xSYNYSTER schreef:^ Nope, dat werkt niet bij mac(heeft geen bin dinges). Ik heb er zelf een gehad en werd helemaal gek toen dat gebeurde.
Nou, dit heb ik dus ook gehad. Bij mij had ik het probleem dat als ik op 'nee' klikte bij mij de sims zichzelf af sloot en als ik 't spel op wilde starten kreeg ik een onbekende foutmelding. Bij mij ging het uiteindelijk vanzelf over, niet te snel gaan iig. Daarom is het misschien handig om niet op volledig scherm te spelen zodat je nog 'forceer stop' kan gebruiken als dit gebeurd, tenminste dat deed ik altijd.
lieve schat, Mac heeft wel Bin.
Anyways.. dat had ik ook.

het bleek aan foute packages te liggen, probeer eerst eens je packages uit je packages mapje van sims 3 te halen, (op bureaublad een mapje maken *bij sims3packages* of teminste iets wat je snel terug vind en dan van uit je Sims 3 packages map alle packages die je hebt naar die map verslepen en dan uiteindelijk je spel opstarten, als die dat wel doet weetje dat het aan je packages ligt, nou sluit je het spel weer en vervolgens haal je een paar packages weg te die je nooit gebruikt of niet kent. dit heeft voor mij in iedergeval wel geholpen.