Blergh, een 3,3 voor Grieks, en een 5,1 voor Latijn. Gelukkig zijn het tot nu toe wel mijn enige onvoldoendes tot nu toe, maar ik baal best wel van die 3,3. Gelukkig vrijdag nog een repetitie om 't op te halen; laten we duimen…
Straks tentamen! Dat wordt volgens mij he-le-maal niets... Ik hoop maar dat ik nog iets onthouden heb van de colleges. Maar als ik klaar ben heb ik eindelijk twee dagen vakantie!
6.1 voor economie. Ben er blij mee, want ik had een 4 verwacht.
En deze week heel rustig. Vandaag, morgen en vrijdag vrij van school en de andere 2 dagen heb ik maar 2 uurtjes les ofzo.
Ik had een 9.3 voor Duits proefwerk! Yaaaay, super blij! Zojuist wiskunde en biologie verslag af, morgen wel een lange dag, maar hopelijk komt dat goed!
Beter deze week druk hebben dan volgende week als jaargetijden uitkomt mensen.
Whaa, morgen presentatie. Verschikkelijk! Ik ben altijd zo zenuwachtig. Gelukkig is het maar 10 min.
En vandaag kwam het nieuwe rooster. Echt een #@^&*$ rooster. Ik ben nooit vroeg uit. Mijn vroegste is 15:10 uit.
Ik moet wel vaak laat beginnen, maar ik heb liever dat ik vroeg moet beginnen en vroeg uit dan laat beginnen en laat uit.
^ Jeetje.. Mijn langste dag is 15:10 en dat vind ik al lang, al heb ik helemaal geen variatie in mijn rooster, dinsdag t/m vrijdag van het eerste tot het zevende (15:10 dus).
Morgen economie proefwerk en geschiedenis proefwerk..
Ugh, ik erger me zo aan die leerkracht van Aardrijkskunde!
We hadden ooit een taak van coördinaten, enzo. Bv. 35° Noorderbreedte en 17° Westerbreedte. En 3/4 was er gebuisd op, behalve ik, en nog 4. (9/10 ) En nu moet iedereen extra @#!$$@! oefeningen maken Zelf degenen die het gehaald hadden!
Maar... volgende week maandag geen school, en dinsdag gaan we een film kijken met de klas
Maandag ben ik bij mijn pa, dus kan ik mij volop storten op mijn wereld voor de sims 3
En ik ben ontsnapt aan bijles voor wiskunde! Mijn ma had het gevraagd bij oudercontact, maar hij zei dat het niet nodig was. (Waarom niet? Ik bedoel 13.5/20 , 14/20, 19.5/20, 4/10, is niet al te best?) Maar anders hadden er ook al héél veel andere kinderen bijles gekregen!
En bij NCZ hebben we over mijn lievelings onderwerp, de evolutie leer! Alleen, ... met een *** stagere (schrijf ik het goed? Nee vast) Bij Frans hebben we er ook een, dus moesten naamkaartjes maken. En nouja, ik en mijn vriendin zaten wat melig te doen. Dus eerst veranderde we onze naam kaartjes ( Eerst van Renée en Kimberley, naar Kimberley en Renée (Ik ben Renée)). Maar toen maakte ik er nog een paar, en schreef ik Bob? En ik veranderde Kimberley naar Lola, En toen veranderde Kimberley, mij naar Luna. Dus vanaf nu heet ik Luna, en zij Lola
En voor geschiedenis heb ik een 20/20 en een 16/20.
Voor Nederlands 10/10
Frans 37/55
En morgen moet ik te voet naar school En ik ben bang dat ik te laat kom, dus vertrek ik 10 min. vroeger
En WOW, dit was een lange tekst, maar ik moet nog veel meer vertellen, maar ik weet niks meer.