Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

326 berichten • Pagina 3 van 17

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 2

Super Marit! Erg leuk!
^ Ja een Stanley 10 G zou zo vet zijn!
Iedereen zou eigenlijk een BS-er (Bekende Sim) moeten kiezen voor een nieuwe 10G. :P

Maar even ontopic: Erg origineel, Marit, hoop dat ooit de 10e generatie Rimpelbil rond mag huppelen in Sunset Valley. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 2

^
Dankje Mike! :D

Ik vind 't zo leuk dat jullie dit een origineel dagboek vinden. :$ Dat was ook m'n bedoeling en dat het dan ook echt lukt. :D

Ben trouwens alweer met H3 bezig ^^
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 2

Hoofdstuk 3
Afbeelding
Afbeelding
We woonde alweer een hele tijd samen en ik had weer eens een humeurige bui, die ik deze keer afreageerde op Grady.
‘Doe iets aan die rotkatten!’ Schreeuwde ik tegen tegen hem toen ik weer gemiauw hoorde. Gisternacht hadden ze me ook al wakker gemaakt, mijn humeur werd er zeker niet beter op.
‘Als ze er morgen nog zijn doe ik er iets aan.’ Zei hij op een rustige toon.
‘En nu ik toch aan het klagen, scheer die bakkenbaarden af, ze zien er niet uit! Bah!’ Ik zag verdriet in zijn ogen. Goede actie Agnes… Grady liep naar boven zonder iets te zeggen.

Afbeelding
Na een tijdje liep ik hem achterna, ik vond hem op de badkamer. Gek genoeg, zonder bakkebaarden! Ik leunde tegen de muur en keek via de spiegel naar Grady’s gezicht, toen hij weer in de spiegel keek zag hij me staan.

Afbeelding
Ik liep naar hem toe en hij pakte me vast.
‘Dat je het echt hebt gedaan.’ Zei ik.
‘Voor jou doe ik alles.’ Zei hij met een lieve lach.
‘Ik had het wel iets aardiger kunnen brengen. Het spij…’ Ik kreeg het amper over mijn lippen, ik had nog nooit mijn oprechte excuses aan iemand aangeboden. ‘Het spijt me.’ De tweede keer lukte het. Ik wreef met mijn hand over zijn wang, hij was zo glad, zo niet meer harig. Het maakte hem een nog nettere man.

Afbeelding
‘Ik ga al naar bed.’ Zei Grady.
‘Ik kom ook zo.’ Grady liep de kamer uit en ik begon mijn tanden te poetsen en andere dingen te doen om me klaar te maken om te gaan slapen.

Afbeelding
Ik liep de badkamer deur uit en daar zag ik Grady, naakt. Ik gilde zachtjes van de schrik.
‘Agnes, jij bent de vrouw van mijn dromen, met jouw wil ik de liefde bedrijven en een gezinnetje stichten.’ Ik liep naar hem toe en gaf hem een kus.
‘Ik hou van jou.’ Fluisterde ik in zijn oor. Voorzichtig maakte Grady de knoopjes van mijn bloes los en gooide de bloes ergens neer, na een tijdje lagen al mijn kleren door de kamer.

Afbeelding
Samen bedreven we voor de allereerste keer de liefde, met in mijn achterhoofd de kans dat ik zwanger werd.

Afbeelding
Een paar weken later zat ik voor de WC, misselijk. Ook had ik hoofdpijn en was de laatste tijd in plaats van humeurig, ontzettend emotioneel. Het kon maar één ding betekenen, ik was zwanger!

Afbeelding
In volle vaart rende ik naar Grady toe en sprong in een sierlijk boogje in zijn armen.
‘Ik ben zwanger!’ Schreeuwde ik keihard in zijn oor.
‘Wat, serieus? Dat is geweldig!’ Ik hield hem stevig vast, een traantje prikte in mijn oog. Dit gevoel van geluk had ik nog nooit gekend.

Laatst gewijzigd door Marit. op do 16 feb 2012, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie