Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

326 berichten • Pagina 12 van 17

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 10

Hoofdstuk 11
Afbeelding
Joy was opgegroeid tot een peuter en Leroy was opgegroeid tot een kind. Leroy speelde vaak samen met zijn zusje met de blokken. Ze bouwden vaak samen torens, al stopte Joy meer blokken in haar mond dan dat ze ermee bouwde.

Afbeelding
Leroy was graag buiten in onze speeltuin. Als hij in de boomhut zat, voelde hij zich echt een koning. Of hij ging op een stoel staan met een papieren kroon op.

Afbeelding
Ondertussen waren VJ en ik getrouwd met alleen de kinderen erbij en niemand anders. Zo was het veel intiemer. Stiekem maakten we plannen voor nog een kindje, ik kon eigenlijk niet wachten tot we nog een kleine hummel erbij hadden.

~

Sorry, maar een klein upje :$
Er komen nog een paar screens in mijn screen topic :)

EDIT:
De family echo is ook uitgebreid ;)

v
Dat is de stamboom :D

Laatst gewijzigd door Marit. op zo 24 jun 2012, 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 11

Marit. schreef:Daar is mijn nieuwe 10G al, deze keer met Agnes Rimpelbil! Ik ga in deze 10G geen invloeden geven op hun uiterlijk, ja kleren natuurlijk wel, maar alle personen komen uit het spel. Ik kon al snel kiezen welke familie ik wou gebruiken, Agnes was perfect ervoor. Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden. :)

Proloog
Afbeelding
Gegroet medemensen, mijn naam is Agnes Rimpelbil. U kent me vast wel, iedereen kent me, maar niet echt op een positieve manier, dat vind ik erg jammer. Ik wil hier graag verandering in gaan brengen, door een 10G te beginnen. De tweede reden hiervoor is dat ik een kinderwens heb, de halve kinderkamer was al af en ik stond op het punt te gaan trouwen met de liefde van mijn leven, tot mijn grote spijt kwam hij in een ongeluk… Mijn geliefde verloofde, dood. Het word nog moeilijk een man te vinden, want zijn geest spookt door het huis, het laatste wat hij wil is dat ik een andere man vind.

Stamboom
Helemaal onderaan de eerste post staat de link :)

En dankje allemaal!
Afbeelding
Hoii
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
vr 29 jun 2012, 18:55

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 11

Ik lees dit DB nu pas (want ik ben nieuw hier)
Ik heb hem helemaal doorgelezen. 1 Woord: FANTASTISCH!
Je weet precies op welke plekken er drama moet komen op welke plekken weer gezelligheid.
Echt super, blijf zo door gaan zou ik zeggen.
-------------------------------------------
Waauww, dat huis is echt super mooi!
Kan ik hem misschien ergens downloaden? :$
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 11

Hoofdstuk 12
Afbeelding
Het was alweer een paar jaar later. Ons gezin was uitgebreid met een tweeling, een jongen en een meisje. Het kon niet perfecter. Ze heten Ted en Tess. Leroy was alweer een tiener, nog maar een klein beetje kleiner dan ik. En onze kleine Joy was ook opgegroeid.

Afbeelding
Ted en Tess speelde vaak samen en deelde veel. Ondanks dat ze heel anders waren konden ze het dus goed vinden.

Afbeelding
Soms speelde Tess met haar grote zus samen met de poppen, dat was de zachte kant van Joy.

Afbeelding
Aan de andere kant speelde Joy heel graag videogames samen met haar grote broer. Al was Leroy vaak beter, soms won zij.

Afbeelding
En Leroy, tja, hij was als elke andere tiener. Hield van videogames, zeer eigenwijs en kattenkwaad uithalen was iets wat die graag deed.

~

Sorry dat het nu een beetje saai is, maar het einde van de generatie is in zicht, dus er komt een nieuwe spannende generatie! :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie