Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 98 van 305

Saphira
Groentehakker Groentehakker

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@ Marlinde , Ik ben zelf jarenlang gepest, durfde er nooit wat van te zeggen, en had totaal geen zelfvertrouwen, nu nog als iemand een rotopmerking tegen me maakt trek ik het me heel erg aan. Maar ik ben wel mezelf. Heel veel mensen die gepest worden, blijven niet zichzelf en gaan veranderen voor diegene die hun pesten. Doe dat niet !! Blijf jezelf en je hebt er over een paar jaar veel meer voordelen van :) Ik weet nu wie ik ben, ik ben trots op wie ik ben en ik ben er trots op dat ik me niet heb laten kleineren door die pestkoppen! Je komt er overheen, wees sterk van binnen! En wees trots op wie je bent, degene die pesten zijn alleen maar jaloers op jou , en willen zijn zoals jou. Hun zijn net zo onzeker als de rest, maar hun gedragen zich kinderachtig door te gaan pesten.

Probeer boven ze te staan, al is het vaak moeilijk!

Straks naar het ziekenhuis toe voor me steunzolen,, hopelijk dit keer niet weeeeer een wachttijd van zowat 2 uur T-T Blegh echt geen zin om in me eentje daar gaan zitten wachten.
Afbeelding
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

ik bedenk me net dat ik best... awkward ben met m'n broer x)
ik zal nooit ff een gesprek met hem aangaan, en vertellen wat we moeten doen van mijn ma weetik ook nooit hoe ik dat moet zeggen :'3
en das soms best irritant :3

en mijn pa is vandaag jarig, hijs 50 geworden :)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
ChanCake
Man met de buit Man met de buit

^ Gefeliciteerd. :)

Ik ben echt.. zo kwaad gewoon..
Ik slaap al mega slecht door die benauwdheid iedere dag. Doe er zeker 2+ uur over om in slaap te vallen.. en dan lig ik eindelijk te slapen; gaat die >gek< van een vriendje me in me rug lopen duwen omdat ik zogenaamd me hondje plet, terwijl het beessie en ik gewoon lekker samen sliepen.

Dus, ik niet meer kunnen slapen en dan word meneer wakker, hoor. Doet 'ie net alsof z'n neus bloed als ik hem ermee confronteer van "Nou, je word bedankt hé." en zegt 'ie tegen me dat ik het vast gedroomd heb.

What the!?! Ik ben er nog uit geweest, joh. Sorry hoor, maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit geslaapwandeld heb, dus hou lekker je bijdehante commentaar voor je. En daarna gaat hij lekker in me gezicht wrijven hoe lekker hij wel niet geslapen heeft en het dan nog gek vinden dat ik pissig op hem word!?

Ugh. FML. -______-
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

@Marit & fjordjes
Valkenburg, ofzo. Volgens me ma kennen we zo naar Duitsland en volgens me pa niet.

@Jer
Gefeliciteerd met je vader

Jezusss wat was t heet gisteravond, ben om 1 uur inslaap gevallen. Gewoonte warm voor woorden. En het wekend wordt het tropisch weer en in Limburg is het altijd warm dus ik ga waarschijnlikk half dood zijn, samen met Ilja :3
Vanaaf weer paardrijden, heb er weer zin in. Vind het nog steeds leuk dat ok mijn oude zelfvertrouwen weer terug heb, kijk ik zal nooit meer rijden zoals ik deed voordat ik wat brak, maat ik kan wel alle paarden aan, en daar ben ok trots op, dat ik zo hard vooruit ben gegaan :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

@
Simmielove, ja 't wordt hier boven de 30!
En kom leuk naar de kermis in Asenray, haha XD

Buhh moet werken met dat warme weer ;l
Achja, 5 uurtjes werken is 20 euro :D
Afbeelding
lam6
Man met de buit Man met de buit

Vrijgezellenfeestje in de sims 3 volledig uit de hand gelopen voor mijn sim... :scared :lol
Eerst ging 1 van de gasten opeens dood, hoogbejaard, iedereen in shock.
Toen besloot ik iedereen te laten dansen met de radio, gaat de radio stuk... :cursing
De aankomend bruid ging het proberen te maken, krijgt ze een shock...Outfit gelijk verpest xD

