Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

326 berichten • Pagina 4 van 17

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 3

Hoofdstuk 4
Afbeelding
Ik had nog in de oude kinderkamer gestaan, eindelijk zou die in gebruik komen en zou die helemaal af komen. Ik zou hier gaan komen met een gevoel van blijdschap en niet van verdriet.

Afbeelding
Na negen maanden zwoegen met een dikke buik was het eindelijk zover, ik ging bevallen van mijn eerste kind.

Afbeelding
Ik kreeg een zoontje. Hij moest een nette naam krijgen die ik natuurlijk helemaal fantastisch vond. We kwamen uit bij de naam Xander, fantastisch toch? Xander Rimpelbil, klinkt helemaal geweldig vind je niet?

Afbeelding
Grady kreeg ondertussen een baan, een parttime baan. Meestal zijn dat maar slechte baantjes, maar hij ging in de bibliotheek werken, helemaal goed dus.

Afbeelding
Grady zorgde goed voor de baby en natuurlijk ook voor mij. Hij nam veel werk van mij over en als hij dat niet deed, zorgde ik er wel voor dat hij dat deed.

Afbeelding
Alleen als hij werkte moest ik het doen. Ook al hield ik van mijn zoontje, ik haatte al die stinkluiers en dat gejank. Zelfs ik krijg geen perfecte baby.

Afbeelding
De tijd ging snel, te snel. Voordat ik het wist was ik alweer jarig en mocht ik de kaarsjes uitblazen van de taart.

Afbeelding
Er verschenen glitters. Ik keek naar mezelf, was ik verandert? Nee, ik was nog de oude Agnes en ik was nog even knap als altijd.

~

Saai, dom upje (A)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 4

Dankje! :D

^
Lol XD

v Gewoon een topic maken in Mijn Sims 2 en sims 3 dagboeken en dan een verhaal posten zoals iedereen. ;)

Laatst gewijzigd door Marit. op za 18 feb 2012, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 4

Hoofdstuk 5
Afbeelding
Xander was opgegroeid tot een peuter, een muzikale peuter. ‘Ting… Ting, ting, ting.’ Ik werd er nogal gek van, maar zelfs ik ga niet tegen een peuter zeggen dat die met spelen moet stoppen.

Afbeelding
Het was ook de tijd om Xander dingen te leren, zoals plassen op het potje en niet in de luier. Bah, dat er maar snel een einde komt aan die vieze luiers.

Afbeelding
Een minpunt van potjes, je moet ze legen en wie deed dat meestal? Agnes natuurlijk. Aj, aj, aj! Dat heeft een geur, gadverdamme.

Afbeelding
Grady was er nog elke dag om mij op te vrolijken. Op een dag kwam hij aan met een cadeautje die leuk was voor mij, voor Grady en vooral voor Xander. Het was een kinderwagen!

Afbeelding
Grady testte het direct uit en maakte een avondwandeling met Xander. Xander vond het natuurlijk helemaal geweldig, alles wat hij zag vond hij prachtig. Alle beestjes wou hij aanraken, naar alle mensen zwaaide hij, het was zo leuk om te zien.

Afbeelding
Dingen waar je veel geduld voor nodig hebt deed Grady ook, want ja, geduld was niet mijn sterkste punt. Grady leerde Xander lopen en ook praten. Het was een stuk makkelijker toen hij dat allemaal kon doen.

Afbeelding
Op een avond nam Grady me mee naar een klassieke voorstelling in het theater. Het was super gezellig. Op het einde bleven we nog even voor het theater staan.

Afbeelding
Opeens zakte hij op z’n knieën en grabbelde in zijn zak. Ik wist wat dit was, dit was een aanzoek, zo had Erik het ook gedaan.

Afbeelding
‘Agnes, we zijn nu al een hele tijd samen en hebben een prachtkind gekregen. Ik wil graag bij je blijven voor altijd, dus mijn vraag. Wil je met me trouwen?’ Hij opende het doosje. De ring die erin zat blonk, hij was nog mooier dan de ring van Erik.
‘Ja, natuurlijk!’ Riep ik op m’n hardst. Mensen begonnen te klappen.

Afbeelding
Ik vloog Grady om de nek en gaf hem de aller dikste knuffel die ik ooit aan iemand had gegeven. Eindelijk ging ik trouwen, hier had ik altijd van gedroomd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 5

Leuke up! :D

Maar dat 3e plaatje xD Ook beetje raar dat er een kinderwagen uit een kadootje komt, maar boeiee x)

v Nee, ik bedoelde echt dat 3e plaatje. Ze kijkt daar echt zó sexy xD

Laatst gewijzigd door Matthieu op zo 26 feb 2012, 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Just be kind.
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 5

Hoofdstuk 6
Afbeelding
Het was de dag van de bruiloft, alle genodigden waren gekomen naar de kunstgalerie. Daar was het trouwfeest, speciaal daar gehouden, omdat kunst mijn leven is.

Afbeelding
Ik had de mooiste trouwjurk uitgezocht en mijn haren en make-up waren speciaal gedaan voor de bruiloft. Ik voelde me mooier dan ooit.

Afbeelding
Toen de bruiloftsceremonie ging beginnen ging iedereen netjes zitten, waarbij ook Xander. Hij was ook al een kind en zat strak in het pak.

Afbeelding
De priester deed het officiële deel, maar het kwam natuurlijk allemaal neer op die paar kleine woordjes. ‘Ja, ik wil.’ En die woordjes zei ik met veel liefde. We schoven de ring liefdevol om elkaars vinger.

Afbeelding
‘Dan mag u nu de bruid kussen.’ Grady pakte me vast en gaf me een dikke kus. De mensen begonden te klappen.

Afbeelding
Iedereen stond op en ging door met klappen. Ik keek naar de mensen en lachte. Ik zag een traan over de wang van mijn zus lopen, zij was natuurlijk hartstikke blij voor mij. Xander stond te joelen, voor hem was dit natuurlijk ook geweldig.

Afbeelding
Eenmaal weer thuis na een fantastisch feest doken we een bed. Nouja, een huwelijksnacht hoort er bij he… Zelfs bij mij.

Afbeelding
Misschien kon je het wel raden, ik raakte weer zwanger. Stiekem hoopte ik op een meisje, dat zou ik wel heel leuk vinden, zeker omdat ik wist dat ik niet meer kinderen wou en graag een jongen en meisje had.

Afbeelding
Xander begon een steeds betere band met zijn vader te krijgen. Grady speelde vaker gitaar, Xander stond dan vol bewondering te kijken, later wou hij net zoals zijn vader worden.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie