Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Polo Generatie 1. Update 1.1 6/4/12

Proloog

Afbeelding
Dit is Marco Polo. Hij is de stichter van de 5G Polo. Hij gaat er voor zorgen dat hem dat lukt en wil tegen zijn nakomelingen zeggen dat als ze bij de 5de generatie zijn ze verder moeten gaan.

Afbeelding
Veel plezier met lezen!

Laatst gewijzigd door Deetui op vr 06 apr 2012, 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Deetui

Re: Polo Generatie 1. Update 1.1 6/4/12

^Ja, nu komt er een stukje verhaal. Verwacht er niet teveel van.
--------------------------------------------
Update 1.1

Afbeelding
Ik train me suf om bij de topsporters te behoren. Niks gaat me te ver want ik ben pas peutertrainer bij het lama-stadion. Ik loop nu al een tijdje en ben moe en raak erg bezweet. Ik ga even douchen.

Afbeelding
Mijn hele leven hangt van sport af. Zelfs als ik moe ben en niet kan trainen ga ik wel verder gamen op mijn computer. En ja, met sportspellen. Daar krijg ik honger van en ik ga naar de koelkast.

Afbeelding
Ik pak eieren, sla en andere gezonde etenswaren die vol zitten met eiwitten en koolhydraten. Daar blijft mijn lichaam en geest strak van. Het heet ‘De maaltijd voor een topsporter’.

Afbeelding
Als ik klaar ben met eten plof ik op de bank. En ook op televisie blijf ik bezig met sport en bekijk ik de rugbyfinale. Om half 11 ’s avonds is de finale afgelopen en ga ik naar bed.

Afbeelding
De volgende ochtend om half 6 kom ik mijn bed uit. Het is nog donker. Ik bekijk mezelf in de spiegel en vind mezelf een knapperd. ‘Wie wil mij nou niet hebben als vrouw, en wie wil mijn lichaam nou niet als man?’ En ik ga naar het zwembad voor een ochtendduik.

Afbeelding
Ik vind in de brievenbus een brief waarin het volgende staat:

Beste Marco Polo,
Wij willen dat u een 5G challenge gaat doen. U moet ervoor zorgen dat er 4 generaties na u komen. De eerst volgende moet een meid zijn, daarna een jongen, nog een jongen en weer een meid. Als uw nageslacht verder wilt gaan moet het daarna weer een jongen, meisje, jongen, jongen en meisje zijn. U mag niet aan een rijk iemand vragen of diegene 50.000 Simleons wilt geven want dat is vals spelen. Wij willen uw begrip hiervoor en wensen u succes.

Groetjes,

De mensen die zeggen dat je een 5G challenge moet doen.

Afbeelding
Ik stuur een kaartje terug waarin ik zeg dat ik meedoen.
Deetui

Re: Polo Generatie 1. Update 1.1 6/4/12

Update 1.2

Afbeelding
Ik heb vandaag de krant gepakt en las de voorpagina. NIEUWE EXPOSITIE IN HET MUSEUM. Het was een expositie over moderne kunst. Ik wou die wel bezoeken dus ben er naar toe gegaan.

Afbeelding
Ik kwam daar een leuke dame tegen. Haar naam was Maaike Bouwstraat. Ze was een leuke spontane meid met humor. Ze had leuke sproetjes al denk ik dat haar smaak niet mijn smaak is.

Afbeelding
Ik gaf haar een massage om indruk op haar te maken. Ze had zulke mooie ogen dat je er zo in zou kunnen verdrinken. Ze vond de massage geweldig en we begonnen te kletsen. ‘Waar werk je?’ Vroeg ik aan haar. ‘Bij het kerkhof’ Zei ze met zelfvertrouwen. ‘Vind je dat niet eng dan al die geesten?’ Vroeg ik aan haar een beetje plagend. ‘Eng!? Eng?! Natuurlijk niet! Alsof die dode mensen uit hun graf opstaan. Nee hoor. Ik ben niet bang.’ Zei ze terug.

Afbeelding
Ik keek haar in haar ogen en ik dacht dat dit het moment zou zijn. Ik pakte haar bij d’r heup ging met mijn gezicht ietsje naar voren en duwde mijn liepen naar voren. Ze kuste me terug. Na de kus hield ik haar hand vast. ‘Wil je verkering met me?’ Vroeg ze me na enkele rustige en mooie minuten. ‘Ja natuurlijk!’ Zei ik enthousiast terug. ‘Dan heb ik ook nog een vraagje. Wil je samenwonen? Of vind je dat te snel?’ ‘Natuurlijk! Ik pak meteen mijn koffers met kleren en ik kom naar je toe!’ ‘Dat is niet nodig’ Zei ik ‘Je krijgt van mij 500 euro voor nieuwe kleren en om naar de kapper te gaan.’ Ze was enthousiast.

Afbeelding
Toen ze eenmaal thuis was na het shoppen zag ze er zo uit.

Afbeelding
We gingen allebei douchen en nog wat meer dingen onder douche. Naderhand was ik superblij. We gingen uit eten bij een chic restaurant en we aten biefstuk.

Afbeelding
Toen we thuis waren, waren we erg moe en gingen we slapen. Dit was een geslaagde dag.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie