Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

212 berichten • Pagina 11 van 11

Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Alienate 10G: Prixa Xila. Hfst 2: (Pijn in me hart..)

Dank jullie allemaal.. Morgen ga ik mijn nieuwe laptop bestellen. Ik heb een beetje rondgebeld hier in de buurt voor hulp, maar de meeste zeggen dat het niet kan. Ik ga morgen nog even ermee langs in het centrum, in de ochtend en zie wel wat er gebeurt. Krijg in ieder geval een nieuwe laptop binnen een aantal dagen.

Laatst gewijzigd door ChanCake op wo 14 mar 2012, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Alienate 10G: Prixa Xila. Hfst 2: (Pijn in me hart..)

Slecht nieuws..
Ze kunnen me laptop wel redden, maar inderdaad alleen met systeemherstel waarmee ik alsnog me bestanden kwijt zal zijn. :(
Dit dagboek zal helaas niet verdergaan.. tot mijn spijt. Vind het echt ronduit verschrikkelijk, ook omdat me dagboek; dagboek van de maand is.


Maar ik wil wel kwijt, dat ik het hartstikke leuk vond om te doen en ik jullie ongetwijfeld weer zal verrassen met een ander dagboek zodra mijn nieuwe laptop binnenkomt. Het zal hogere kwaliteit plaatjes zijn en het zal allemaal wat vlotter lopen! Hoop dat jullie dan weer mij trouw zullen volgen<3

V Nee, de rest helaas ook niet. Ik heb even de tijd gehad om het voor mezelf een beetje te verwerken. Ik ben bang dat me hondjes de komende paar maanden erg veel last van me gaan krijgen en me camera.

Laatst gewijzigd door ChanCake op ma 19 mar 2012, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Alienate 10G: Prixa Xila. Hfst 2: (Pijn in me hart..)

Dankjewel Mama. Ik vind het ook echt enorm vervelend. Ja, ik ook enorm.
Ik weet dan ook zeker dat ik een ander dagboek ga beginnen. In me screentopic kan je al wat dingetjes bekijken van wat me plan is. (Qua huisjes en stijl van het verhaal) Dan kan je zien of je het wat zal vinden. Ik ga in ieder geval me uiterste best doen om het net zo'n leuk dagboek te maken als deze en hoop dat ik diezelfde originaliteit in een ander onderwerp zal vinden!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie