Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 110 van 305

Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Op me nieuwe stage bevalt het uitstekend x] tot nu toe de leukste stage !!
En iedereen maar zeggen: ''je moet niet in een dierenwinkel stage lopen, is niks aan is super saai etc'' nou ik heb het anders erg naar me zin!

Helaas volgende week met de klas de hele week naar het dolfinarium+walibi.... Niet echt veel zin in. Ja dolfinarium en walibi is wel leuk maar niet met de klas T-T (Hele erge heimwee.....)

Moet ik me stage een week missen... :p
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb mijn poster! Hij is echt groot, maar wel heel leuk, haha <3
En ik voel me niet lekker, dus straks misschien weer gaan slapen :c
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Huiswerk maken is tegenwoordig weinig en gaat snel in de bovenbouw. Nou is school pas twee dagen bezig, maar ach. :p
Ik kan nu namelijk lekker simsen! Lekker als die niet vast loopt tenminste.

En vanavond ga ik 'koken', een heerlijke maaltijd die ik pas ontdekt heb, bruin stokbrood met pesto, kipfilet en brie! Jummie!
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Eerste schooldag waarbij ik echt les heb gekregen zit er op. Die andere schooldagen waren introductiedagen. Mijn Engelse leraar is echt gek. Hij is zo vreemd, maar wel grappig. Nederlandse lerares was wel oké. Mijn mentor (Op mijn school heet het LSB) is ook erg aardig.
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Drie vrienden van me waren hier vanmiddag. Zijn ongeveer een half uurtje weg nu. Hebben gezellig gekaart. Was erg gezellig :D Nu eventjes computeren en dan nog maar even m'n saaie nederlands boek lezen.

Edit: Net herhaling van een serie gekeken. Het was echt zo super zielig, ik moest gewoon huilen...

Laatst gewijzigd door Imme op do 30 aug 2012, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Aah, een mede-brillekop! :woot
Het is verstandig om, als je niet al te slecht ziet, je bril af te zetten tijdens het sporten (vooral balsporten, maar dat bedoel je niet denk ik). Als je een bal tegen je bril krijgt kun je glas in je oog krijgen, en dan kan ook gebeuren wanneer je ergens hard tegen aan loopt of valt. Maar goed, dan ben je knap bezig xD
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ilja is geslaagd voor haar Puppy A Cursus =D
Mijn moeder gaat vanaf nu op de dinsdag naar cursus, omdat er 2 "wijven" zijn die erg hoog praten.
Ze hebben allebei een zwarte labrador die alleen maar slaapt tijdens de curcus. En 1tje zei tegen de ander. "Die van mij heeft laatst wat gesloopt" Ander: "Je hebt hem zeker wel alle hoeken van de kamer laten zien hé?"
Als dat geen grapje was heb ik medelij met de honden!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@ Guppie: Ik doe een balsport, namelijk softbal :p Ik heb daarom speciale kunststof glazen genomen voor de veiligheid, scheelt weer wat bezoekjes aan het ziekenhuis :fluit en voor catchen doe ik m wel af, want als ik mijn helm gauw af moet doen dan kan de bril kapotgaan.

Anyways, het sporten ging een stuk beter met bril op ^.^
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Hmm vorige week woensdag van de trap gevallen, nog een week lang verschrikkelijke last van mn rug door gehad. Is dat nu eindelijk over, heb ik een spier in mn nek verrekt :/ En dat is niet het enige! Ik heb maandag mn tandenborstel bij Jos laten liggen, dinsdag vergeten dat ik huiswerk voor wiskunde had, maar kon het niet maken omdat mn boeken op school lagen, gister mn boeken voor CKV vergeten mee te nemen naar school, vergeten mn grafische rekenmachine op te halen en mn fietssleutels kwijt geraakt. Pff ik heb echt een ongeluksweek! Het zou me net verbazen als ik morgen nog van mn pony af val ook x33
Het goede nieuws is dat Jos gister en vandaag langs ik geweest en hij aangenomen is op zijn nieuwe studie ;D Hij komt bij mij in de buurt studeren, dus daar ben ik echt super blij mee <3 Want het is een uur met de bus om naar elkaar toe te gaan en nu kan hij er in 15 minuten zijn :D
En ik ga volgende week naar Appelpop. Bij Within Temptation kijken ;DD Heb er echt super veel zin in!

Zijn er nog meer mensen die naar Appelpop gaan? :3
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik heb nog steeds hoofdpijn :'3
naja wat wil je als je in 14-15 uur alleen maar 1 glas thee gedronken hebt...
kwam omdat ik om 10 uur naar bed ging, werd om half 9 wakker gemaakt, dronk alleen thee, ging met de trein naar school voor intake gesprek, ging rond 1 uur pas naar huis(want toen kwam de trein pas aan), was om half 2 thuis, gingen om kwart voor 2 naar een restaurant ding , kwamen rond 5 over 2 aan, en toen pas rond kwart over 2 kwam het eten eraan :3
en toen had ik 3 flesjes water op :3
en toen kwam ik thuis en ging ik om 6 uur eten en toen had ik nog chips en een flesje water...
lijkt wel alsof ik aan het diëten ben maar dat ben ik absoluut niet :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik moet voor iets een lijst van vijftig dingen maken waar ik blij van word.
Nou dacht ik: dat doe ik wel even, maar het is toch een hoop :')
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie