Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

28 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
Aurelyce
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
305
Lid geworden op:
di 19 jun 2012, 21:58

Re: Mogelijk maar 9 uitbreidingen en 9 accessoires pakketten

Guppie schreef:Er is weer een gerucht over de sims 3 university. Het zou best kunnen kloppen.
We missen nog 2 onaangekondigde SP's (decides en seaside stuff)
en een EP (university).
jij klinkt zelfverzekerd over wat de thema's zijn. waarom weet je het zo weker?? ;o
A secret is a weakness. If it wasn't a weakness, it wouldn't be a secret~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Mogelijk maar 9 uitbreidingen en 9 accessoires pakketten

De ep's en sp's volgen nu wel heel snel op elkaar. EP jaargetijden in november (3ep's in 1 jaar :? ), SP Decades al in januari 2013, lijkt mij erop dat ze sims3 een beetje aan het afraffelen zijn. Sims4 is nog niks van bekend. Dus ik denk dat EA zich volgend jaar gaat richten op simcity, wat 10 jaar dood lag. En als simcity is uitgemolken dan pas weer eens een sims4 denk ik ;)
Gebruikersavatar
Aurelyce
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
305
Lid geworden op:
di 19 jun 2012, 21:58

Re: Mogelijk maar 9 uitbreidingen en 9 accessoires pakketten

Frozenland schreef:De ep's en sp's volgen nu wel heel snel op elkaar. EP jaargetijden in november (3ep's in 1 jaar :? ), SP Decades al in januari 2013, lijkt mij erop dat ze sims3 een beetje aan het afraffelen zijn. Sims4 is nog niks van bekend. Dus ik denk dat EA zich volgend jaar gaat richten op simcity, wat 10 jaar dood lag. En als simcity is uitgemolken dan pas weer eens een sims4 denk ik ;)
Maar Sims 3 Decades Stuff is toch nog niet officieel bekend gemaakt? :P
A secret is a weakness. If it wasn't a weakness, it wouldn't be a secret~
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Mogelijk maar 9 uitbreidingen en 9 accessoires pakketten

Aurelyce schreef:
Frozenland schreef:De ep's en sp's volgen nu wel heel snel op elkaar. EP jaargetijden in november (3ep's in 1 jaar :? ), SP Decades al in januari 2013, lijkt mij erop dat ze sims3 een beetje aan het afraffelen zijn. Sims4 is nog niks van bekend. Dus ik denk dat EA zich volgend jaar gaat richten op simcity, wat 10 jaar dood lag. En als simcity is uitgemolken dan pas weer eens een sims4 denk ik ;)
Maar Sims 3 Decades Stuff is toch nog niet officieel bekend gemaakt? :P
Niet officieel, maar het stond op de homepage dat het even op een site heeft gestaan. Hetzelfde geld nu ook voor University, grote kans dat beide uitkomen. Decades is ook nog een grote kans omdat hij ook in een poll toen der tijd stond, net als Seaside stuff, dus ik denk dat we gelijk krijgen.
Negen uitbreidingen en negen accessoirespakketten.

Over de Sims 4 durf ik niks te zeggen!
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Mogelijk maar 9 uitbreidingen en 9 accessoires pakketten

Frozenland schreef: Dus ik denk dat EA zich volgend jaar gaat richten op simcity, wat 10 jaar dood lag. En als simcity is uitgemolken dan pas weer eens een sims4 denk ik ;)
Naar mijn weten heeft SimCity nooit echt uitbreidingen gehad? Plus, het lijkt mij niet dat EA zich extreem daarop gaat focussen, aangezien de Sims samen met Fifa hun best lopende games zijn en de grootste. Het zou denk ik geen goeie strategie zijn, omdat de winst dan minder is.

Daarbij komt ook nog kijken dat SimCity inderdaad 10 jaar lang voor doodlag en er niet megaveel aandacht voor is, als voor de Sims. Ik denk dat SimCity gewoon net als de andere spellen die ze uitbrengen zoals de casual one-timer games een bijzaak word.
Afbeelding
Gebruikersavatar
xxxanoukxxx
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
223
Lid geworden op:
di 28 feb 2012, 16:49

Re: Mogelijk maar 9 uitbreidingen en 9 accessoires pakketten

Misschien zijn dat enkelt de plekken voor sp's en ep's die al bekend zijn voor EA zelf. Wil niet gelijk zeggen dat dat daarna het einde betekend voor sims 3. Het is helaas voor ons allemaal afwachten tot we meer te horen krijgen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie