Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 212 van 250

Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

@ Sanne
Ik ben precies hetzelfde hoor. Veel sterkte morgen :knuffel

Het is niet handig om een vrolijk nummer zoals proud mary op te zetten als je moet leren. Ik begin dan automatisch door mijn kamer te springen xD
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Is er ook iemand van jullie die op wintersport gaat in de voorjaarsvakantie? Ik wel, en ik heb er nu al zó'n zin in. :D Nog 7 weekjes bikkelen en dan heeeeerlijk genieten. :wub
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik was zondag op een verjaardag van mijn oma. Er was daar een vrouw van zestig, en die was met mijn moeder aan het praten. Ik liep naar mijn moeder, en die vrouw begon tegen mij te praten, dat ik lui was, dat ik daar spijt van zou krijgen, en dat ik veel beter kan, dat ik mezelf onderschat, enzovoorts. Mijn moeder had dus helemaal niks over mij verteld, en mijn oma ook niet. Nou bleek dus dat die vrouw heel veel dingen aanziet aan mensen, ik zou niet weten hoe, maar het klopte allemaal heel erg, en dat vond ik eigenlijk vreselijk om te horen.
Thuis vroeg mijn moeder wat ik vond van wat die vrouw zei. Ik ontkende het wel, en zei dat ze het wel overdreven zei, maar dat ze wel een beetje gelijk had. Eigenlijk was ik wel heel nieuwsgierig dus ik vroeg wat ze nog meer tegen mijn moeder had gezegd. Mijn moeder zei toen: Ze zei dat ze dacht dat je hoogbegaafd was, dat je lui was en dat ik daar spijt van zou krijgen later, en dat ik me verveelde op school.
Toen ging ik denken, want als ik sommige dingen hoor, dan ga ik er heel vaak en lang over na denken. En die vrouw had eigenlijk helemaal gelijk, behalve het hoogbegaafde, want daar weet ik niks van. Ik had wel 550 voor mijn cito (hoogste) maar ik doe nu havo, en eigenlijk verpest ik mijn school.
Ik ging op internet zoeken over hoogbegaafdheid, en IQ test. Ik ging een soort van test doen die je voorbereid op een IQ test, ik had alle tien de vragen goed! Toen ging ik verder zoeken naar hoogbegaafd en toen kwam ik op zo een site, en daar stonden eigenschappen die je dan herkent enzo. Er stonden twee soorten hoogbegaafd, eentje ging over onderpresteren, voor eigen mening opkomen, creatief, eerlijk en direct. Dit klopt nogal aardig met mij. En er was eer nog eentje: onregelmatig deelnemen aan onderwijs, creatief, bekritiseerd zichzelf, presenteert minder dan dat je kan. Ik vindt het echt vreselijk om zulke dingen te lezen, maar ik ben er zo nieuwsgierig naar. En er stonden ook dingen als perfectionist, en op de basisschool had ik altijd goedjes enzo, en ik begreep alles, alleen ik voer tegenwoordig heel weinig uit, en naar mijn idee is dat niet omdat ik me verveel maar zoals dat op internet staat komt het er wel op neer. Net als dat ik moeite heb met leren, en slecht concentreren.
Ik moest dit gewoon delen. Ik krijg helemaal rillingen. Gadver.
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

En een hoog IQ is ook niet echt fijn, hoor.(boven de 150 dan)
Trouwens, hoog IQ zegt ook niet veel.

Ik zit zo rond de 140 maar ik ben zo verstrooid als een kip zonder kop :S
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Smiley
Snackventer Snackventer
Berichten:
81
Lid geworden op:
ma 24 okt 2011, 20:38

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Een hoog iq hebben betekent niet meteen dat je hoogbegaafd bent. Sommige mensen scoren op zo'n test laag terwijl ze wel hoogbegaafd zijn en anderem scoren hoog en zijn dat niet.

Sommige mensen denken dat ik hoogbegaafd ben, maar ik kan gewoon toevallig goed leren. Ik had ook iets van 145? bij een iq test.

Ik heb het eerste uur vrij, maar ik kwam daarnet pas achter dus ik ben gewoon om half7 opgestaan.
Sims 3-spelers zijn wijs:-).
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik was op de basisschool nooit zo een uitblinker. Op de Cito eindtoets had ik ook maar 532, dus tl advies. M'n lerares wou dat ik naar havo ging en daar ben ik dus op gestart. Ik haalde toen zulk belachelijk hoge cijfers dat ze er in de kerstvakantie er nog over hebben nagedacht om me naar gymnasium te doen, maar dan zou ik veel moeten inhalen dus ben ik uiteindelijk in de tweede naar atheneum gegaan. Maar ik denk dat ik dat soort toetsen als Cito altijd verknal omdat ik gewoon geen meerkeuze kan.

Ik ben moe. En het is veel te donker in de ochtend om op te staan.

Laatst gewijzigd door Imme op di 10 jan 2012, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

@Dave
Wow, das best eng. :o
Misschien moet je tegen je moeder zeggen dat je denkt dat je hoogbegaafd bent en een test laten doen ergens? :) Dan weet je het tenminste zeker.

Zo, nu naar school :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Yeah vanochtend verslapen xD
2e dag na de vakantie... gaat lekker zo :P

En mijn vader ging me brengen, zegt ie zo: "Je fiets staat al in de bus, dus we kunnen nu gaan." :3
Just be kind.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Net terug van de begrafenis. Was toch wel heftig..
Heb ook gehuild, mijn moeder ook..
En de vrouw van degene die overleden is (dus ook de moeder van mijn vriendin) zei wel dat ze het fijn vond dat ik er ook was. Nu proberen frans te maken..
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik zit echt weinig op sn de laatste dagen ;o
Tjaa, dat komt ervan als je verslaafd raakt aan The Vampire Diaries :fluit
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
SIMSLOVER
Mest analist Mest analist
Berichten:
564
Lid geworden op:
vr 16 apr 2010, 16:36

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik ben kwaad op iemand van mijn klas omdat die zich overal mee bemoeid.Ik ben da echt beu!!
En er is een ongeluk gebeurd op de baan.Een auto heeft een fietser heeft aangereden.Kei veel politie!!
Daar wordt ik dus nog meer kwaad van.Gelukkig heb ik morgen 2 uur later school.pfff....
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Annemiek schreef:Is er ook iemand van jullie die op wintersport gaat in de voorjaarsvakantie? Ik wel, en ik heb er nu al zó'n zin in. :D Nog 7 weekjes bikkelen en dan heeeeerlijk genieten. :wub
Wij gaan ook op wintersport, maar ik weet niet wanneer dit jaar xD
Snowboardeen :D
--
@Elisa Naja, jij bent nog vaker online geweest dan ik was xD

Okée, ik heb het druk 0.o Twitteren, schrijven, en actief wezen op een ander forum :3
En school is weer begonnen, niet lief ;o
En mijn Nano gaat.. rampzalig. In ieder geval, nog 5.000 woorden, dan ben ik klaar :)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik vind het nog steeds moeilijk te bedenken dat mijn vriendin geen vader heeft... Het is echt moeilijk te bevatten, en voor hun zal het natuurlijk nog moeilijker zijn. Ik kan er zelf niet eens bij denken dat mijn vader er nu niet meer zou zijn.. We zouden zowiezo veel spullen weg moeten doen en mijn moeder zou moeten gaan werken.. Maargoed, kan je nagaan, iedereen kan echt kanker krijgen, echt iedereen, hoe jong of oud je ook bent.. Diegene die overleden is is volgens mij nog jonger als mijn pa, 49 volgens mij....

Mijn lip is gescheurd, naja, dat vel geval ding, verklaard veel waarom het pijn is.
Heb ook hoofdpijn, maja. Dat boeit me niet echt, heb ik elke dag en ik ga niet naar de dokter ;2
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten