Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 20 van 305

Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wieeh, helemaal geen huiswerk voor morgen. <3
Al 2 afleveringen Pretty Little Liars gekeken, nog meer fans hier? (Zo, ja niet zeggen wie A. is want ik weet het nog niet. :P)

Nu maar eens verder met m'n 2 huisjes voor de SVRB. :D

EDIT: V Hier kan je goed kijken: http://www.1channel.ch/
Je moet eerst op tv shows klikken, rechts naast het zoekvak. Daarna zoeken naar Pretty Little Liars en dan kan je de aflevering bekijken die jij wil. Dan staan er een heleboel versies maar ik kijk altijd die van putlocker. Als je daarop klikt komt er een schermpje en moet je even wachten en dan kan je kijken! Alle reclamestuf gewoon wegklikken. :)

Laatst gewijzigd door Annemiek op do 22 mar 2012, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik hou van dit mooie weer <3
En daardoor heb ik woensdag bij scheikunde, donderdag bij natuurkunde en vandaag bij wiskunde ijs gekregen omdat de leraar daarop trakteerde. Gewoon omdat het zulk mooi weer is ;DD
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

We krijgen voor 5 april topo... 70 dingen.. Dus ik lekker enthousiast... Zelf de ak leraar vond me depri :3
En ik ben wat blij (:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag moesten we bij gym 20 minuten rondjes gaan rennen en elke minuut onze hartfrequentie door de zaal schreeuwen zodat iemand anders het kon opschrijven. Nu heb ik een blaar onder m'n voet, ik dacht dat er een steentje of iets inzat.
En bio ging ook slecht :(
Maar nu WEEKEND!! :D Dus lekker gaan simsen zometeen. Vanavond ook nog trainen.
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Dat is idd wel erg leuk. succes met je auditie ;)

Volgens mij ben ik gewoon een week niet online geweest hier. Kwam wel even langs om te gluren hoor, maar was gewoon te lui om in te loggen. :P

Zo dadelijk begint de missie: Kat naar de dierenarts brengen.
Ons record om hem in de bens te krijgen is 3 minuten xD
Maar nu heeft hij dus last van zijn poot dus ik hoop dat hij nu niet al teveel tegenspartelt. Sinds gister loopt hij heel erg mank en je merkt dat hij zo min mogelijk wil bewegen. We moeten hem ook iedere keer op de bank etc. tillen. Als hij dat zelf probeert komt hij niet hoog genoeg en valt ie er gelijk weer vanaf. De dierenarts zei gister dat we maar even moesten afwachten en langs moesten komen als het erger werd. Nou het is nu dus erger dan gister, dus ik hoop maar dat er niks ernstigs aan de hand is. :S

En het is al een tijdje geleden maar toch wil ik het nog even kwijt:
Vorig weekend hadden wij dus een verjaardag van m'n pa en toen deed ons koffiezetapparaat het opeens niet meer. Toen hadden we dus het koffiezetapparaat van de buren geleend (dezelfde die wij ook hebben) en die deed het opeens ook niet meer. En diezelfde dag waren de buren op bezoek geweest bij hun dochter die dat koffiezetapparaat ook heeft en die was dus ook kapot gegaan. Hoe creepy is dat! xD :scared

Ik zal nu maar stoppen met typen. Het wordt zo wel een erg lang wwjk bericht. :fluit
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Lekker dan..

Zou je voor je verjaardag van je vriend een dagje Efteling cadeau krijgen,
uiteindelijk betaal je het zelf omdat hij het geld niet heeft. :/
en dan ga je vandaag naar de Efteling, heeft hij de hele nacht niet geslapen.
Naja, prima. Gaan we toch een andere keer? Nee hoor, meneer luistert niet naar me en loopt me nou enorm op me zenuwen te werken door als een zombie (expres) door het huis te lopen en overal in slaap te vallen. Hij zei zelfs dat hij in het park dan wel vanmiddag ging slapen. Nou, lekker dan voor me 60 euro. Ben echt zo kwaad, want ik weet nu al dat HIJ de hele dag gaat verpesten, niks gaat zeggen en irritant zal zijn.
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Ik had gezegd: Blijf jij maar lekker thuis, ik neem iemand die GEZELLIG is mee! En vervolgens was ik gegaan met een vriendin. Laat je dag niet verpesten door een jonge ;)! Laat dat nooit gebeuren :P (Al gebeurd dat hier soms ook)

Verder: Ik ben nog steeds blij met mijn iPad >< ! VERSLAAAVEEEND! Ik heb een Stylus pen en met draw something werkt dat zo goed! Als iemand DrawSomething of Wordfeud of iets met me wilt doen: PM me!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie