een docent, we krijgen via andere mensen te horen dat we iets moeten inleveren volgende week ofzo
en dan krijg ik ook opeens te horen dat we iets anders ook nog moeten inleveren voor volgende week maandag...
^ Ugh.. Daar heb ik volgens mij een onvoldoende te pakken :'c
Ik erger me aan die meid waarmee ik het eigenlijk zou uitpraten, ik loop zo naar haar toe en zeg tegen haar; "Wanneer praten wij het dan uit?", en ze zei "Ja, ik heb nu eigenlijk geen tijd en ook geen zin want ik ben nog steeds boos." dus ik denk van. Wat? o_o, jij bent naar mij gekomen om het uit te praten en nu heb je er geen zin in. Dus ze zei zo; "Dat ik dat stuurde betekende echt niet dat ik boos was." maarja.. Op Whatsapp kan je het heel goed inschatten als iemand zegt dat die boos op jou is. Ik ga dan niet denken dat het een grapje is.. Dus ik heb zo gezegd dat we het nog een keer uitpraten en toen liep ik weg.
Ja sorry hoor.. Maar als je iets niet wilt moet je ook niet zeggen dat we 't ook gaan doen. >_<
mensjes die niet weten wat een 'whore' inhoud
en annyong fangirls x)
haten op IU omdat ze wss date met EunHyuk like wtf, alsof die fangirls ooit een kans zouden hebben bij EunHyuk :'3 annoying people are annoying