Nou net eindelijk thuis gezellig bij een vriendin met allemaal vrienden just dance gespeeld En op haar paard gereden (eerste keer in leven ) net snel huiswerk gemaakt morgen SIMS!
Ik heb eindelijk het Asking Alexandria shirt gevonden die ik al heel lang wilde! Dus die gaat binnenkort door mijn brievenbus komen
Én Asking Alexandria komt nog een keer naar Nederland en A Day To Remember speelt op datzelfde festival O: Ik weet waar ik mij die dag bevind haha
Pfoe veel AA in één post
Ik had net een grote bloedneus, ik merkte het pas toen ik opeens een rode plas voor het toetsenbord zag, dus ik rende meteen naar de WC voor een doekje (mijn bureau, mijn kleren, de gang en de WC onder het bloed). De doekjes waren niet dik genoeg dus ik ren naar de keuken voor keukenpapier (de trap, een gang, de woonkamer, de keuken onder het bloed). Dat wordt eventjes poetsen!
Ik voel me al een week niet lekker en er is een groot scala aan narigheden op mij geworpen; hoofdpijn, buikpijn, pijn aan mijn ogen, duizeligheid, misselijkheid, griep, verstopte oren en ga zo maar door.
Het mag nu allemaal wel weg van mij.
waah, ik ben hier al een tijdje niet geweest >.<
maja, ik heb ook al een hele tijd geen sims meer gespeeld o;
anyway, ik heb nu vakantie~
andik heb een nieuwe mobiel gekregen van mijn ouders voor mijn diploma en alvast verjaardag :3
nu ben ik tenminste af van het bedenken wat ik wil voor verjaardag en diploma :'3
het is trouwens een Samsung Galaxy S2, en dat ding is groot vergeleken met mijn vorige mobiel :'3 het schrem van mijn nieuwe is even groot als mijn hele vorige mobiel :3
maar, ik ben nog van alles aan het uitvinden, dus het gelukkig kan ik dat op m'n gemak doen in de vakantie
en morgen een hoesje kopen :3 ik kan natuurlijk niet onbeschermd rondlopen :'3
Zit al de hele week thuis. Maandag stikte ik alleen nog van de spierpijn en buikpijn. Dinsdag kwam er oorontsteking bij. Nu gaat het gelukkig wel ietsjes beter, maar god wat had ik dinsdag(nacht) een pijn. Ik heb er de hele nacht van wakker gelegen en hoop het echt nooit meer mee te maken zeg... En dan werd ik ook nog eens kotsmisselijk van de antibiotica die ik had gekregen, dus nu heb ik dat drankje wat ze altijd aan kinderen geven
Bijna vakantie! Ik heb daar echt zwaar behoefte aan. Morgen ben ik vroeg uit maar dan moet ik met mensen in rolstoelen gymmen voor de zorgweek, leuk alleen niet vlak voor je vakantie.
En nu moet ik ook nog leren, terwijl ik kavels wil uploaden!
Ik wil graag Aurora Skies downloaden, maar hij staat nog niet op sims3.nl.............. Trouwens, die kan ik nu niet meteen gaan spelen want ik heb vanavond verplichtingen...
Joehoe, ik vergeet ook altijd mijn pincode Heb inmiddels al 2x een nieuwe moeten aanvragen omdat ik 'm nooit opschrijf en dus ook niet kan onthouden
Gelukkig heb ik dat nu wel gedaan haha
Ik heb vakantie <3
Ben er echt mega blij mee, effe een weekje niks doen.
Waarschijnlijk morgen een verjaardag en zondag brunchen omdat mijn opa en oma zoveel jaar getrouwd zijn, en m'n oma wil het nu elk jaar vieren, omdat elk jaar het laatste jaar kan zijn.