Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 97 van 305

Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Hmm is er iemand met wie ik serieus kan praten over wat probleempjes met mensen (o.a. jongen uit mn klas die zich raar gedraagd).Want ik wil graag advies en hierover kan ik.niet echt met mn ouders praten. PM me alsjeblieft als je dat advied wilt/kan geven.
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Dave. schreef:Beste mensen, is het niet ongelofelijk belangrijk dat iedereen in een maatschappij als die waarin wij leven zich zelf kan zijn? Is het niet belangrijk dat je je eigen dingen doet die juist JIJ leuk vind om te doen, en niet de dingen van een ander? Wees jezelf, waarom niet? Misschien dat een ander beter is in iets als jij, so be it! Jij bent weer ergens anders heel goed in. Mensen mogen trots op zichzelf zijn wat wij bereiken in ons leven. Denk niet hoe andere mensen over je zullen denken, doe wat jij leuk vindt om te doen en te zijn!
Ik lees nu alles terug (paar dagen niet online geweest xD) En hierom zit ik alleen maar ja te knikken! Groot gelijk :) Erg mooi & waar. Vond dit wel even het citeren waard xD :klap :klap
Helaas is het vaak moeilijk zo te denken als iedereen je pest, en iedereen je wilt veranderen. Maar er komt een tijd dat je zo gaat denken ! Die komt er zeker.
Soms kan deze quote de doorslag geven om weer even realistisch te worden en verder te gaan om zo te denken. Soms heb je het even nodig om dat te lezen omdat je je weer zorgen maakt over hoe andere over je denken. En deze tekst had ik dus net even nodig :)
Super, Dave!! :klap :thumbsup

Dadelijk fysiotherapie, eten halen voor 2 dagen, een hond uitlaten van iemand anders, & that's it. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

We hebben een nieuwe WC-bril gekocht. Yay! :D

V Haha, dankjewel. Nu val ik eindelijk niet meer van de WC :D:P

Laatst gewijzigd door Annemiek op ma 13 aug 2012, 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Gefeliciteerd XD

Ik heb een vraagje, ik ruim mijn map met mods op, maar weet iemand toevallig welke mods dit zijn:

OPHs, OR and OE.package,
Lighting Tweaks, en erachter staat dan bijv. Darker.package, Balanced.package enz.

Ik moet nog mijn luchtmod(s) eruit zien te halen en die dingen waar je voorwerpen op kan zetten en verdwijnen in leefmodus (voor hoogtes).

Iemand enig idee wat deze 2 doen? :)
Just be kind.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Volgens mij hoort die vraag meer in het algemene mod hack topic :P!

~

Vandaag een beetje gerommeld in huis, nieuwe voorraad bussen gehaald voor de pasta's de mie en de rijst. :P En mijn kat speelt nu in de gootsteen :sweatdrop
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag de eerste dag van m'n vakantiewerk gehad. Wel lange dagen, van half negen tot vijf. Het was best leuk. Ik voelde me vandaag wel de kopieernerd xD Ik heb 23 hoofdstukken van een of ander psychologie handboek gekopieerd. Ook nog veel gescand. Wachtruimtes opruimen. Nu weer lekker thuis en zometeen denk ik lezen of simsen.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

En ik ben weer terug van Frankrijk na 3 weken ;d

@Shevens Katten zijn geweldig! Mijn kat is mijn maatje, haha <3
@Dave Dacht ik ook een tijdje. En het is echt niet makkelijk om jezelf te zijn als je niet geaccepteerd wordt

V Je mag wel mijn echte naam gebruiken hoor, haha. marlinde had ik ingesteld toen ik nog niet kon typen :p
Ja, maar dat bedoel ik niet. Er zit een verschil tussen dat denken, en dat overduidelijk laten blijken. Mensen hebben vooroordelen, en dat zal zo blijven. Net zoals er, in mijn ogen, ook altijd oorlog zal blijven. Maar goed, If we don't end war, war will end us- H. G. Wells
Ik zou het ook graag willen dat iedereen zichzelf kon zijn zonder haat, maar ja (:

Laatst gewijzigd door marlinde op ma 13 aug 2012, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@marlinde, ik vind gewoon dat iedereen zich zelf mag zijn. tuurlijk denk ik ook wel eens, oké die is raar, maar so be it, dan zeg ik daar gewoon niks van, en kan diegene zich zelf zijn.

ik heb zo een behoefte aan sims maar moet heel mn kamer nog opruimen.

en ik laat me weer afleiden door simsnieuws.

en ik heb zin in donderdag!
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wil weer terug naar Nederland :( zo 'n turks meisje is gister gestorven in de zee.. Ze zwom te ver de zee in terwijl ze werd gewaarschuwd door bijna iedereen.. & zo 'n man die een speedboot bestuurde zag haar niet omdat hij niet op iedereen kan letten in de zee.. Dus hij zag der niet en toen had de motor haar buik opengesneden :l daarna ging een heel duikteam der zoeken & een Rotterdammer vond haar.. Ze brachten haar meteen met een reddingsboot naar het ziekenhuis :l omdat een ambulance te lang duurt.. Het duurde 2 uur voordat ze wisten wie het was.. Haar vriendje/man werd 2 uur later wakker & zei tegen de beveiliging dat ze 'n vrouw/vriendin al 2 uur weg was :l heb alles gemist -.- was op een boottrip :3
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Getsie! Het is maar goed ook dat je dat allemaal hebt gemist. :(

Ik heb net van een vriend gehoord dat we snel mijn tweede cover op gaan nemen! En een andere vriend wilde wel helpen met een filmpje :D Maar nu eerst artikel/productreview voor mijn blog afschrijven. Ik wil naar bed! xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik had vannacht met m'n Teddybeer geslapen :'3
maar dat kwam omdat ik om 1 of andere reden de hele tijd aan die afschuwelijke werkweek moest denken en het m'n hoofd niet uit wilde
dus ging ik mijn Teddybeer(die op de bank in mijn kamer ligt) knuffelen, en toen was m'n hoofd opeens helemaal leeg, of iig die irritante werkweek zat niet in mijn hoofd, en toen ik weer in bed ging liggen(zonder Teddy) kwamen ze weer terug
en ik kan nooit slapen met teveel gedachtes :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb nog nooit een beer gehad. Wel een muis :3
Het derde katje van mijn vriendin is dood geboren, helaas. Maar de andere 2 zijn levend en maken en goed, net als moeders. En die katjes zijn al klein zeg! Moeder is ook vrij klein, maar ze lijkt echt een reus vergeleke met de kittens!

En Ilja weet binnen 1 dag dat als ik vanaf 3 ga aftellen er bij 1 iets pijnlijks gebeurd. Als ze niet luistert of iets doet wat ze niet mag, en als ik bij 1 ben grijp ik d'r in d'r nek. Ze blaft soms als ik dicht bij de 1 kom xD
Slimme meid is het.
En vrijdag of zaterdag, ligt eraan, gaan we lekker een weekje naar Limburg, helaas wel de laatste vakantie week, maar ik ben dinsdag gelukkig nog vrij. En maandags kan ik lekker uitslapen want ik hoef pas om kwart voor twaalf op school te zijn.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie