Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 113 van 188

Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Waar erger jij je aan?

Marit. schreef:Dat mijn school van alles heeft verandert, waardoor het allemaal slechter is geregeld en vaak problemen zijn.
Bij ons(en bij veel andere scholen) is het vaak zo dat de directie van alles verandert op school maar zelf geen idee heeft wat er eigenlijk aan de hand is. Dit meestal omdat ze nooit langskomen oid :>
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Mijn mentor.
Onze computer was kapot en ik had een half uurtje vrij van NL in dat lokaal, dus heb ik de snoeppapiertjes uit de kast gehaald, kabels aangesloten, nieuwe DVD drive er in e.d.
Komt mijn mentor woedend aanwaggelen dat ik dat niet mag doen volgens de computerregelementen, terwijl er niks in staat over het repareren zonder toestemming vragen.
:cursing
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

School, weekend, huiswerk verveling, alles. En toch ben ik niet echt chagrijnig xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simsfreak

Aan op maandag het 8e hebben, ew..
En aan snel mensen leuk vinden..
En aan mensen die op school voor mijn neus mijn favo chips gaan eten..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simsfreak

Aan dat het best oneerlijk is dat al die bestelsites het gewoon al 3 dagen van tevoren opsturen en ze zich in de winkel wel aan de regels houden en je dan tot donderdag moet wachten..

En leren en hw en alles. :l

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie