^Ja, nu komt er een stukje verhaal. Verwacht er niet teveel van.
--------------------------------------------
Update 1.1

Ik train me suf om bij de topsporters te behoren. Niks gaat me te ver want ik ben pas peutertrainer bij het lama-stadion. Ik loop nu al een tijdje en ben moe en raak erg bezweet. Ik ga even douchen.

Mijn hele leven hangt van sport af. Zelfs als ik moe ben en niet kan trainen ga ik wel verder gamen op mijn computer. En ja, met sportspellen. Daar krijg ik honger van en ik ga naar de koelkast.

Ik pak eieren, sla en andere gezonde etenswaren die vol zitten met eiwitten en koolhydraten. Daar blijft mijn lichaam en geest strak van. Het heet ‘De maaltijd voor een topsporter’.

Als ik klaar ben met eten plof ik op de bank. En ook op televisie blijf ik bezig met sport en bekijk ik de rugbyfinale. Om half 11 ’s avonds is de finale afgelopen en ga ik naar bed.

De volgende ochtend om half 6 kom ik mijn bed uit. Het is nog donker. Ik bekijk mezelf in de spiegel en vind mezelf een knapperd. ‘Wie wil mij nou niet hebben als vrouw, en wie wil mijn lichaam nou niet als man?’ En ik ga naar het zwembad voor een ochtendduik.

Ik vind in de brievenbus een brief waarin het volgende staat:
Beste Marco Polo,
Wij willen dat u een 5G challenge gaat doen. U moet ervoor zorgen dat er 4 generaties na u komen. De eerst volgende moet een meid zijn, daarna een jongen, nog een jongen en weer een meid. Als uw nageslacht verder wilt gaan moet het daarna weer een jongen, meisje, jongen, jongen en meisje zijn. U mag niet aan een rijk iemand vragen of diegene 50.000 Simleons wilt geven want dat is vals spelen. Wij willen uw begrip hiervoor en wensen u succes.
Groetjes,
De mensen die zeggen dat je een 5G challenge moet doen.

Ik stuur een kaartje terug waarin ik zeg dat ik meedoen.