Ik heb zelf heel vaak vragen en problemen over de sims nu ik een mac heb, omdat dan heel veel dingen anders werken. En nou dacht ik, wij mac gebruikers kunnen elkaar misschien helpen met dit soort problemen. Dus al heb je een vraag of probleem waar je een oplossing voor wilt hebben, kan je dat hier stellen, en kan je dus ook vragen en problemen van andere mac-gebruikers oplossen.
Mijn vraag is namelijk: Ik kan poseplayer niet downloaden, hoe kan dit?
Ik heb nog een vraag: Ik wil graag een skin in mijn spel, maar ik weet niet hoe dit moet?
Het problemen en oplossingen topic voor mac-gebrukers!
3 berichten • Pagina 1 van 1

Re: Het problemen en oplossingen topic voor mac-gebrukers!
HALLELUJA. EINDELIJK.
Goed, ik weet niet welk browser je gebruikt maar ik heb of chrome of firefox gebruikt bij het downloaden van poseplayer. (Chrome is aan te raden) Je weet ook zeker dat je een account hebt op MTS en zo voor het downloaden?
Als je dat allemaal hebt kun je gaan downloaden en komt het in het balkje onderin chrome te staan. Je klikt hierop (niet dubbelklik) en dan opent zich geloof ik een finder venster met de download geselecteerd. Je sleept het bestandje naar je bureaublad en opent het met RAR Expander, want het is geloof ik een RAR bestand. Als je het daarin hebt geopend veranderd het in een .package file en dan kun je het gewoon gebruiken en in je mod map zetten. Je weet verder hoe packages werken?
[wow wat een verhaal
]
Goed, ik weet niet welk browser je gebruikt maar ik heb of chrome of firefox gebruikt bij het downloaden van poseplayer. (Chrome is aan te raden) Je weet ook zeker dat je een account hebt op MTS en zo voor het downloaden?
Als je dat allemaal hebt kun je gaan downloaden en komt het in het balkje onderin chrome te staan. Je klikt hierop (niet dubbelklik) en dan opent zich geloof ik een finder venster met de download geselecteerd. Je sleept het bestandje naar je bureaublad en opent het met RAR Expander, want het is geloof ik een RAR bestand. Als je het daarin hebt geopend veranderd het in een .package file en dan kun je het gewoon gebruiken en in je mod map zetten. Je weet verder hoe packages werken?
[wow wat een verhaal

Re: Het problemen en oplossingen topic voor mac-gebrukers!
Toppie! Hoewel ik zelf geen Mac heb.