Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 106 van 305

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

No, schrijven lukt voor geen meter ._.
Naja, nu hopen dat het meisje waarmee ik een tijdlang wordwars - de enige manier om er dan nog wat uit te krijgen - snel online komt, en ik niet zoals eerst tot elf uur moet wachten :')
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Beetje best wel in luvv ;3

Ik heb een hele leuke jongen op stage, maar ik wil hem niet leuk vinden. Hij is de zoon van me stagebegeleider en ik weet niet ... maar dat houd me tegen XD Maar elke keer betrap ik mezelf erop dat ik denk: ohh hij is leuk ohh kijk hem nou eens ohh hij lacht naar me en dat soort dingen haha.

Maarja ik ga hem niet vragen heee vind je me ook leuk? xD Hij lacht wel steeds naar me als hij me aankijkt en probeert ook echt oogcontact te maken, als ik gewoon echt vol in de wegloop dat niemand erdoor kan omdat ik mezelf weer klem heb gezet tussen de spullen (zoals gewoonlijk xD) en ik zeg: sorry ik sta weer in de weg ik ga aan de kant! zegt hij gewoon heel vriendelijk: nee hoor je staat nooit in de weg :)
Ik word gewoon echt verlegen van hem want hij is gewoon echt een gentleman xD Zo behulpzaam ( in het begin hoefde ik eig nooit samen te werken met hem en nu zegt me stagebegeleider steeds: ja hij legt het je wel uit, hij helpt je wel hij laat het wel zien ) Opeens mag ik heel veel met hem samen werken (A) vind ik niet erg hoor :P En ook bijvoorbeeld als ik in het keukentje sta, zie ik hem gewoon echt zoekend kijken en als hij mij dan ziet moet hij opeens ook iets doen in het keukentje, maar op de rest van het bedrijf doet hij dat dan weer niet. Alleen op plekken waar we dan alleen zijn dus eigenlijk alleen in het keukentje XD En dan vraagt hij ook vanalles. Helaas zie ik hem maar 2x per week :p
Zou hij me leuk vinden? ;o Kan het haast niet voorstellen hoor xD Maar hoop stiekem van wel ;$
Afbeelding
Gebruikersavatar
zoetje753
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
283
Lid geworden op:
do 05 jan 2012, 09:23

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

pff bereid je maar voor want ik ga een hoop zeiken xd

Vorige week heeft een goede vriend van mij zelfmoord gepleegd. Hij was homo en werd daar altijd heel erg om gepest enzo en zijn ouders wouden het maar niet accepteren. Hij was altijd zó vrolijk ook als hij mij vertelde wat er die dag gebeurd was ofzo en het erg dan bleef hij lachen en eindigde hij altijd met: maar binnenkort is dat allemaal voorbij. Ik snap niet hoe ik dat niet heb kunnen zien aan komen, ik vroeg nooit: waarom is het binnenkort voorbij dan? Ik moet eerlijk zeggen dat hij wel eens tegen mij had gezegd hoe ik het zou vinden als hij niet meer op de wereld zou zijn, en ik zei dan: waarom zou je niet meer op de wereld zijn je bent toch niet ziek ofzo? En dan begon ik te lachen. HOE KON IK HET NIET ZIEN?! Ik voel me echt schuldig om het feit dat ik niks gedaan heb.
Ik was de enige tegen wie hij altijd eerlijk was, en de enige aan wie hij echt álles durfde te vertellen. Ik ken hem van de kliniek waar ik ook was(eetstoornis) En ik DÁCHT dat hij veranderd was, niet dus. Hij heeft de hele tijd de boel lopen faken daar en is sinds hij thuis kwam gewoon weer door gegaan met pro-ana enzo. Ook dat vertelde hij gewoon tegen mij en wat deed ik eraan? NIKS! Helemaal niks! :@ :@ :@ :@ sorry dat ik zo loop te zeiken maar ik moest het echt even kwijt :$ :$ ik hoop dat mensen snappen waarom ik nu de laatste tijd nogal weinig post ofzo :$ :$
~RAWR~
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Gecondoleerd. En het is totaal niet m'n bedoeling om je schuldgevoel te vergroten (hoop ook niet dat het zo overkomt), maar ik snapdat je je schuldig voelt. Wat je nu kunt doen is er van leren om voortaan wat verder door te vragen. Bij zulke vragen heb ik geleerd om altijd extra alert te zijn. Er kan niks achter zitten, maar je weet het maar nooit. :S Het blijft ernstig dat er nog steeds mensen zelfmoord plegen, om welke reden dan ook. :S
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^ Aahw, wat erg voor je! Heel erg veel sterkte ermee en je hoeft je echt niet schuldig te voelen want zoiets komt altijd totaal onverwacht! :knuffel

Verder nu heel gezellig een chat-vergadering aan het houden met Nina en Imke over onze geweldige LadyLibrary! :D
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Annemiek schreef:Verder nu heel gezellig een chat-vergadering aan het houden met Nina en Imke over onze geweldige LadyLibrary! :D
Yeah! :thumbsup

@ zoetje753: Heel veel sterkte! We zijn er voor je :)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Morgenohtend met me pa naar The Dark Knight Rises. Omdat we nog 2 gratis bios kaartjes hebben :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

zoetje753 schreef:pff bereid je maar voor want ik ga een hoop zeiken xd

Vorige week heeft een goede vriend van mij zelfmoord gepleegd. Hij was homo en werd daar altijd heel erg om gepest enzo en zijn ouders wouden het maar niet accepteren. Hij was altijd zó vrolijk ook als hij mij vertelde wat er die dag gebeurd was ofzo en het erg dan bleef hij lachen en eindigde hij altijd met: maar binnenkort is dat allemaal voorbij. Ik snap niet hoe ik dat niet heb kunnen zien aan komen, ik vroeg nooit: waarom is het binnenkort voorbij dan? Ik moet eerlijk zeggen dat hij wel eens tegen mij had gezegd hoe ik het zou vinden als hij niet meer op de wereld zou zijn, en ik zei dan: waarom zou je niet meer op de wereld zijn je bent toch niet ziek ofzo? En dan begon ik te lachen. HOE KON IK HET NIET ZIEN?! Ik voel me echt schuldig om het feit dat ik niks gedaan heb.
Ik was de enige tegen wie hij altijd eerlijk was, en de enige aan wie hij echt álles durfde te vertellen. Ik ken hem van de kliniek waar ik ook was(eetstoornis) En ik DÁCHT dat hij veranderd was, niet dus. Hij heeft de hele tijd de boel lopen faken daar en is sinds hij thuis kwam gewoon weer door gegaan met pro-ana enzo. Ook dat vertelde hij gewoon tegen mij en wat deed ik eraan? NIKS! Helemaal niks! :@ :@ :@ :@ sorry dat ik zo loop te zeiken maar ik moest het echt even kwijt :$ :$ ik hoop dat mensen snappen waarom ik nu de laatste tijd nogal weinig post ofzo :$ :$
Heel veel sterkte..! :RIP
Afbeelding
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Zoetje753: Heel veel sterkte en hopelijk gaat het binnenkort weer beter met je :hug

Hele avond gesimd voor mijn dagboek x.x
heb enorme last van mijn keel en ik hoest een beetje bloed op, hopelijk gaat het volgende week over want ik moet in de eerste volle septemberweek op werkweek naar Tsjechië met school x.x
Weet nog steeds niet of ik er wel zin in heb of niet :/
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@ Saphira
Dat klinkt als een sprookje! :laugh
Sprookjes lopen altijd goed af!

@zoetje753
:RIP Gecondoleerd... Hopelijk kun je het een mooi plekje geven. Maar geef jezelf asjeblieft niet de schuld! Als jouw vriend zich alleen in deze keuze kon vinden, dan, tsja. Maar het is goed dat hij in ieder geval iemand had van wie hij hield. Nu heeft hij zijn rust gevonden, die hij bij leven niet kon
vinden...

@pipapanda13
Bloed hoesten! :scared dat is mij nog nooit gebeurd! Hopelijk is het snel over! En tsjechie is geweldig, ik ben er vroeger gewest, bij Praag. Praag is een supermooie stad. Overal aardige mensen, en alles is spotgoedkoop! Ik herriner me nog dat ik bij het kasteel van praag een marionettenverkoopster zag staan, ik zei het toen tegen mijn zus. Op de een of andere manier had die verkoopster het gehoord, en ze zette de marionetten aan (bleken ze ook nog te kunnen praten en bewegen!). Ik wou dolgraag zo'n marionet, maar helaas mocht dat niet. Als ik ooit nog zo'n marionet zie, is ie verkocht! #voorherrineringenvanvroegerdoejealles!

Ik ga vanavond mijn aquarium op marktplaats zetten, geheel met filter, verwarming, levensvoorraad visvoer, steentjes en etc.
Hij kost 25 euro, van de opbrengst kan ik de sims 3 Bovennatuurlijk kopen.

Ik had altijd Guppies :fluit
maar het is eigenlijk een goudvissen aquarium. Iemand interresse? :sweatdrop
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Pff, ik loop al de hele week het kaften van mijn boeken uit te stellen, maar vandaag moet ik het dan maar eens doen. Met een beetje geluk kan mijn moeder me nog een beetje helpen. (A)

Hebben jullie ook trouwens last van die plotselinge, hevige regenbuien? Wij hebben dat al 4x gehad vandaag ;p
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Zoetje753: Heftig! Veel sterkte toegewenst.
Robin. schreef:Hoor nu net dat er meisje, die ik ken, een overdosis heeft genomen. Ze is nu met de ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis. Schrik er best wel van. Het is een goede vriendin van mijn zus en ik heb haar vanmiddag nog gezien. Hoop dat alles goed komt.
Het meisje waar ik gisteren over sprak ligt nog in het ziekenhuis. Ze heeft 51 pillen (weet niet wat voor pillen) ingenomen. Ze konden haar maag niet meer leegpompen, omdat dat al te laat was en het in haar bloed nu zit. Het is nu wachten tot al die pillen zijn uitgewerkt. Haar lichaam is nu erg van streek door die pillen en haar hart slaat als een gek daardoor.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie