Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Lolatjelol
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
do 28 jun 2012, 18:31

mooie sims kwaliteit??

Hoi allemaal ik heb een vraagje.
ik kijk soms op het forum naar de foto's die mensen posten over hun sims en dan zijn hun sims altijd veel mooier van kwaliteit dan mijn sims, maar mijn 'simdetail' instelling staan gewoon op Zeer hoog dus zijn allerhoogste. maar hoe kan het dan dat jullie sims er nog mooier uitzien?? Ik bedoel dus eigenlijk bijvoorbeeld die fotos van Abctj of Big mama hun sims hebben op screens altijd veel mooiere kwaliteit dan mijn Sims maar mijn grafische instellingen van simdetail staan op zijn hoogste? :O
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: mooie sims kwaliteit??

Door je scherm resolutie ook wathoger te zetten wordt alles ook wat mooier en scherper :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: mooie sims kwaliteit??

Bij je instellingen, maar meestal intialiseert je Sims spel je videokaart en zet automatisch de settings op hetgeen wat bij jouw computer hoort, dus als ik jou was zou ik het niet aanpassen behalve als je weet dat jouw computer het aan kan.
Afbeelding
Lolatjelol
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
do 28 jun 2012, 18:31

Re: mooie sims kwaliteit??

Shevens schreef:Bij je instellingen, maar meestal intialiseert je Sims spel je videokaart en zet automatisch de settings op hetgeen wat bij jouw computer hoort, dus als ik jou was zou ik het niet aanpassen behalve als je weet dat jouw computer het aan kan.
me computer kan het vast wel aan, het is een iMac met 8 gb ram geheugen, dus ik denk goed genoeg. Moet ik de scherm rosulatie (ofzo) aanpassen bij opties.. normaal gezien staat dat op standaard endan kun je iets anders kiezen toch??

Weergave- en sorteeropties