Gelukkig nieuw jaar, hoewel het binnen de eerste tien minuten al fout ging.
De één of andere idioot gooide zijn pot om en dus werden er drie van die KNALvuurpijlen in de tuin geschoten. Waar ik dus in stond. Dus ik als een gek rennen, en dan iets tegen mijn jas horen knallen (best luid) en maar achter een vuilnisbak gaan zitten.
Geen brandwonden oid, maar een buurjongen heeft er een op z'n been :/
Ugh, vanmorgen heb ik al het vuurwerk op moeten ruimen samen met mijn broer --" Ik werd zo rond half 12 's middags wakker en ik had nog niet eens gegeten D:
O ja, en een gelukkig nieuwjaar natuurlijk! :3
Laatst gewijzigd door xSYNYSTER op zo 01 jan 2012, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
wat een knallen vanacht, heel leuk hoor dat illegaal vuurwerk, maar dat geluid.. Daar stond ik dan op het balkon; vingers in mijn oren, en gillen. Was ook nog eens een paar meter afstand dat illegale vuurwerk wel mooi! ;D
De vader van mijn vriendin, zijn laatste dagen zijn gekomen, hij slaat al wartaal uit en is niet meer aanspreekbaar. Ik vind het zo zielig voor haar! Haar vader heeft kanker, en er is niks meer aan te doen. Ze waren gisteravond ook niet buiten (logisch).
Ik vind het echt zo triest voor hun.
Pfffffffffffffffff wat een geknal hier gisteren zeg! Het verbaast mij dat mn ramen er niet zijn uitgeknald, dat was echt geen legaal vuurwerk
Gister avond heb ik pokémon monopoly gespeeld met mijn liefje en perry moest er natuurlijk mee bemoeien en met al het papier geld er vandoor gaan xDD! Maar ach, het was gezellig!
Net echt een awesome programma gezien op national geographic. Test your brain, over hoe je wordt misleid enzo. Was echt leuk. En ze lieten je zelf ook restjes doen. En ik moet maar een gaan beginnen aan m'n Nederlandse literatuur boek. Moet na de vakantie een recensie inleveren maar moet nog beginnen
Iedereen natuurlijk nog helemaal heel! Gelukkig 2012!
Maar gisteren was ik echt dom bezig. Ik lees nu in het boek twilight en toen had ik mijn kamer verbouwd en waren mijn boeken per ongeluk omgewisseld, want in de ene, nieuwe maan, lees ik nog niet omdat ik eerst de ander wil lezen. Dus gistermiddag lag ik even op bed, pak ik mijn book, ga lezen op pagina 140. En ik snapte het niet helemaal, had ik een stukje gemist, nouja meestal kom je later achter wat je niet snapt dus ik verder lezen, ben ik op bladzijde 150, kom ik erachter dat ik in het verkeerde boek zit te lezen, DOM!
ik stond dit jaar voor het eerst buiten :3 en elk jaar word het steeds minder o;
en er was ook iemand die gooide zowat een bom :'3 die knal was echt hard en ik voelde het zelfs :'3 maar die gene die het gooide is doof :'3 dus heeft ie er geen last van naja :3