^ Nog niet ?
--
Dat remix liedjes echt irritant zijn >.<
zoals dat liedje fireball is alleen maar i'm the fire from the party.. Nicki Minaj 's stukje was het best van het liedje o_o
--
of dat liedje Birdman.. pff thats why you mad >.<
Dat mijn ma heeft bedacht dat gitaren 'janken' en dat ik er daarom niet eentje mag hebben voor mijn verjaardag.
Ik probeer echt al vanaf mijn 7e een gitaar te krijgen ofzo, maar het mag niet --' ANNOYING D:
En dat ik elke keer mee moet met boodschappen doen. Kan ze dat niet zelf ofzo? D:
Maar ook dat Linsey weg is :C
SuicidalFailure schreef:Dat mijn ma heeft bedacht dat gitaren 'janken' en dat ik er daarom niet eentje mag hebben voor mijn verjaardag.
Ik probeer echt al vanaf mijn 7e een gitaar te krijgen ofzo, maar het mag niet --' ANNOYING D:
En dat ik elke keer mee moet met boodschappen doen. Kan ze dat niet zelf ofzo? D:
Maar ook dat Linsey weg is :C
Hm, dan snap ik haar ook niet goed.
Bij elektrische gitaren ligt het er maar net aan welke instelling je hebt, en akoestisch(al zijn daar ook elektrische varianten van) zeker niet
Edit: Ik erger me dood aan die gedownloade dameskapsels met veel ste veel haar, en zo een grote bos, dat het wel nep moet zijn, en dan ook nog die lelijke donkere uitgroei. GRRRR