Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

212 berichten • Pagina 10 van 11

Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Alienate 10G: Prixa Xila. Hfst 2: Vernieuwing.

Ohjee. :sweatdrop

Sorry dat het zo lang duurt! Deze week is mijn moeder terug uit Israel voor een weekje, na drie maanden. Dus ben erg veel bij haar ook. Donderdag gaat ze weer terug, dan heb ik weer tijd voor een update en laat ik gelijk ook even Showtime links liggen! ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Alienate 10G: Prixa Xila. Hfst 2: Vernieuwing.

Jongens...

Ik heb heel slecht nieuws. De tranen blijven maar komen... :(
Ik ben alles kwijt, van persoonlijke herinneringen tot al me downloads en savegames en alles wat er op mijn laptop stond dat belangrijk voor mij was.

Een uurtje geleden zat ik lekker op het internet.. toen ineens mijn laptop sprong op "Buma Stemra". Dat is een instantie dat tegen "piraterij" is van illegaal downloaden. Mijn laptop werd vergrendeld. Ik download niet illegaal, dus heb meteen gebeld naar Buma Stemra. Hun wisten gelijk te vertellen wat er bij mij aan de hand was en niet kort daarna vertelde ze gelijk dat het dus een hacker is. Deze kan je niet (heel moeilijk iig.) wegkrijgen. Deze hacker probeert geld van je af te troggelen door middel van deze instantie, maar als je betaalt hebt gaat het niet weg. Er zijn kleine mogelijkheden dat het gemaakt kan worden, maar zelfs dan is er nog 60% procent kans dat je laptop/computer verdoemd is...

Ik ben letterlijk alles kwijt, van foto's van me beessies en gebeurtenissen in me leven tot simpele kleine dingetjes dat ik gewoonweg wou houden..

Ik ga het proberen te fixen, want ik wil mijn dingen behouden. Niet zozeer me sims, maar gewoon mijn emotionele dingen die ik eigenlijk volgende week naar me nieuwe laptop over zou plaatsen.. :(
maar er is weinig hoop..


Ik vond dat jullie het recht hebben om dit te weten. Ik hoop dat alles goedkomt, want er zit een knoop in me maag die er niet meer uit wilt..
Afbeelding
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Alienate 10G: Prixa Xila. Hfst 2: (Pijn in me hart..)

Dank jullie allemaal..
Ik ga proberen het vanavond te fixen, had een aantal dingen op gezocht op het internet. (Hoera voor twee andere laptops in het huis.) Dus *HOPELIJK* is het daarmee opgelost. Voor nu kan ik tenminste nog andere dingetjes doen op de andere laptops.

Ik houd me vingers gekruist.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Alienate 10G: Prixa Xila. Hfst 2: (Pijn in me hart..)

Ik zou de volgende keer wel alles op een schijf zetten ofzo.
Maar ik heb misschien een oplossing voor je. Vorig jaar ging mijn computer helemaal kapot, ik had ineens echt superveel virussen, vraag me niet hoe dat kwam. Ik kon niks meer met mijn computer en ik was dus bang dat ik al mijn bestanden kwijt was omdat ik ook geen back-up had enzo. Ik ging toen met mijn computer naar de computerwinkel en daar vroeg ik of mijn computer gemaakt kon worden en of mijn bestanden nog gered konden worden. Mijn computer kon waarschijnlijk niet meer gemaakt worden en anders zou ik erg veel daarvoor moeten betalen. Mijn computer was toch al best oud en vervelend dus ik besloot een nieuwe te vragen voor mijn verjaardag.
Mijn bestanden konden wel gered worden, echt alle. Ze hebben van mijn harde schijf toen alle bestanden overgezet naar een memorystick met ontzettend veel geheugen. Ik maak nu altijd als ik foto's op mijn computer zet een back-up door mijn foto's op die memorystick te zetten.
Ik hoop dat dit je misschien helpt want het zou erg vervelend zijn als je nu alles kwijt bent. Ik zou sowieso naar de computerwinkel gaan want er is een grote kans dat ze je daar kunnen helpen.
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Alienate 10G: Prixa Xila. Hfst 2: (Pijn in me hart..)

@ Evelieen: Van een paar dingen, zoals een aantal fotootjes van me hondjes, maar niet veel, dat zou ik dus dit weekend gaan doen in verband met de nieuwe laptop die ik deze week ga bestellen.


@ Loungefan: Ik weet het, maar ik heb een laptop en daarbij is de harde schijf best wel moeilijk te bereiken. Ik zal het zoiezo proberen bij een computerzaak. Had zelf al systeemherstel geprobeerd, maar dat wil niet lukken, omdat mijn laptop blijkbaar voor de rest niks heeft opgeslagen. Als ik wel systeemherstel doe, ben ik alsnog alles kwijt vanwege het feit dat hij niet uit zichzelf een back-up heeft gemaakt. (Wat wel zou moeten!)
Afbeelding
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Alienate 10G: Prixa Xila. Hfst 2: (Pijn in me hart..)

Kom ik op de site en denk ik jippie :woot een nieuw hoofdstuk van je dagboek en dan lees ik deze ellende. :scared Wat ontzettend vervelend voor je zeg.Wij hebben een hele tijd geleden ook zoiets gehad en zijn toen naar zo'n computerwinkel gegaan en daar hebben ze ons toen heel goed kunnen helpen.Ik hoop dat dat voor jou ook het geval zal zijn.In ieder geval sterkte hiermee en ik hoop dat er toch nog wat gered kan worden. :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie