Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 158 van 250

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Mijn hond was vanocjtend mijn pa kwijt, want hij was doorgelopen en zij draaide zich om omte snuffelen, ze is wel 3x rond de vijver gehold (en mijn pa dus ook) en ze was dus doodop. De arme schat, gelukkig zag ze mijn vader uiyeindelijk.

En de vj's waren wel leuk, heb door gegeven wat ik wol van mijn opa rn oma (welk boek) en we heb en daar lekker ge gourmet, iig ik en mijn 2 nichten :3
Dus ik stond gezellog pp ploffe. :fluit
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Wiehh~~
Ik ben vandaag dus bij me oma geweest, en omdat ik aan een LP-verzameling ben begonnen wilde ik haar vragen of ze misschien ergens een speler had liggen, aangezien ik die niet heb (en dat zou wel handig zijn XD)
Maar ik was het helemaal vergeten te vragen :o En toen we thuiskwamen had ik haar nog gebeld, en toen zei ze dat ik m de volgende x mag meenemen :D
Ik ben blij :D

V vet :o Nee, ik kom daar helaas nooit. Maar ik ga wel ff in de stad bij tweedehanswinkeltjes kijken enzo, en een x was ik in een CDwinkel en toen hadden ze ook LP's, dus ik vraag wel ff rond. :3 En met koninginnedag kan ik ook mijn slag slaan :)

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op ma 28 nov 2011, 08:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Aaah, heerlijkheid :3
We hebben op maandag, dinsdag en donderdag 40 min. rooster, en op woensdag en vrijdag heb ik 's morgens afspraken :3
Vrijdag gaat mijn beugel eruit en zaterdag ben ik jarig :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simmielove

Ik heb altijd 40 minuten rooster van dinsdag t/m donderdag, nooit op een maandag of vrijdag ):
Heb net al mijn downloads uit de Sims 3 gehaald. Goed hé? :3
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Simmielove

Ik ben de sims 3 opnieuw aan het installeren.. Want hij deed het net niet... Ben nu bij Supersnelle :3
Moet er dus nog 5, dat is dan weer een nadeel van de hele collectie hebben :sweatdrop
Maar ik ben er wel achtergekomen dat ik downloads toch wel onzin vind, goed hé o:
Ze maken je game alleen maar slomer.

En zo naar Ridderkerk, ik ga mee met mijn moeder omdat daar een Mc zit :sweatdrop
We gaan weer wat op halen van Marktplaats
Afbeelding
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^ lowl, ik zou niet kunnen leven zonder downloads :'3 naja het word sloom bij een bepaald aantal, nu heb ik er nog maar 600 en is het wel snel ;3 naja :3

ik ben verslaafd aan Rayman 3 x_x me loves it
ik hou van oudere spellen, die waren oud en leuk o;
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Simmielove

ZOals ik (A)
Neh, geintje c:

Heb pijn in me poot :|
En moet nog 2 dingen van de sims installeren, en de MCFlurry was lekkurrrrr! Lekker veel kitkat ;D
Afbeelding
Matthieu
Meesterdief Meesterdief

Ik heb trek in eten maar we hebben alleen van die rode snoeptouwtjesdingen in huis :3
En op dat soort momenten loop ik als een monster door de keuken heen, op zoek naar lekkernijtjes xD
Just be kind.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten