Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 108 van 305

Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

I'm a happy camper~
I'm a happy Camper!
I'm a happy camper~
EEEEYOOOOOOO!


Net een mailtje van Bol.com gehad, MET DE SERIAL KEY VAN GUILD WARS 2!

WOOOO! -is aan het installeren- en dan ga ik zometeen lekker de wereld van Tyria betreden en awesome worden en in WvW mensen verslaan met mijn epic Necromancer die duistere spells over je uitspreekt! HEHEHEHEHEHE. :drool

-nerd-

This is going to be legen.... wait for it..... DARY!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Jeeh, How I Met Your Mother, ik houuu van die serie! <3

Vandaag m'n ontslag aangekondigd op m'n werk, moet morgen op een gesprekje komen! Vrijdag sollicitatie gesprek bij, hopelijk, m'n nieuwe werk! :D Morgen weer naar school. :( Bleeeeeerg
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Medelijden :c

Whoeeesh, ik moet nog even kijken wanneer ik ga vragen of ik mijn kamer mag verven! Ik denk dat ik het wel wil gaan behangen of zo, maar ik weet nog niet hoe en wat. Wel dat alle muren lichtblauw een beetje mijn neus uit komt ^^
Voor de rest dan nog wat kleine dingetjes aanschaffen en dan heb ik hopelijk een totaal andere kamer (:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Acht uur op school! Nou, ik weet gelijk waar ik aan toe ben hoor! Maar ik vond het wel heel leuk op school! Een paar nieuwe mensen, ben wel nieuwsgierig, maar ik vraag me ook af hoe ik alle nieuwe dingen ga weten die je in de bovenbouw hebt.
Ach dat vertellen ze vast nog wel. :p

EN IK HEB TOCH MIJN FAVORIETE DUITS LERARES!
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Veel succes iedereen die naar school moet! (:

Dit is mijn laatste week, maar stiekem heb ik er best wel zin in - in ieder geval, in de eerste week. Ik ben benieuwd of iemand skate/long board, haha. Maar ik heb in ieder geval 2 aardige meisjes in mijn klas, dus eigenlijk maakt dat niet zoveel uit.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Awh, stiekem hebben de mensen die nu pas hun eerste schooldag hebben geluk.. Dit wordt al mijn tweede. xD

Maar stiekem vind het wel leuk, leuker dan vorig jaar in elk geval. We hebben een awesome klas en ook leuke vakken enzo. :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wij hebben geen mentor ._.
Dus woensdag valt het eerste uit want dat is studieles. We moeten ook 2 uur bv invullen bij de mentor ( :roll) dus ik loop woensdag de eerste pauze ff naar beeldende vorming in de hoop dat ik daar die uren ga invullen.
Doe ik lekker vrijdag het eerste en woensdag het zevende.

Dit is trouwens mijn uberawesome rooster wat waarschijnlijk volgende week anders is;
Ma: 1 tot 7
Di: 1 tot 8
Wo: 1 tot 6 (met bv tot het 7de)
Do: 1 tot 5
Vr: 2 tot 5 ( 1 tot 5 als het eerste bv wordt)
Toch gaaf!? 2 dagen tot 1 uur. Vooral vrijdag, van vrijdag moeten ze afblijven!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Pff ik heb zoveel pijn aan mn rug. Eigenlijk doet alleen liggen geen pijn :c Mocht ik vandaag ook heel leuk een tas van 8,3 kilo mee naar school zeulen omdat het de eerste schooldag was. Die stoelen hebben er nu ook voor gezorgd dat lopen pijn doet. Joepie :// Geef mij maar weer vakantie x333
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Eerste schooldag zit erop. Mijn nieuwe klasgenoten gezien. Op het eerste gezicht lijkt het me een gezellige klas. Zit met ongeveer 32 leerlingen. Best een verandering, want in mijn vorige klas zat ik maar met 15 leerlingen. (Die school was niet zo groot) Dus drukke boel! Morgen introductiedag.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie