Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

23 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Simsisleuklol
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
36
Lid geworden op:
do 23 aug 2012, 15:16

Simsisleuklol

Hey allemaal,

Ik ben "Simsisleuklol" (ik weet het, rare naam) en volg deze site al een tijdje. Ik ben een jongen en ik hou van sims spelen natuurlijk, ik ben begonnen in 2004 met Sims 2 en sinds dien ben ik verkocht. Sinds de zomer van 2011 was ik mijn Sims 2 beu, en ben langzaam beginnen sparen voor de hele Sims 3 collectie. Ik heb alle uitbreidingen behalve ambities, maar die komt er gauw aan. :D. Verder hou ik van zwemmen en volleybal en zingen. :P. Sinds vandaag heb ik ook Sunlit tides. En ik kan niet wachten tot bovennatuurlijk en jaargetijden uitkomen. :laugh. En mijn lievelings buurten zijn Lucky Palms en de oude vertrouwde Sunset-Valley. De beste uitbreiding tot nu toe vind ik Levensweg maar de rest vind ik ook geweldig. Ik ben niet zo'n bouwer op sims 3, maar eerder een speler. Ik koop enkel van de store en niet te veel van de uitwisseling , want de uitwisseling kan mijn spel wel is kapot maken. Verder ben ik van plan ooit zelf een sims dagboek te openen of zo, want wat jullie allemaal doen ziet er geweldig uit. En het lijkt mij super leuk om te doen. Ik hoop dat ik het leuk ga hebben op het forum, heb alvast mijn super knappe vrouw een muntje in de fontein van Lucky Palms laten gooien. :P

Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Simsisleuklol

Welkom! :D
Er komen steeds meer jongens bij, mm, en eerst leken de meisjes nog zo te overheersen :p
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Simsisleuklol

Welkom hierzo! :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Simsisleuklol

Welkom ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie