Haha, hier heeft het ook niet geonweert yay
En vandaag is het echt stikheet! Niet lekker, nee benauwd. Vanmorgen om 9 uur stond al op zo'n bord 27 graden en toen ik naar huis fietste was 't 35, pff. Gelukkig gaan we dadelijk het zwembad openmaken! Is ook eindelijk opgewarmd. ;d
Ik ben net echt diep beledigt door mijn moeder! We gaan verhuizen, en ik had heel veel ideeën en plattegronden gemaakt voor de indeling van het huis, en dat vonden mijn ouders super leuk, nu hebben we een architect ingeschakeld, en die zou dus ook een plattegrond maken. Mijn vader en ik vonden het eigenlijk maar niets, maar mijn moeder vind alles leuk.
Ik heb weer een nieuwe plattegrond gemaakt en ik probeer telkens mee te denken, en nou had ik weer een ideetje en toen werd mijn moeder boos. Ze vond dat ik telkens dingen bedacht om te zorgen dat het niet wordt zoals die architect heeft bedacht, en daar heeft ze me dus echt heel erg mee beledigt! Ik wil alleen maar helpen, en dan zegt ze zo iets!
Ik ben boos...
Leuk: ik ben mijn film aan het promoten op facebook.
Morgen naar Den Haag. Iedereen hoopt dat we Wilders tegen komen :3
En de warmte is niet normaal ;o
Echt veelste heet, echt waar. En superveel klassen zjin morgen vrij omdat wij weg gaan, gebeurd andersom nooit ):
waah wat een rot warmte
van warmte ga ik meestal zweten en van zweet krijg ik jeuk
veel mensen worden vrolijk met warm weer, nou ik heb dus het tegenovergestelde
ik word alleen vrolijk met koud weer
en ik wil vaker examens hebben wantik heb in 2 dagen 3 leuke series gevonden die ik wil kijken en ik kan nu dus niet kiezen :'3
en volgende week ga ik mijn haar eindelijk weer knippen na 2 maanden x)
maar ik weet nu ook wat ik ongv wil dus jah :3
We gingen helemaal niet naar de Tweede Kamer, terwijl ze dat wel zeiden, pfff..
Naja, het bleek om half 5 terug zijn bij school.. Dus vandaar. We waren om 4 uur terug bij school & this erg gezellig geweest (:
Alleen internet is best sloom nu o:
Dus mss even verbinding maken met het oude modem c: