Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
simsxlove
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
761
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 12:31

Sims valt stees uit.. HELP ME

Hey, ik heb best veel problemen met mijn sims... ik heb soms foutcode 12 en mijn spel valt altijd uit en nu heb ik ook nog eens foutcode 16 :cry
Baal er verschrikkelijk van.. Wie kan me helpen met deze 3 problemen!
Dan ben ik je eeuwig dankbaar!!
Alvast bedankt!!!

EDIT: voor foutcode 16 al een oplossing!! Maar voor het uitvallen nog niet.. HELP ME :bored
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Sims valt stees uit.. HELP ME

Ik heb ook vaak dat die plotseling uit valt of foutcode twaalf geeft. Ik heb net hier gelezen wat je er mogelijk tegen zou kunnen doen, tegen foutcode twaalf dan. Ik heb de tijdelijke bestanden verwijderd, ik ga zo kijken of het ook echt helpt.
Ook kan je proberen je instellingen wat lager te zetten. Ik had in het verleden namelijk vaak dat ik mijn computer gewoon hoorde laden, het spel werd gewoon te zwaar voor mijn computer. Maar ik vraag me af of dat echt helpt. Kijk bij 'voorzorgsmaatregelen' in die link, en dan klik je op die 'tijdelijke bestanden verwijderen' en probeer dat eens.
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Sims valt stees uit.. HELP ME

Ik heb de laatste tijd geen foutcode 12 meer, masr wel dat de sims sloom is en vaak na een tijdje uitvalt
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
simsxlove
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
761
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 12:31

Re: Sims valt stees uit.. HELP ME

sorry voor pp :$
@Dave. bedankt!! het spel is nog niet uitgevallen tot nu toe, alleen heb nog maar een half uurtje gespeelt xd
@grijzesimser ik heb ook last van sloom heid, maar dan alleen in CAS(Create A Sim) heel erg, moet ik eerst de instellingen helemaal laag zetten en dan pas werkt CAS een beetje sneller.

Maar das nog niet zo heel erg, als die maar niet uitvalt in het spel of CAS ben ik al blij..

@Raineyl. ja dat had ik ook!! maar ik heb wereld avonturen niet, maar wel bij de universitijd! maar ik heb ook nog maar 1 keertje in de universitijd gespeeld.. hoop niet dat ik hetvaker krijg..

Laatst gewijzigd door simsxlove op zo 31 mar 2013, 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Raineyl
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
265
Lid geworden op:
zo 01 apr 2012, 15:21

Re: Sims valt stees uit.. HELP ME

Foutcode 12 heb ik alleen als ik naar 'bijwerelden' ga (China, Frankrijk, Egypte of Universiteit.) Niet heel erg, alleen jammer, want ik zou mijn sims graag willen laten studeren/op huwelijksreis gaan.

Weergave- en sorteeropties