Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1651 berichten • Pagina 56 van 83

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Het grote school-topic

^
Je bent niet de enige.

Het is echt saai gewoon opschool, 't lijkt wel alsof we niet echt iets nieuws leren ofzo... Dat heb ik het hele jaar al.. Maargoed
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Blergh, een 3,3 voor Grieks, en een 5,1 voor Latijn. Gelukkig zijn het tot nu toe wel mijn enige onvoldoendes tot nu toe, maar ik baal best wel van die 3,3. Gelukkig vrijdag nog een repetitie om 't op te halen; laten we duimen…
Mich.....
Mest analist Mest analist

Straks tentamen! Dat wordt volgens mij he-le-maal niets... Ik hoop maar dat ik nog iets onthouden heb van de colleges. Maar als ik klaar ben heb ik eindelijk twee dagen vakantie! :D
''Faber est suae quisque fortunae''
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Grrr
4,1 voor economie, en dat terwijl ik juist goed geleerd had ><
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

^He, in ieder geval een voldoende c:

Ik loop te twijfelen over iets, omdat ik dan naar een andere school zou moeten gaan ._.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Ugh, we hadden vandaag alweer 6e en 7e uitval, en mijn Engels klas heeft 8e.. Serieus, denken hun dat ik 2 uur op het 8e ga zitten wachten? o.o
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Beter deze week druk hebben dan volgende week als jaargetijden uitkomt mensen.

Whaa, morgen presentatie. Verschikkelijk! Ik ben altijd zo zenuwachtig. Gelukkig is het maar 10 min.
En vandaag kwam het nieuwe rooster. Echt een #@^&*$ rooster. Ik ben nooit vroeg uit. Mijn vroegste is 15:10 uit.
Ik moet wel vaak laat beginnen, maar ik heb liever dat ik vroeg moet beginnen en vroeg uit dan laat beginnen en laat uit.
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand

^ Jeetje.. Mijn langste dag is 15:10 en dat vind ik al lang, al heb ik helemaal geen variatie in mijn rooster, dinsdag t/m vrijdag van het eerste tot het zevende (15:10 dus).
Morgen economie proefwerk en geschiedenis proefwerk.. :o
Afbeelding
SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Ugh, ik erger me zo aan die leerkracht van Aardrijkskunde! :cursing
We hadden ooit een taak van coördinaten, enzo. Bv. 35° Noorderbreedte en 17° Westerbreedte. En 3/4 was er gebuisd op, behalve ik, en nog 4. (9/10 :) ) En nu moet iedereen extra @#!$$@! oefeningen maken :cursing Zelf degenen die het gehaald hadden! :cry

Maar... volgende week maandag geen school, en dinsdag gaan we een film kijken met de klas :P
Maandag ben ik bij mijn pa, dus kan ik mij volop storten op mijn wereld voor de sims 3 :D

En ik ben ontsnapt aan bijles voor wiskunde! Mijn ma had het gevraagd bij oudercontact, maar hij zei dat het niet nodig was. (Waarom niet? Ik bedoel 13.5/20 , 14/20, 19.5/20, 4/10, is niet al te best?) Maar anders hadden er ook al héél veel andere kinderen bijles gekregen!

En bij NCZ hebben we over mijn lievelings onderwerp, de evolutie leer! Alleen, ... met een *** stagere (schrijf ik het goed? Nee vast) Bij Frans hebben we er ook een, dus moesten naamkaartjes maken. En nouja, ik en mijn vriendin zaten wat melig te doen. Dus eerst veranderde we onze naam kaartjes ( Eerst van Renée en Kimberley, naar Kimberley en Renée (Ik ben Renée)). Maar toen maakte ik er nog een paar, en schreef ik Bob? :fluit xD En ik veranderde Kimberley naar Lola, En toen veranderde Kimberley, mij naar Luna. Dus vanaf nu heet ik Luna, en zij Lola xD

En voor geschiedenis heb ik een 20/20 en een 16/20.
Voor Nederlands 10/10
Frans 37/55

En morgen moet ik te voet naar school :cry En ik ben bang dat ik te laat kom, dus vertrek ik 10 min. vroeger

En WOW, dit was een lange tekst, maar ik moet nog veel meer vertellen, maar ik weet niks meer.
Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie