, zover ik huiswerk heb, want ik heb helemaal geen huiswerk voor aankomende week, maar ik moet wel 'taken' maken, en dat is dus eigenlijk mijn huiswerk. En dat ga ik dus morgen doen, en dan heb ik nog lekker een weekend vakantie!

En ik besef me net ook dat ik morgen over een week mijn rol voor de eindpresentatie van mijn klas (ik doe theaterklas, ik ga elke vrijdag met heel mijn klas heel de dag naar een theaterschool, en dit jaar werken we aan een voorstelling.). Ik ben benieuwd welke rol ik heb, we doen een griekse tragedie, genaamd: Medea.
Kent iemand dat verhaal? Het is in ieder geval zwaar en ingewikkeld om naar te kijken. Maar wel leuk om te spelen! Heel veel moorden komen er in voor.
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

^ sterkte ;o

Yay, vanmiddag naar hamsters kijken <3 Gisteravond hebben we nog gekeken bij verschillende winkels, maar uiteindelijk was er maar 1 winkel open en die hadden alleen dwergen, geen goudhamsters. ;o En ze hadden ook degoes <3 Echt, ze waren zoo lieff, we hadden ze bijna gekocht. Helaas is het zo dat we nog 2 hamsterhokken thuis hebben staan en die zijn maar een paar weken gebruikt. Zonde dus om dan alweer een terrarium van €120 aan te schaffen :o
Dus dat worden dan weer hamsters (alweer nummertjes 5 en 6. I know, we hebben veel hamsters gehad XD)
Maarja, die zijn ook lief. :3

En heb een nieuwe ava, hoewel ik denk dat ik m weer gauw zal veranderen. ;o
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

@Hikari: woaaah! Hachi!!!! <3 Ik hou van Nana<3 ik heb de (Orginele) dvd boxen hier liggen :D!

Vandaag is mijn mama jarig! :D Vanavond daar weer heen.. :sweatdrop

En heeft iedereen zijn/haar zwem spullen al klaar liggen voor het geval we gaan overlopen met water :P
Simmielove

^
Gefeliciteerd <3

Gisteren in Antwerpen in de auto zo hard gelachen :lol
Wij zoeken naar een bepaalde parkeerplaats, en me moeder ons de hele tijd irriteren, ik zo: 'Oke pap, ik houd haar zou vast, wurg jij haar?'.Maargoed niet gebeurd. En we zijn volgens mij haast heel Antwerpen door gereden, en we reden ergens waar we volgens mij niet mochten rijden, én we zijn haast door een stomme Porsche rijder aangereden =3
En toen we aann het eind van de dag op de terugweg waren naar de auto, zagen we voor de Coolcaat dus 2 meisjes en 1 jonge. 1 meisje zegt zo tegen die jonge, 'je krijgt 10 minuten en daarna zijn wij weg', de jongen, 'okay.. Okay', met zo'n bigsmile, dat was best wel geinig om te zien xD
En en en en eeeeen ik heb dus zo'n vrachtwagen gezien die auto's vervoerd, alleen stonden daar Oldtimers op :woot
(Ja ik heb dol op Oldtimers :fluit)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

@ Ans: Yay :3 Ik heb de anime gezien, wel de manga t/m volume 17 gelezen. (ik lees de nederlandse versie, vandaar. ;))

Nu ff lekker douchen, daarna de kooien klaarzetten.~
Ben ook nog bezig met namen verzinnen. Kvind Wasabi wel een leuke naam. :3

V ik heb geen idee.. Het zou best kunnen dat de japanse tot dat punt doorgaat. Alleen was de schrijfster een jaar (of langer?) ernstig ziek geweest, vandaar is de reeks gestopt. Maar ik geloof dat ik laatst ergens heb gelezen dat ze weer beter is geworden en verder gaat. Maar of dat echt waar is durf ik niet te zeggen...

Ik weet dat je op internet kan lezen, ik lees er af en toe ook wat (maar niet op die site.. Thanks :laugh) Ik vind het bij sommige manga, zoals Nana, wel prettiger om iets in mijn handen te hebben. Vooral omdat sommige stukken van Nana best zwaar zijn. Ik heb dan ook t/m volume 14 bij de bieb geleend en 15 t/m 17 heb ik thuis liggen. :)
AnsjJ2

@Djon: er gaat toch niks gebeuren, en als er wat gebeurd staat wrss alleen je kelder blank. Het zal echt niet zo erg worden als zoveel jaar geleden

@Hikari: yay<3 ik heb de helft van de manga gelezen. Ik heb gehoord dat de manga doorgaat nadat hachi dat kind heeft gekregen van dinges. Is that true :3?Btw er zijn sites waar je gratis manga kan lezen. Aanrader: Absolute boyfriend
Simmielove

Blegh, moet Natuurkunde gaan leren, dinsdag repetitie ><
Ik wil nog 2 weken vakantie T.T

EDIT;
Noohhhh, 10 jan. soort ()"_(_$&#_(&#$ van basketbal op school. Dat is altijd zoooooo slecht geregeld -...........- iik moet zorgen dat ik dan ziek ben O=
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik zit nu op een chatsite met iemand te kletsen xD
Blijkt dat we both Metallica, Avenged Sevenfold en Slipknot houden.
Het duurde een tijd voordat ik hem vond xd
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Simmielove

Dinsdag wordt de vader van mijn vriendin begraven. Ik mis dan wel die ene repetitie, maargoed, dat boeit me niet echt. Dan zit ik tot het vierde ongeveer op school.
Afbeelding
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit

^ :o Gecondoleerd

Ik moet morgen weer werken. Volgens mij heb ik het beste baantje ter wereld! Bij de bieb, 5 uurtjes boekjes in kastjes zetten voor 5.50 per uur! =D
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten