Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

2 problemen.

Oké. Ik heb dus al redelijk lang last van deze twee problemen en ik word er gewoon gek van.

1. Mijn beeld is best oké, maar als je goed kijkt zie je heel dunne, fijne, symmetrische lijntjes in een soort raster lopen. Dit is echt heel vervelend, want zo heb ik geen echt mooie screenshots. Ik vraag me af hoe dit komt? Mijn instellingen staan hoog, maar desondanks krijg ik dit steeds. Ligt dit aan mijn videokaart?

Hier heb ik een voorbeeld. Onder haar ogen zie je een fijne lijn en die kun je volgen en dan zie je dat het een soort raster is. Je moet wel goed kijken.
Afbeelding

2. Over dit probleem heb ik al eerder een topic gemaakt, maar het is nog steeds niet weg en nu weet ik hoe het komt. Steeds als ik sims3packs download, komen er zwarte gezichten in mijn spel. Niet het soort dat je krijgt als je een non-default skin hebt bij een sim en als die weg is, dat die sim zwart is. Nee. Bij zijn het gewoon gezichten. Dus steeds als ik van de store ofzo download, komen die gezichten er weer. Daarom speel ik zonder sims3packs en ben ik aangewezen op packages, wat heel vervelend is aangezien er echt mooie dingen zijn in de store die ik dan niet kan downloaden. En het ergste is dat ik de spullen waarvoor ik eerder betaald heb in de store niet kan gebruiken, dus op een manier ben ik mijn geld kwijt. Hebben jullie een oplossing hiervoor? Of moet ik de klantenservice van EA bellen?

Hier een voorbeeld van in mijn legacy (en als je goed kijkt kun je hier ook de lijntjes zien):
Afbeelding

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt :)



EDIT: Uh-oh. Fout topic. Ik zou zweren dat ik het bij technische vragen & patches had gezet. Sorryyy. Even de moderators verwittigen.


v Ja idd, ook bij sommige van mijn dieren is dat. En met sommige kleren. Echt irritant. :/

Laatst gewijzigd door Luna op di 31 jan 2012, 16:38, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties