Ik heb een supervet begin van een verhaal geschreven en ik weet eindelijk waar ik het over ga doen! Ik denk alleen dat het ene lange proloog is. Zou dat uitmaken?
zie net dat ik me toen ik vrij had... me had aangemeld hier, maar... ik kon blijkbaar niet slapen, want er staat 08:14... maar, als ik niet kan slapen... dan, meld ik me ook meestal nergens aan...
mysterie
dat wou ik dus ff kwijt
^ ga een boek schrijven over je aanmelding, eerste tijd op sn en ook over die stop-periodes van je
Over dat ongeluk in Duitsland met die 89 auto's, daar woon ik gewoon keihard vlakbij D: M'n pa zou me er met de auto heen kunnen brengen als ik zou willen D':
Hee Nick, sorry van die telefoontjes, maar Eline en ik waren heel erg melig, en toen gingen we mega dom doen..
Maar we zullen kappen met bellen, anders vinden we je zielig
en nu Eline's mega cliche' idee;
Met vriendelijke groet,
Eline Vermeulen en Elisa Voets
ps; Niet mijn fout dat Eline altijd *****' melig en gestoord is
Nujaah, nu hoef je niet meer bang te zijn van je telefoon
en ook niet voor mensjes die 'Het spijt ons zeer dat we het verkeerde nummer gedraaid hebben, excuses' zeggen
en ook niet voor stalkers
Juist, nu heb ik echt medelijden met je
dus sorry voor die telefoontjes en deze falende pm en mijn falende meligheid :3
^ je doet me na
__
i'm so happy in Januari/Febuari krijg k een nieuwe pc (hopelijk een apple pc ) of gwn een pc waar k NORMAAL BB kan spelen (ja k kijk naar jou computertje!) ik krijg nog in die 3/4 maanden een make-over in mijn kamer en dan ga k naar de stad nieuwe stijl zoeken
EDIT: k liep net naar beneden mijn vader zegt zo van 'wij zeggen de hele tijd doe sokken aan' k zeg na 11 jaar ken je me nog niet? ... k doe de koelkast open valt de Fanta Cassis fles op mijn voet