Dit was inderdaad een vrijgezellenfeest om nooit meer te vergeten...
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Er zijn nu veel leden online ;o

o0Simsfreak0o en Soraya, beiden gefeliciteerd, haha ;d
Mm, Lam6, ik denk toch dat ze het op een andere manier bedoelden... Zomaar een idee :')

Gisteren om kwart voor zes 's ochtends wakker geworden uit mezelf, terwijl ik de avond daarvoor pas rond twaalf uur of zo ging slapen. Naja, ik was niet zo heel moe, ook niet in de avond, dus dat is best fijn...
Vandaag schoolspullen kopen, en kijken voor wat cd's. Ik denk niet echt dat ik ze vind, maar goed :p
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

@Marit
Als we d'r langs komen (zal vast wel) ga ik zeker kijken (:

Dat ik het nog steeds zo leuk vind dat als mijn opa langskwam het altijd zo was dat Sara wat snoepjes kreeg, en op de allerlaatste volledige dag dat Saar in leven was at ze al niet meer, maar mijn opa kwam, en toch at Sara die snoepjes op, omdat het zo'n gewoonte was. En volgende week is Ilja er ook de hele week, haha. Me pa zei zo van, laat d'r daar lekker los lopen 's avonds, het zijn onze meubels niet.
Me ma gelijk pissig :3
En Ilja deed echt net alsof ik jaren weg was. Helemaal kwispelen, oren naar achteren (deed Sara ook altijd, heeft Ilja afgekeken), me helemaal likken. Dat maakt een hoop goed! En eigenlijk dankzij Ilja heb je er wat minder tijd om bij stil te staan, dat Sara er niet is, want aan Ilja heb je echt je handen vol. Dat meen ik, het is echt een draak. Ze jat nog steeds labeltjes van Rivera Maison. Die hangen dan aan mandjes, en die jat ze er in het voorbij lopen vanaf. En dan hard weg hollen joh! En vanmorgen stak ze d'r kop in een mandje en holde har dnaar d0r kleeidje, me ma was echt van, neee ze heeft niks. Ik ga toch kijken, heeft ze het foldertje van de havendagen in Rotterdag gestolen. Dat hele boekje! Idioot beest <3
Wauw, lange post o.o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Pff, ik ga toch maar even naar de kapper.. Haar wordt me net een beetje té lang, ik moet het nu 2x per dag wassen om het nog een beetje schoon te houden, en die shampoo gaat nu dus aardig snel op :lol

Enne, lekker windje hier met die warmte, het ruikt ook nog eens lekker naar droog gras :)
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Lol, heb nu in chat op fb. Omdat die status zette waarin stond: stt, maar ik ben steikem fan van justin bieber en 1D. STTTTTTTTTT.

Ik reageer dan WTF op. (niet slecht bedoeld maar zo van, omg, dat meen je niet -.-)

Ze reageert da van. Hou uw monden zwijg. Verpest mijn status niet met uw gezever enzo...

En dan verwijdert ze mijn reactie.
En nu o,g. onze chat sessie, xD:

Ik: Shianake, e klein beteke dimmen eh.
laat my keer gerust , en verpest myn statusen niet ! shianake ?? neen !.
Ik: OMG, ik zei 1 woord. .En ik mag u wel chianake noemen..
neen !.
Ik: Dus wel.
dus nee reneken !.
Ik: Dus wel Chianaken, oja tegen Reneken kan ik tegen..
dus hou uu leleijke mond tegen my !.
Ik: Doe et zelf.
ik doe da ten miknste meiske da egtr stoer wil zijn !.
Ik: OMG
de waardeid is hard hee reneken !.
Ik: Volgens mij weet ge niet eens de waarheid....
hhaahahahaha wat zyde gy toch grappig !

En dan had ze me verwijdert. Maar wat ik nog wa zeggen was: Ja, ik weet. Kunde van u nie zeggen eah?

Achja, tis nu zo. Ik hou wel een keer van ruzie te hebben. :lol Das zaaaligghh :$
Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie