Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

18 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Merlijntje
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
803
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 16:55

Een andere wereld

Heb ik maar hoogtevrees. Graag zou ik naar beneden kijken, misselijk worden en de eerste de beste weg naar de vaste grond willen kiezen. Ergens, op de achtergrond, wil ik dat. Het gevoel wordt verdrongen door een ander gevoel: de aandrang om te vliegen. Het klinkt belachelijk, dat weet ik. Mensen kunnen niet vliegen en daar zal ik geen uitzondering in zijn. Nogmaals bewonder ik de sky-line van de stad Bridgeport. De grond bevindt zich zeker twintig meter onder mij. Een val zou dodelijk zijn. Waarom wil ik dan zo graag springen? Voor zover ik weet heb ik geen psychische ziektes. Wel heb ik een ziekte aan mijn benen waardoor ik waarschijnlijk rond mijn 25e in een rolstoel zal belanden. Toch weet ik zeker dat ik geen zelfmoord wil plegen, in ieder geval niet daarom. De kracht die me naar de rand trekt wordt steeds sterker. Ik geef me over. Mijn handen klemmen zich om de metalen relingen en mijn benen klimmen eroverheen, alsof dit niet de eerste keer is. Ik spring naar beneden, mijn dood tegemoet.

Afbeelding

De link

Verhaal: Eva (Mira17)
Foto's: Willemijn (Merlijntje)
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Een andere wereld

Hoe kun je dat onder elkaar zetten. Ik bedoel dat je heb 'Een andere wereld' en daaronder staat 'Proloog' 'De laatste Catwalk' ENZ.


Ik weet het al. Laat maar..
Gebruikersavatar
Merlijntje
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
803
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 16:55

Re: Een andere wereld

Met een pose van de poseplayer ;) en dan met 'testingCheatsenabled true' haar verplaatsen over de rand van een gebouw (Bridgeport) en dan foto's maken.
(ik heb ook nog lichtjes geplaatst omdat het anders te donker was)
@ dit geldt natuurlijk alleen voor het plaatje hierboven XD

Dank jullie allemaal :$
Gebruikersavatar
Mira17
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
162
Lid geworden op:
vr 17 jun 2011, 16:48

Re: Een andere wereld

Waarschijnlijk gaan er nu updates komen vrijwel zonder foto's. De computer van Merlijntje wordt langzaam door alle downloads. Ik ga proberen het dagboek voort te zetten, ondanks dat er geen foto's zijn.
Afbeelding

Dwazen spreken om iets te zeggen te hebben
Wijzen spreken omdat ze iets te zeggen hebben
Plato

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie