Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Wanneer ik Sims opstart krijg ik: Exception raised

Ik wordt helemaal gek van dat de Sims 3 niet meer wil opstarten! Telkens als ik de Sims op laat starten, dus het startscherm, krijg ik na een tijdje laden dit kadertje:

Exception raised
Unhandled page fault on write access to 0x0000001c at address 0x101f1759.
Do you wish to debug it ?
Nee Ja

Ik wordt er helemaal gek van, heb gegoogled, maar ik krijg dan alleen maar in het engels en daar wordt ik al helemaal gek van. Ik heb een Mac, trouwens. En normaal start hij probleemloos op, maar ik heb gisteren WA geïnstalleerd, en vandaag Supersnelle en Buurtleven, en daarna kreeg ik telkens dat. Ik heb gewoon legaal, en normale CD's!

HELP! :(
xSYNYSTER
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

Re: Wanneer ik Sims opstart krijg ik: Exception raised

^ Nope, dat werkt niet bij mac(heeft geen bin dinges). Ik heb er zelf een gehad en werd helemaal gek toen dat gebeurde.

Nou, dit heb ik dus ook gehad. Bij mij had ik het probleem dat als ik op 'nee' klikte bij mij de sims zichzelf af sloot en als ik 't spel op wilde starten kreeg ik een onbekende foutmelding. Bij mij ging het uiteindelijk vanzelf over, niet te snel gaan iig. Daarom is het misschien handig om niet op volledig scherm te spelen zodat je nog 'forceer stop' kan gebruiken als dit gebeurd, tenminste dat deed ik altijd.
Afbeelding
Noem mij maar gewoon Puck :3
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: Wanneer ik Sims opstart krijg ik: Exception raised

xSYNYSTER schreef:^ Nope, dat werkt niet bij mac(heeft geen bin dinges). Ik heb er zelf een gehad en werd helemaal gek toen dat gebeurde.

Nou, dit heb ik dus ook gehad. Bij mij had ik het probleem dat als ik op 'nee' klikte bij mij de sims zichzelf af sloot en als ik 't spel op wilde starten kreeg ik een onbekende foutmelding. Bij mij ging het uiteindelijk vanzelf over, niet te snel gaan iig. Daarom is het misschien handig om niet op volledig scherm te spelen zodat je nog 'forceer stop' kan gebruiken als dit gebeurd, tenminste dat deed ik altijd.

lieve schat, Mac heeft wel Bin. ;)

Afbeelding

Anyways.. dat had ik ook. :) het bleek aan foute packages te liggen, probeer eerst eens je packages uit je packages mapje van sims 3 te halen, (op bureaublad een mapje maken *bij sims3packages* of teminste iets wat je snel terug vind en dan van uit je Sims 3 packages map alle packages die je hebt naar die map verslepen en dan uiteindelijk je spel opstarten, als die dat wel doet weetje dat het aan je packages ligt, nou sluit je het spel weer en vervolgens haal je een paar packages weg te die je nooit gebruikt of niet kent. dit heeft voor mij in iedergeval wel geholpen. :)

Weergave- en sorteeropties