Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Spellen verwijderen?

Met Exotisch eiland in de aantocht, wilde ik wel graag enkele accessoires-pakketten verwijderen. Om de boel wat sneller te laten lopen, ook met EE.
Maar nu hoor ik allemaal dingen van: "Dat kan niet" "Dan moet je dat in een bepaalde volgorde doen" enz. Ik snap hier niet zoveel van om eerlijk te zijn. Moet ik alles, echt alles, eraf gooien en opnieuw installeren? Of kan ik gewoon via het configuratiescherm de spellen die ik weg wil verwijderen?
En ook, als ik die verwijderd heb, werken mijn saves dan nog wel? Worden de missende items gewoon vervangen zoals dat ook gaat met verwijderd store-materiaal?

Ik denk, ik vraag het hier maar even. Voordat alles weer misgaat. En daar heb ik geen zin aan, want ik wil dit weekend wel fulltime Exotisch Eiland kunnen spelen. Sorry voor al de vragen, maar als er iemand is die met dit stap voor stap kan uitleggen. Dan zou ik daar heel blij mee zijn! :P

Alvast bedankt! :knuffel
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Spellen verwijderen?

Ik snap dat er dingen foetsie zullen zijn, maar dat maakt me niet zoveel uit. Want bijvoorbeeld de spullen van Luxe accessoires, die gebruik ik nooit meer. En ik kan ook wel afstand doen van enkele andere accessoires.
Maar dat de Sims 3 verwijderprogramma, hoe werkt dat dan? Moet ik dat programma downloaden, of zit dat al standaard ergens op de computer?
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Spellen verwijderen?

Bij mij (ik heb wel een Mac, maar het lijkt mij dat dat bij Windows ook gewoon is) staat het verwijderprogramma er automatisch bij. Gewoon openen, vervolgens kan je een pakket selecteren en dan verwijderen. Maar ik denk dat dat hetzelfde werkt als het configuratiescherm.
Ik zou gewoon proberen om die pakketen te verwijderen en dan weer te gaan spelen, als die het dan niet doet alles maar verwijderen. Dat is in ieder geval beter dan alles meteen verwijderen, toch?

;)

Weergave- en sorteeropties