Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 137 van 305

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^
Leuke foto's en erg leuk gedaan!

Waarschijnlijk werkt mijn computer weer, er staat nu een virus scanner van microsoft op en die heeft er 4 gevonden dus waarschijnlijk is het probleem opgelost. Gister heeft hij lekker lang staan draaien zonder een blue screen te geven.

Edit;
Start ik de sims op krijg ik gezellig een blue screen... Als dit niet snel opgelost is gooi ik m uit het raam!!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Dat is toch best gek. Misschien moet je de sims 'weer eventjes' opnieuw installeren.
Zelf gebruik ik ESET NOD32 Antivirus, daar heb ik nog nooit problemen mee gehad.
Toen ik bluescreens kreeg, lag dat aan mijn videokaart, die opgestoft moest worden.
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@ Dave. Leuk (;

Morgen weer naar school :(
Vandaag gelukkig nog een rustig dagje, al mijn huiswerk is (denk ik/hopelijk) af dus dadelijk sims en misschien nog even naar iemand toe waar ik gisteren al naar toe wilde gaan :)
En ik was eergisteren een jaar lid :D
Edit: *%$#*@* Ik zie dat ik volgende week nog een boekverslag in moet leveren :cursing
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Dave, Heel heel heel heel erg leuke collage :D!

Laatste dag van de vakantie.. :sleep
Heel jammer dat het zo snel ging, wel leuk dat ik binnenkort met 2 hele goede vriendinnen van mij naar de bios ga, The Perks of Being A Wallflower, lijkt me een hele leuke film! :knuffel
Dadelijk even kijken of ik huiswerk heb voor morgen en dan klaar voor de dag en nog even Simsen of zo. =)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Infinity
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
di 02 okt 2012, 20:54

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Waarom is wiskunde zo moeilijk? Snap er dus echt helemaal niks van he! :? Dus ben bij 5 en moet nog tot 12 maar heb het maar even laten liggen, heeft geen zin om iets te maken wat ik niet snap hoor... :S
Afbeelding
"Let it be." Klik op mijn banner voor mijn five generations Raque
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Guppie
Ligt aan mijn computer ;)

Me pa wilde net iets doen met Java (sims stond aan) crash. £<|*[!{+}^%?\£ dat klere ding! Ik gooi m zo dor het raam, heeft hij een reden om zo te 7*{>]!~£_¥|+{! ><
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Even douchen zo, na douchen even fangirlen en filmpjes kijken. n,n
Morgen waarschijnlijk shooten, ik moet echt een betere huid krijgen en nieuwe kleur lenzen krijgen. xd Maar ik moet eind volgende maand ook naar de kapper.. xd Ah well.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Lisa schreef:Afbeelding
Yayyy pagina 17 van wreck this journal is af n_n
Nu heb ik: "Maak een bende, ruim het op" achja, die bende is er al van alle knipsels enzo haha :sweatdrop Maar ik had gister mijn kamer al opgeruimd dus zó veel zin heb ik nou ook weer niet haha.
Héle late reactie, maar wow, iemand die Wreck This Journal heeft!
Ik wil hem al een tijdje, maar ze hebben hem hier niet en ik wil hem niet online bestellen ._.
Het ziet er trouwens best gaaf uit (:

Dumdumdum, wat ben ik geweldig waardeloos vandaag. Gisteren trouwens ook niet bijster veel gedaan.
Maar goed, ik had heel veel dingen uitgesteld naar de vakantie, en dan wil ik het niet uitstellen tot de vólgende vakantie.
Dus even tekenen in mijn notebook, schrijven, aan kamer werken en dat soort dingen. Let's go.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Woeeeee! Succes :3

Morgen naar de school GGD voor het verdere onderzoek ><
Alles is goed, behalve mijn gewicht dus.. Maar dan denk ik.. Wat is beter? Overgewicht of verslaafd aan drank, roken of drugs :\
Ach hé, morgen ook gesprek voor mijn stage, zeg maar een 'sollicitatiegesprek'.
Ik verheug me er best wel op maar ben best nerveus hoor! Ik treed niet graag op de voorgrond maar misschien is het wel eens goed om uit je comfort zone geduwd te worden.. O:
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik zag vanmiddag 2 seksie petten :3
jammer genoeg draag ik geen petten en zou je ze in het buitenland moeten kopen, maarnouen :3

en, morgen weer naar school :O moet nog iets schrijven, is zo gedaan, but still dan moet ik weer vroegopstaan en in die trein gaan staan en blablah :'3
gelukkig hoef ik morgen pas om 12 uur ofzo op school te zijn :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben nu pittig verdrietig :'( Net toen ik bezig was met screentjes maken voor mijn dagboek 100 mormeltjes viel de sims uit. Ik zo, nadienadienadie, dat kan iedereen gebeuren, dus start ik hem opnieuw op. Is die save weg :O Ook niet meer bij bestanden ofzoiets. Nu ben ik pittig verdrietig... Net nu ik er helemaal zin in kreeg om dat dagboek verder te updaten met het huis van Big Mama...

En morgen ook nog school, bleghh

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie