^ Dat is idd wel erg leuk. succes met je auditie
Volgens mij ben ik gewoon een week niet online geweest hier. Kwam wel even langs om te gluren hoor, maar was gewoon te lui om in te loggen.
Zo dadelijk begint de missie: Kat naar de dierenarts brengen.
Ons record om hem in de bens te krijgen is 3 minuten

Maar nu heeft hij dus last van zijn poot dus ik hoop dat hij nu niet al teveel tegenspartelt. Sinds gister loopt hij heel erg mank en je merkt dat hij zo min mogelijk wil bewegen. We moeten hem ook iedere keer op de bank etc. tillen. Als hij dat zelf probeert komt hij niet hoog genoeg en valt ie er gelijk weer vanaf. De dierenarts zei gister dat we maar even moesten afwachten en langs moesten komen als het erger werd. Nou het is nu dus erger dan gister, dus ik hoop maar dat er niks ernstigs aan de hand is.
En het is al een tijdje geleden maar toch wil ik het nog even kwijt:
Vorig weekend hadden wij dus een verjaardag van m'n pa en toen deed ons koffiezetapparaat het opeens niet meer. Toen hadden we dus het koffiezetapparaat van de buren geleend (dezelfde die wij ook hebben) en die deed het opeens ook niet meer. En diezelfde dag waren de buren op bezoek geweest bij hun dochter die dat koffiezetapparaat ook heeft en die was dus ook kapot gegaan. Hoe creepy is dat!
Ik zal nu maar stoppen met typen. Het wordt zo wel een erg lang wwjk bericht.