Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

20 berichten • Pagina 1 van 1

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Marlinde

Hoi! Ik heb geen idee of ik me ooit heb voorgesteld, maar sorry anders :')

Ik ben dus Marlinde, en ik haat het als mensen mijn naam verkeerd spellen. Ironisch dat mijn username dan ook marlinde is, ik weet het.
Ik houd heel veel van muziek, voornamelijk van Avril Lavigne en Sum 41, en over die laatste fangirl ik meestal samen met Elisa, Simsfreak hier, hehe. Maar wij (of in ieder geval ik :P ) zijn geen gestoorde fangirls oké. Ew.

Ik longboard (soort van skateboarden) wat merkwaardig goed gaat ondanks mijn onhandigheid, en in de winters snowboard ik. Ik begin binnenkort weer met piano en gitaar, iets wat later dan gepland was. Mijn zelfdiscipline geldt alleen voor schrijfgebeuren geloof ik.
Ik schrijf dus ook, al jaren, hoewel ik mezelf pas ruim een halfjaar geleden ben begonnen met te verbeteren. Mij zul je nooit horen zeggen dat ik goed ben, omdat ik mezelf nog altijd wil verbeteren - dus niet omdat ik complimentjes uit wil lokken, als iemand dat denkt.

Ik ben geen simmer, ik houd ook echt niet van die game, hoewel ik wel een van de actievere leden ben (of eigenlijk was) op uitgerekend een Simsforum. Ik ben dan ook in het off topic gedeelte te vinden en soms in het dagboekgedeelte waar ik meestal lange reacties schrijf. Maar ik weet dat het leuker is om een uitgebreidere reactie te krijgen dan een reactie die nergens op in gaat, waardoor je je gaat afvragen of diegene het überhaupt gelezen heeft ^^

Uhm, dat ben ik dus. En sorry nog, voor bepaalde leden, dat ik jullie altijd lastig viel met Skittles en cijfers, haha xD
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Marlinde

Oh hai, welkom hier, leuk om weer eens een nieuw lid erbij te hebben! xD
Oke hoooooi Marlinde, en CONIE DE BROWNIE. Omg.
EN EN EN Skittles en cijfers, 6 is altijd beter uhuh. xD

EN ik ben ook geen gestoorde fangirl. Oké, ik fangirl alleen maar op Jelle, Cone McCaslin, Matt Heafy, Lana Del Rey en Sam Tsui. En oja Jacoby Shaddix. Valt best mee right? :D

Maar he hoi! :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Marlinde

Omfg mensen xD
Maar we moeten nu allemaal Matthieu en Catlin zielig vinden, omdat zij de voornamelijke slachtoffers waren :')

Maar Dave, ik heb een vraag over het forum, het is altijd lastig in het begin weetje. Hoe moet je een bericht verzenden? :D
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Marlinde

Hoiiii Marlinde! Ik ben very glad dat je er bent want je commentaar is altijd heel lief en leuk en ik ben er altijd blij mee en niet te vergeten schrijf je pretty stories die ik graag lees :3 Dus hoi! En ik ben inmiddels over mijn Avril Lavigne fase heen maar, I totally get you hehe. (En stiekem moet je even de dubbele update checken hoor anders krijg je geen nieuwe :(
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Marlinde

Dankjullie wel, ook al heb ik stiekem niet echt een welkom nog nodig :')
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: Marlinde

Ook een skittlesslachtoffer hier maar ik probeer nu een tijdje te stoppen wegens medische redenen. Dankje voor je reacties trouwens! Ze zijn erg waardevol.
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Marlinde

Dat is wel een erg late introductie. Alsnog welkom hier dan? XD

@Simsfreak
Samen fan'girlen' over Lana Del Rey? :P

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie