Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Raar beeld.

Ik kreeg opeens een raar beeld in mijn spel...

Afbeelding

Ik heb het per ongeluk opgeslagen, misschien niet zo handig?
Hoe moet ik dit oplossen?

Alvast bedankt! :knuffel
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: Raar beeld.

Ja dat heb ik ook gehad en ik maakte ook de fout om het op te slaan...
Ik heb toen overal voor een oplossing gezocht maar kon niks vinden. :(
Volgens mij is er geen goede oplossing voor... misschien een Backup, maar daar heb ik absoluut geen verstand van.

V Het komt volgens mij idd door de tab toets, ik heb hier helaas nog wel regelmatig last van maar dan save ik gewoon niet.

Laatst gewijzigd door _Jente_ op wo 20 feb 2013, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Raar beeld.

Volgens mij is hier idd geen oplossing voor, behalve veel opslaan. Je krijgt deze melding wanneer je met tab een screen maakt (of zit het bij jullie anders?), dit heb ik een hele tijd gehad. Na een tijdje verdween het weer en nu heb ik er al heel lang geen last meer van.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Raar beeld.

@Dave, ik heb het al 2 keer opnieuw opgestart ;) En het opslaan was om ja :| Nou, het leek er wel op dat de rest 'er achter' wel doorging met dingen doen, de tijd ging bijvoorbeeld door en kon ronddraaien leek het wel.

@Ddeemm, die heb ik wel, maar van een tijdje terug... XD Dus ja, ik kan het wel doen, ik kijk eerst ff of er andere oplossingen zijn...

@Guppie, Ik heb het inderdaad gekregen na een tab screen ;) Wat bedoel je met veel opslaan? Ging het daardoor over bij jou? :?
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Raar beeld.

Deetui schreef: @Guppie, Ik heb het inderdaad gekregen na een tab screen ;) Wat bedoel je met veel opslaan? Ging het daardoor over bij jou? :?
Nee, maar daardoor beperk je de schade een beetje! :P
Volgens mij is er helaas geen definitieve oplossing, maar na een tijdje gaat het weer weg. Ik vrees dus dat je dit vaker gaat krijgen (en dus is het verstandig om extra veel op te slaan).
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Raar beeld.

Ik heb dit ook heel regelmatig en altijd als ik de tabtoets heb gebruikt met het maken van een screen wat ik helaas nogal vaak doe. xD
Hier is volgens mij geen oplossing voor behalve niet opslaan op dat moment want dan kan je je spel blokkeren.
Ik heb dus altijd een kopie van mijn spel die ik elke keer weer aanmaak nadat ik gespeeld heb.
Zo maakt het niet uit als er een save blokkeert hierdoor want ik ga dan naar mijn andere save. :flapper
Echt een aanrader als je met dit project bezig bent.
Backuppen zoveel je kan en copy maken van alles wat je kan. ;)
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Raar beeld.

Nou, dan zal ik morgen maar kijken hoever de back-up terug is :( Alleen vrijdag 2 proefwerken en een HEEL druk weekend :glare Dus hoe lang en leuk de Forum-update's worden :S


V Oh haha XD IK bedoelde natuurlijk _Jente_... En ik ga morgen kijken naar de back-up :( Er is er sowieso nog eentje van Lucky Palms, want die save heb ik nog ;) En ik twijfel of ik later heb ge-back-upt... .... ....

Laatst gewijzigd door Deetui op wo 20 feb 2013, 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Raar beeld.

Deetui schreef: @Ddeemm, die heb ik wel, maar van een tijdje terug... XD Dus ja, ik kan het wel doen, ik kijk eerst ff of er andere oplossingen zijn...
@Ddeemm? Ik had nog helemaal niet gereageerd xD

Ik heb dit probleem ook gehad, maar heb het niet kunnen oplossen :( Alles opnieuw installeren had ik ook geprobeert maar ook dat heeft niet geholpen.

Hopelijk is de backup nog recent genoeg!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties