Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 84 van 305

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Elisa Yeah :D
@Snateraar Oh, dankjewel voor de tip (:

Nanananaa, ik ben moe, terwijl ik amper iets gedaan heb op muziek luisteren na.
Maar goed, even overtypen en daarna naar buiten, bah :c
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

De urn voor Saar is binnen gekomen, net de as daarin gedaan. We hadden gedacht dat er maar een beetje inkon, maar alle as van Sara kan erin. Toch wel raar hoor. Te bedenken dat een middelgrote hond opeens in een potje past..
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Shaan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2252
Lid geworden op:
do 15 mar 2012, 11:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Same here o_o Maar bij mij crasht ie alleen ingame.

Heb een lelijk gat in mijn lip ._. Gelukkig niet zo erg als de laatste keer, maar eten/drinken is pijnlijk/
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Whut, ik heb nergens last van ;o

Naja, nu dus een berry huis aan het inrichten.. Ewh, ik ben daar gewoon veel te lui en ongeduldig voor xd
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

...
Zoek ik voor mijn verhaal wat informatie op over zielsverwanten (soulmates), is het eerste wat Google weergeeft een pagina over Jacob Black, van Twilight xd
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Sanne: aawh :( nog sterkte met het verlies van je hond :(

ik ben een beetje verslaafd aan een nieuw liedje van Brown Eyed Girls
en ik heb zin in volgende maand :3 want 15 augustus komt het vervolg op de Day By Day mv, als het goe duit is en dus ook een nieuw liedje van T-ara en die is, zoalsik al wel voorspeld had een catchyachtigliedje :3 en ik heb er zin in :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Een kennis van me was net op tv. Hij had 't een tijdje geleden nog verteld, maar ik was 't eigenlijk weer vergeten. Dus ik zit samen met m'n ouders tv te kijken, komt hij ineens voorbij. xD

En om de een of andere reden heb ik een rotbui, en ik weet niet waarom. Zo frustrerend :glare
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben maandag naar de dokter geweest voor mijn hoestbuien en braak buien daarbij. Blijk ik kinkhoest te hebben. Echt zo fijn.. En er is dus geen medicijn voor.. Ja rusten.. Maar probeer maar eens te rusten als je een hoest bui krijgt om de twee uur of uur.. Mwehh. Waarom krijg ik altijd dat soort dingen.

Mja ben blij dat het nu dus zomervakantie is, als ik het met school zou hebben had ik een probleem gehad..

Mjaaaaaa :D we overleven et wel weer! xD
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Jer
Danks.

Gisteren foto's gemaakt van Ilja met haar kop door het kattenluik, ziet er niet uit. Haha. En ze begroette me pa gister echt super leuk (hij was voor het eerst weer gaan werken). En volgens mij knort Ilja haar maagje, ze slaapt welleswaar, maar dat hoor je heel goed. Ze heeft ook heel vaak de hik, gaat ze heel wild doen als ze net gedronken heeft, en dan moet ze hikken, haha. En ik verheug me echt vreseleijk op een volwassen Ilja. Gewoon, leuk toch om met zo'n grote witte pluize bol te knuffelen.
En heel heel misschien nemen we er een hondje bij, als mijn ouders na Ilja nog een Hond willen, maar dan wel op een leefdtijd van Ilja dat ze het allemaal bij kan houden en niet doeb als ze negen jaar is. Of dertien, zoals bij Saar het geval as.
Heb ik trouwens ook gezegd dat Sara Ilja 1x beschermt heeft? Er kwam een labrador aan en Sara ging voor Ilja staan en naar die hond grommen. Waarschijnlijk hadden die twee toch wel goede maatjes geworden, denk ik zo. Alleen Saar was er een ouwe zeurpiet over. Maar dat was ze ook tegen mij, dan knuffelde ik dr, ging ze grommen maar ik was verplicht door te gaan met aaien. Zoiets doet ze ook als ik bij dr zit en zij lag dan, maar ze gromde nooit uit boosheid. Gewoon omdat ze oud was denk ik.
En mijn kat is echt zo'n ouwe zeikvent geworden. Als Ilja naar hem kwispelt moet hij haar slaan, MAAR hij gaat haar wel uitdagen door op de trap te liggen of op dr kleedje -_- ik snap dat beest echt niet.

(wooooooow lange post O.o)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

heel veel sterkte Sanne :knuffel

bah, ik heb deze week niet kunnen werken omdat die stomme vanDijk heeft afgebeld >.< Ze hebben te veel werknemers :roll Ja daag, moeten ze maar niet zo'n mega vakantiewerkproject op gaan zetten. Ik heb echt geen zin meer om volgende week en de week daarop bij hun te gaan werken als het zo moet. >.<

dus dat wordt de komende dagen gamen :sweatdrop
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mwehh, vandaag mijn haren rood geverfd, ben er echt verliefd op, haha <3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

AnsjJ2 schreef:Ik ben maandag naar de dokter geweest voor mijn hoestbuien en braak buien daarbij. Blijk ik kinkhoest te hebben. Echt zo fijn.. En er is dus geen medicijn voor.. Ja rusten.. Maar probeer maar eens te rusten als je een hoest bui krijgt om de twee uur of uur.. Mwehh. Waarom krijg ik altijd dat soort dingen.

Mja ben blij dat het nu dus zomervakantie is, als ik het met school zou hebben had ik een probleem gehad..

Mjaaaaaa :D we overleven et wel weer! xD
Oei, klinkt ook niet fijn...Beterschap iig :Y
Ben ook bijna 2 maanden ziek geweest en gaat nu eindelijk weer de goede kant op, dus ik hoop dat het bij jou niet zo lang mag duren :S
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie