Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 87 van 305

Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mijn nichtje is dus slachtoffer van loverboys O_O En haar vriendin hadden ze vast gezet, en ze waren opzoek naar mijn nichtje, maar ze zijn allemaal opgepakt.. en waarschijnlijk moet mijn nichtje nu naar een afkick kliniek, omdat ze drugs gebruikt door de loverboys..
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ OMG.

Dat vind ik echt een vreselijk verhaal. ;o!
Ik herken het wel een beetje, mijn zus heeft wel iets wat met zulke dingen te maken heeft gehad..
Ik wens je nichtje superveel succes daar, en ik hoop dat die vriendin ook veilig is!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Lam: Wij hebben wat meer in de 'normale net niet aso' gedeelte gewoond in Den Haag, maar ook nooit last van gehad.


Hier zitten zelf 4 dealers op een rij in de straat :P Waar je geen last van hebt gelukkig.. Alleen de gene die hier tegen over woont, die gebruikt iets te veel volgens mij... Dus daar heb je wel last van helaas, maar gelukkig heeft iemand in de buurt hier de politie onder de sneltoets... politie is er zoweer bij xD


Nomnomnomnom heb van de dokter iets gekregen waardoor ik wrss beter ga slapen :3 YAY! Wordt er knetter van!
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@colafles: wat vreselijk!

Yeaah, gisteren keek ik op vakantieveilingen.nl en je kon bieden voor een 4-sterren hotel dicht bij het strand en dicht bij het centrum van Haarlem. Dus ik heb geboden en gewonnen! :D Alleen toen ik keek op google maps bleek dat het station, het centrum en het strand helemaal niet zo dichtbij waren. Dus nu moeten we eerst met de trein naar Haarlem en dan nog met de bus naar het hotel en naar het strand en het centrum. Wel jammer want kost allemaal weer extra geld. Maarja, we kunnen het niet meer annuleren. Maar nu ga ik wel in augustus lekker met mijn moeder naar het strand en shoppen in Haarlem :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zo warm T.T
Ik kom echt niet in de zon, ik verbrand zeker weten. En als ik verbrand doet het veel pijn. Mij niet gezien :3
Ik ben Ilja's goede gedragaan het stimuleren. Dor haar snoepjes te geven als ze bijvoorbeeld goed meeloopt aan de riem en in de tuin speelt ofnligt.
En het is niet normaal dat ze echt 3 kilo zwaarder is geworden inds get laatste dierenarts bezoek. Hij zei t al, maar weet ik veel! Ze weegt nu 9,6. Witte herder zullben ongeveer rond de 30 kilo wegen. Ik zal haar binnenkort waarschijnlijk niet meer zo makkelijk optillen.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
SIMSLOVER
Mest analist Mest analist
Berichten:
564
Lid geworden op:
vr 16 apr 2010, 16:36

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben verslaafd aan het geraken aan de 'the hunger games' boeken.
Het eerste boek is zo veel beter dan de film.Alleen spijtig dat ik de film eerst heb gezien want nu heb ik zo de personages van de film in mijn hoofd terwijl die eigenlijk wel wat verschillen van het boek.Maar zeker een aanrader om te lezen dus!
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

aiwoo, so annoying
heb ik mijn pols al open gekrabd, blijft het jeuken
ik voel daar toch al zowiezo niet zoveel pijn meer, zelf als ik met mijn nagel in dat wondje duw
maar toch, het is irritant want het bloed komt er dan uit en das irritant :3

en het is te warm
en ik draag een lange spijkerbroek, omdat ik geen korte broeken heb, want die vind ik niet lekker zitten :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Waarschijnlijk ga ik van het weekend met mijn vader naar The Dark Knight Rises. We hebben nog steeds die bios bonnen liggen voor een gratis x naar de bios, maar we kunnen geen leuke films vinden. Ik moet alleen niet mijn ID vergeten voor als ze vragen naar m'n leeftijd. Ik weet niet eens waar dat ding is. Volgens mij bij de paspoorten. Naja, ik heb 'm ook niet nodig ofzo.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Een oude buurvrouw van ons in het buitenland is dood gegaan op een heel bizar manier... :scared
Ze had kachel aangezet in huis en ging toen naar buiten, binnen begon brand uit te breken omdat er iets niet goed was met de kachel. (In de bergen daar is het koud)
Dus ze had eventjes geluk toen ze niet binnen was, maar toen ze brand rook draaide ze zich om buiten in de tuin, ze keek naar het huis en zag brand uitbreken.
Vanwege de schrik een hartaanval...Alsnog dood gegaan. :cry :O
Vind dat zo erg :(
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Morgen meeten met Marit & Matthieu! Yeah!

v Neuh, we wouden eerst naar de Efteling, maar dat mochten we niet, en Marit mocht alleen afspreken als we naar haar toe zouden komen. Dus morgen gaan Matthieu en ik twee uur met de trein reizen naar Marit, en daar gaan we gezellige leuke dingen doen! En natuurlijk komt er een verslag!

:D

Laatst gewijzigd door Dave. op di 24 jul 2012, 21:31, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ ik heb ff je post aangepast, xD veel plezier! Gaan jullie naar een pretpark ofzo :D? En krijgen we een verslag :D?

Vandaag wezen bloed prikken, en nu heb ik overlast van de buren. Zitten ze in iemamd aders hun voortuin, keiharde muziek aan -.-

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie